Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Viipsukalle onnea! :) siirränkö sut jo plussanneisiin?

Beisla, meillä on nyt jännät päivät edessä :)

Muurahainen dpo 4, yk 19
 
Muokattu viimeksi:
Moikka! Minäkin voisin liittyä porukkaan. Yritystä 2014 alusta, aktiivisesti 4/2014. Ei plussia tähän mennessä. Esikoista yritetään.

Kierto viimeiset puoli vuotta tarkalleen 28-29 päivää, kun saatiin Teroilla säännöllistettyä, sitä ennen mitä sattuu. Nyt pitkästä aikaa menkat myöhässä, mutta testit näyttää vain jotain omituista ristiviivaa. :S

Hoidot lapsettomuusklinikalla alkaa elokuussa. Kaikki perustutkimukset aukkaria myöten tehty jo aiemmin.
 
Beisla kiitos havainnollistavasta kuvalinkistä! En ole ikinä tajunnut noista valkovuodoista ja ovislimoista. Nyt ymmärrän :D Jaksamista loppukiertoon ja toivottavasti teille nyt se plussa sieltä pärähtäisi. Voisimme yhdessä sitten huhtikuisiin siirtyä. Olettaen että itsekin sitten plussaisin :)

Viipsukka, onnea ja tsemppiä odotteluun! :)

Rosann, no ihanaa iltaa siis teille ja ovisplussa käyttöön :Heartred:wink

Nessulle tervetuloa! Toivottavasti sun ei tarvitse jäädä tänne kauaksi pyörimään :)
 
Nessu: Tervetuloa ja toivottavasti hoidot tuottavat pikaisesti tulosta! Tykkäys on homman etenemiselle, ei ristiviivoille :)

Titem: Sulla piinapäivät? Tsemppistä.

Viipsukka: Onnea vielä!

Beisla ja murkku: Jaksuja piinailuun, kohta tulee plussia!!!

On: Eilen ja tänään ollut jotenkin yltiö positiivinen fiilis (kohta se laantuu :meh:) Ajattelin päivällä puolisoa ja oli ikävä kun se oli töissä. Itkeä tirautin kaupan parkkipaikalla autossa kun radiosta tuli M. Jacksonin biisi " do you remember the time when we first met". Joo kyllä mä sitä miestä rakastan, mut ei oo mun tapasta olla noin imelä. Sit piti soittaa sille töihin itku silmässä ja tehdä rakkaudentunnustuksia.:laughing014
 
Tervetuloa Nessu ! Toivottavasti pian tärppää !! :)

Viipsukalle paljon onnea ja toivon todella että kaikki menee hyvin :)

Liisu, toivottavasti kipuilu on harmitonta <3

Beislalle ja Murkulle suuret tsempit odotteluun !! <3

Rosann hyödyntää nyt ovisplussan kunnolla ;)

Täällä rauhallista kp13 km jälkeen ja huvikseni tikuttelen ovista. Suht vahvaa viivaa jo näyttää, muttei kontrollin vahvuista. Oon aina ajatellut jostain syystä etten ovuloi km jälkeen. No katsotaan !
Tänään tuli kiskastua 6km lenkki 38 minuuttiin ja oon siihen tosi tyytyväinen ! :) josko kymppi menis ensi keväänä tuntiin :D

Mukavaa iltaa ihanaiset !!
 
Rosann, hyviä hetkiä siis miehen kanssa tänään<3 mä pidän peukkuja tän kierron suhteen teille! :)

