Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nuuhku toivottavasti saatte pitää lapset, vieras perhe ei voi olla lapsille hyväksi ♡ saako kysyä mistä syystä heidät saitte? Voit jättää vastaamattakin. Tsemppiä ♡

Larissa tää kierto on niin teidän! :)

Minni vällyjen väliin miwhen kaa! :p

Eka neuvola takana! Ultrattiin♡ jonka mukaan 8+6, menkoista 9+2. Ja mikä parasta, 2vk päästä pääsee näkemään uudestaan ♡
 
Murkku, pyydä toista lääkäriä, jos meette samalle klinikalle. Kuten monta kertaa täällä todettu, se on hippasen kuutamolla! Mutta jos ei siihen mennessä tärppää niin hyvä, että tutkimuksia jatketaan.

Larissa, jospa se putkien rassaus auttaisi plussaamaan, kun lugetkin toimii noin hyvin! :)

Kreisikätille ja Minnille ovisplussa onnea :)

Maggie, inssi :D :D
Ja mulla ainakin toi Gelee on vaikuttanut positiivisesti sekä limakalvoihin ja folliin. Gyne oikein ihmetteli ultrassa, että miten nää nyt näin hyvät on.

Mä täällä odottelen tuskaisena ovista. Testailen nyt pari kertaa päivässä, jos se houkuttelisi oviksen paikalle. Toivon tosiaan, että tulee viimeistään torstaina, ettei mee kierto puihin. Oikea puoli kipuilee eli varmaan kasvukipuja.

Kp 7/26, yk 20
 
Vielä yksi viesti napaa, mutta saimpa pidätettyä niin, että digi hymyili mulle :)
ImageUploadedByVau Foorumi1438013026.738910.jpg


Maggie pahoittelut! :( höhlä!
 
No niin ihanat naiset! Nyt pääsen lukemaan teidän viestit ajatuksella :)
Murkku, mun mielestä toi teidän jatkosuunnitelma kuulostaa hyvältä. Mutta toki toivon teille plussaa tähän kiertoon sun super-oviksen johdosta :wink

Kresikät, kyllä se vaan o-plussa on! Nyt onnea petipuuhiin :wink Tää on paras ketju ja foorumi! Täältä saa niin paljon kannustusta, tukea ja infoa jos niitä tarvitsee :) Ei tartte pelätä, että kukaan mollaisi jos kyselee "tyhmiä" tai lyttäisi jos jotain innoissaan hehkuttaa :)

Rosann, lokakuun loppuun on PIIITKÄ aika vielä, hyvin ehditte plussaamaan ennen sitä :wink

Junttura, meinasitko testiä tuhlata? Tätillä on sinne PÄÄSY KIELLETTY! :wink

Maggie, eiiii!!! Miksi se täti tuli sinne??? Perseestä :sad001 No nyt jatketaan sun kanssa käsi kädessä uutta kiertoa ja plussataan molemmat! Vehnänalkioöljy voisi olla yksi lisäkeino lisää? Parantaa kohdun limakalvoja. Täällä on ollut ihmisillä ihan ultrasta todisteita, että limis on ollut paksumpi vehniksen kanssa kuin ilman. Itse sain pidennettyä sillä myös luteaalivaiheen 8 päivästä 12 päivään.

Minnilläkin selvä o-plussa! Nyt vaan sitten vaakamamboilemaan miehen kanssa! :grin

Mitäs Beisla? Menikö multa sun kuulumiset ohi?

Susanne, äää oot jo noin pitkällä! Ihanaa! Tsemppiä jatkoon ja mahan kasvatteluun!

Katjusha, sun myötätuuli kuulostaa hyvältä :) Me korkattiin viime kierrossa pre-seed ja olen kyllä ollut tyytyväinen, hyvin toimii.


NAPAA: Eli juu aukkari on ensi viikon tiistaina. Kunnon putkien rassaukset mulle kiitos, jotta saadaan kunnon intergalaktinen moottoritie simpolle ja munasolulle :grin :woot:Operaatio on aamupäivällä ja illaksi menen töihin, joten toivottavasti en ole ihan toipilas aukkarin jälkeen... Pyysin miehen mukaan ainakin kuskiksi. En ehkä halua sitä operaatiohuoneeseen yökkäilemään :grin :yuck:

Larissa kp 1/29-33, yk 14
 
Susanne,ihania uutisia! Aika samoissa mennään vaikka sun viikot vähän muuttuikin,täällä siis 9+2,joka sulla ois ollu menkoista laskettuna :)

Maggielle pahoittelut tädistä, pööööh!! Onnea uuteen kiertoon! :)

Larissalle myös kovasti onnea uuteen kiertoon,muiden tavoin uskon että tää on teidän kierto. Nyt on kaikki edellytykset plussaan :)

Miten Lucky jakselee??