Mä kans näin ton linkin joskus kun oltiin vielä yrityksen alkumetreillä ja oikeesti tosi hyödyllinen ja sitä on tarvinnut! Harmi vaan ettei vieläkään tärpänny..
Mä en tiedä miks mut nyt on semmomen itkunen fiilis (taas) et miks tää on niin vaikeeta? :(
Mielessä taas miljoona kysymystä!
Tiedän et eka se leikkaus ja sitten kaikki voi taas alkaa alusta, mut miks en pysty pitää itseäni kasassa? Miksi ystävän raskaus saa mulle tunteen, et oon vieläkin huonompi? Miks oon siitä niin kateellinen? Ja kun näitä tunteita tulee siitä niin tunnen siitäkin huonoa oloa, et tunnen niin. Haluaisin päästää kyyneleet, mut en voi koska se olis väärin. Taas selkeesti ollut jo liikaa omaa aikaa kun on kerennyt näitä miettiä.. Onneks loppu viikko menee häiden merkeissä jospa myös saadaan morsmaikun kanssa olla kännissä loppu päivät kun vikat hommat tehdään.. :D
Anteeksi vuodatus, en miehelle kehtaa sanoa kun hän aina kysyy miksi en voi olla ilonen asiasta.. Ja siihen on tosi tosi vaikee vastata muuta kun kateus.

Mymmelisti kp13/30 yk 36
 
Viipsukka, onnittelut! Se oli sittenkin plussa. Oliko digi siis vaan liian aikaisin tehty? Mutta hieno homma. Mikä se riskiraskausjuttu on? Sori varmaan tyhmä kysymys. xD

Tervetuloa Nessu! Toivottavasti nimimerkki ei johdu siitä että on joutunu liikaa pyyhkimään kyyneliään? Mulla ainakin on jo "muutamat" itkut tirautettu. Toivottavasti plussaat pian ja visiitti jää lyhyeksi.

Pitkää pinnaa piinailijoille. Jännää, jospa nyt tulis plussia ropisemalla.

Onnea oviksen metsästykseen sitä bongaileville! Kohta mullakin edessä. Posti kolahtaa hetkenä minä hyvänsä. Matkalla ovat jo. Riittääköhän 21 kpl? :) + 3 kpl r-testejä.

Mymmelisti, pystyn niin samastumaan tohon fiilikseen. Vaikka itsellä ei ole vielä niin pitkä taival takana ni oon aina epäilly kroppani toimintaa ja kun viimein jätin pillerit pois ni isku tuli heti vasten kasvoja. Ei toimi. Ja todella en oo niitä kyyneleitä säästelly. Ei siinä musta oo mitään väärää jos itkee. Yleensä se ainakin jollain tapaa helpottaa, kun saa purkaa tunteitaan. Ja kyllä kateus on aika yleinen tunne näissä aiheissa, harva vaan uskaltaa sitä myöntää. Tuo on rohkeutta. Voimia sinulle ja kaikille muillekin hienoille naisille, uskoa tulevaan ja rutkasti plussatuulia!! Ah, kunpa kaks viivaa pärähtäis meille kaikille vielä tän vuoden puolella. :)

Maggie 2/27-28
 
Ihana mariska<3

Maggie<3 mä niin toivon et tässä ryhmässä ei oo ketään enään ens vuonna, korkeintaan höpistään siitä yhessä miltä tuntuu nyt kun on plussannu.. Tai siis ellei siihen tehdä oma ryhmä :D

Täällä kun purkaa tai kertoo kuulumiset niin tuntuu aina kun ystävä avais sylin ja halais. Kiitos että olette niin ihania<3
 
Mymmelisti täällä myös kamppaillaan samojen tuntemusten kanssa :( olen toki onnellinen ystävien puolesta mutta se myös lisää oman epäonnistumisen tunnetta.. Ja sitä että miksi muut ja miksi minä en.. Kyllä me kaikki saadaan se pikkuinen vielä <3
Ehkä joskus kun oikein toivoo niin toiveet toteutuu ja odotus palkitaan <3
 
Mymmelisti samoja tunteita käydään täälläkin läpi!

Tästä mun oviksesta tuu mitään :( Ei viivan viivaa testiin ja plussan pitäisi tulla pe mennessä, että voidaan asialle jotain tehdä. Ei hyvältä näytä :(
 
Maggie, mulla on kohdussa myooma, joka on sektioarven päällä. Saattaa kasvaa (tai yleensä kasvaa raskauden alussa, mutta keskivaiheilla ei), niin on kohdun repeytymisvaara.
 
Takaisin
Top