Juntturalla on kyllä niin jännät paikat että!! :)

Tänne kuuluu ihan hyvää. Rv9+2 tosiaan menossa,oireita on rutosti ja sykkeet kuuluu kotidopplerilla. Luottavaisin mielin siis että kaikki on hyvin. Viikko sit oli eka neuvola, viikon päästä sit verikokeisiin ja lääkärineuvolaan peräkkäisinä päivinä. Np-ultra aikaa ei ole vielä tullut ja sitä kovasti odottelen. Muutama viikko varmaan vielä.
Päivät kuluu tuttuun tapaan ipanoiden kanssa väsymystä ja etovaa oloa vasten taistellen,mut eiköhän ne ala lähiviikkoina helpottaa :)

Plussatuulia ja ahkeraa vällyilyä kaikille :)
 
Larissa: Mulla ei oo ku yks testi kaapissa niin jätän sen perjantaille jos sinne asti pääsen. Mahajuilinnat on tänään voimistuneet, menkat / raskaus, kumpaahan meinaa??? Sikaväsynyt oon kans ollu ja vatsa toimii edelleen :)

Voi Maggie, pahoittelut kp1:stä.
 
Näpyttelen tässä taas puhelimella ja mökillä eli yritän tässä muistella päällimmäiset ajatukset :)

Nuuhku voimia uuteen elämäntilanteeseen! Toisaalta siinä on puolensakin että lapset ovat jo tuon ikäisiä - pystyvät keskustelemaan ja heille voi sanoittaa tilannetta. Toki sitä ei tiedä miten sitten oireilevat. Mutta onhan heillä teidät siinä lähellä. Turvalliset aikuiset :Heartred Tsemppiä!

Larissa, pahoittelut negasta :( Tämä on sitten niin teidän kierto! :hug013

Maggie, voi äh kp 1 :hug013Voimia ja tärppiä tähän kiertoon!

Voi nyt en enää muista kelle piti mitäkin toivottaa. :smiley-ashamed008

Täällä kp 24 ja piinaviikko jatkuu. Viikon päästä maanantaina sitten testiä kehiin...
 
Susanne ihana kuulla! :) toivottavasti jokainen täällä saisi kokea tuon <3

Hei sairasta mutta pakko kysyä! Miten pupuilut kannattaisi ajottaa kun eilen talleteltiin ja tänään o-plussa? Luin jostain, että jos miehellä vähänkään heikompilaatuisia simppoja niin jokapäivä ei missään nimessä? Olisikohan huomenna ovispäivänä parempi kuin tänään vielä? :D kyllä te ymmärrätte nämä tyhmät kysymykset!

Muoks. Hups se meni jo ja halut voitti :D nyt on siis talleteltu dpo -6,-4,-2 ja -1
 
Muokattu viimeksi:
Haikaranyytti: hirmuisesti tsemppiä ja jaksamista! Tiedän tuon tunteen kun tekis mieli lyödä hanskat tiskiin ja on niin väsy. Niitä tunteita tulee ja menee. Kyllä se olonsiitä taas helpottaa.

Kube ja soma: onnea plussasta!

Beisla: Oliko teilläkin eka inssi? Milloin testaus? :) kovasti plussatuulia toivon!!

Meillä pitäis olla huomenna eka inssi... Saas nähdä kuin käy. Pistin su iltana Pregnylin ja nyt vähän nippailee ovismaisesti alamahaan. Toivon syvästi ettei ennättäis irrota ennen huomista klo 14. En tullut kysyneeksi voidaanko inssi tehdä vaikka ovis olisi kerennyt olemaan just. Vai meneekö sitten seuraavaan kertaan. Kyl jännittää.
 
Sannuinen tsemppiä inssiin :)!

Mitenkäs onko teillä joilla ei omia lapsia teidän puolisoilla lapsia :)? Mitäs fiiliksiä teissä herättää?
Mun miehellä ennestään 4v lapsi jonka kanssa tuun hyvin toimeen ja josta pidän :) on meillä joka toinen viikko. Hän on kyllä kovin ihana <3 mutta samalla tuo aina mieleen sen mikä itseltä puuttuu ja mitä itse ei saa kokea eli vanhemman ja lapsen välinen rakkaus ja side.. Ei ole Mielestäni yhtään sama asia kuin äitipuolen ja lapsen :( ihanaa katsoa kuinka mies ja lapsi touhuaa tai tehdään yhdessä kaikkea,mutta välillä vain tuntee itsensä ulkopuoliseksi...
 
Hirveen hyvä kysymys :) En kyllä tiedä mitä lääkäri tuuminut. Suositteli olla yhdynnässä myös su jos ovis sattuu olemaan aikaisemmin.

Meillä siis reilut 2v yritystä takana, oletetusti ovuloinut oon suurimmassa osassa kiertoa. Kait tuolla Pregnylillä haluttiin ajoittaa ovis mahdollisimman oikeaan kohtaan inssiä ajatellen.
 
Sannuinen, hirmu paljon onnea ja menestystä teille siihen inssiin. Se menee hienosti ja simpat ui olympiatyyliin munasolun luo hommiin :)

muistaakseni siihen otetaan tuo pistos kaksi vuorokautta ennen inssiä tai munasolunkeräystä (jos Ivf). Kyllä ne munasolut vielä tallessa on tänään iltapäivällä ;) multa on muutaman kerran kerätty eikä ne livahda ennakkoon.

Mulla ei tänään(kään) ovisplussaa digillä, mutta testailenpa vielä lisää myöhemmin ...

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti.
 
Takaisin
Top