Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Heitsu Mulla on sama, että ei tuu sitä oikeaoppista o+ :/ Niin vaikeeta sitten tietää, et millon on, vai onko ollenkaan o_O Mulla on nyt ollut 10mlu eli tosi herkät käytössä, niin siltikään en oo saanut plussaa. Toki nyt on ongelmana saada ees follit kasvamaan letroista ja pistoksista huolimatta, että sikäli ei ihmekään :sorry:
Toivottavasti siellä tulee luomuplussa kuitenkin vielä ivf odotellessa :)

nenna Mikä sulla on vointi? Ihanaa, että pikkukakkonen tärppäsi ilman pitkää yritystä :Heartpink

Vivu Minäkin oon valmistautunut henkisesti insseihin, ivf ja icsi -hoitoihin jatkossa. Tällä hetkellä on siis yksityisen kautta ollut ja varmaan inssit kokeillaan siellä kanssa (tosiaan meidän klinikalla kätilötkin tekee inssejä, niin on huomattavasti halvempi kuin lääkärin tekemänä :eek:). Painoa jos saan sen 10-15kg pois, niin sitten uskaltaa ivf-hommia varten mennä julkiselle.... Muutenhan ne nauraa taas mut pihalle :sorry:
Mulla on harkinnassa digi ovistestit, kun tosiaan ei mullakaan tule sitä oppikirjaplussaa o_O Toki mulla ultrataan pistosten takia ja saan pregnylin sitten, niin en tiiä onko niistä sanottavaa hyötyä. Ens kierrossa tosin on pistokset isommalla annoksella (nyt ollut 50iu ja seuraavaksi 75iu vuorokaudessa), niin ehkä se kotiseuranta ois ihan hyvä... Pitänee käydä ebayssa ostoksilla :wink

Larissa voi kurjuus, että sieltä täti kurvasikin :sad001 Mutta nyt sitten hoitoja kohti nokka ja toivottavasti seuraavasta tulee pysyvä plussa :Heartpink
Meillä taitaa sitten olla aika saman kaltainen tilanne.
 
Tämän päivän testi sato tässä.Hieman kai on vahvistunut mutta.....Itellä ei kontrolli viivaa tummemmaksi tai saman vahvuksiksi tule viiva.
 

Liitteet

  • IMG_20180131_165803.jpg
    IMG_20180131_165803.jpg
    280.3 KB · Katsottu: 173
  • IMG_20180131_165724.jpg
    IMG_20180131_165724.jpg
    306.5 KB · Katsottu: 144
Noniin, nyt sitten vaan odotellaan koska täti päättää kurvata paikalle. Viikko maximissaan täytyy taas odotella, jos ei sit taas viikonpäästä oo näillä primoilla vuoto alkanut niin sit ollaan yhteydessä jokatapauksessa naistenklinikalle..
 
No niin, täällä minäkin. Pikku iltatähteä kuumeilen 13- ja 10-vuotiaiden jatkoksi, uuden miehen kanssa. Vuosi ollut ilman ehkäisyä ja eilen sain Letrot tukemaan ovulaatiota. Toki toivon, ettei reseptiä tarvis hakea, ultrassa näkyi oikein hyvä oviksen jälkeinen tilanne. Esikoista tehtiin aikanaan vuosi ja tutkimuksia käynnistettiin ennen plussaa, joten en mä ajatellutkaan tän helppoa olevan, kun ikääkin on nyt jo yli 40. Mutta ei tarttis aina mennä pitemmän kaavan kauttakaan.
 
Nennu, tämä kierto mentiin ihan luomuna (ilman lugeja), sillä nyt alkoi ivf näistä menkoista. Luget olisi kyllä pidentäneet varmasti luteaalivaihetta. Toisaalta voi olla mahdollista etto kierto oli myös ovuloimaton vaikka oli ovulaatio-oireet. En nimittäin saanut ihan tasavahvoja viivoja o-testiin. Onnea uudesta raskaudesta! <3

Hannuli, tervetuloa ja toivottavasti plussaat jo pian!

Täällä kp 3 ja tänään alkoi ivf lyhyellä kaavalla. Pistin siis elonva-piikin mahanahkaan, se on pitkävaikutteinen eli seuraavat pistokset tulee vasta ensi viikon puolella. Tiistaina eka seurantaultra. Tämä on luultavasti viimeinen hoito jonka julkinen puoli tarjoaa, joten hartain toive on että päästäisiin edes siirtoon asti. Upeaa olisi jos saataisiin jotain pakkaseenkin. Ajatus plussasta tuntuu kaukaiselta. Mennään nyt askel ja hetki kerrallaan.
 
Larissa pahoittelut menkoista ja tsempit hoitoon! Pidän peukut pystyssä et tulis hyvin munasoluja ja alkioita :) ja tietysti myös se kauan kaivattu plussa :)
 
Larissa, täällä myös ollaan peukut pystyssä että viimeinen ivf toisi teille plussan ja vauvan! Ja oishan se hienoa, jos vielä pari huurunenääkin jäisi pakkaseen odottelemaan. Tsemppiä<3
 
Onnea hoitokiertoon, Larissa. Olkoon tämä "THE Kierto"!
Omalla kohdalla pinna on kireellä, ja hirveet menkkajomot, että eiköhän tämä ollut sitten taputeltu huomiseen mennessä. Nyt on vasta kp 22 ja ehkä 6 dpo, mutta nämä on ollut ihan floppeja nämä meikäläisen luteaalivaiheet viime aikoina. Ei oo tavatonta joku 22-23 päivän kierto.
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa hannuli :)

Larissa toivottavasti nyt onnistuis! Monta ivf yritystä on nyt ollu? Eikö noiden jälkeen julkisella saa isciä? (en muute ikinä muista kummin kirjoitetaa...)

Onks katjushkalla vielä tiedossa milloin ois seuraava yritys?

Päätä särkee.. Muuten ok :D
Hittoku jännittää!! Hirveesti ladattu odotuksia näihin lääkkeisiin niiin voi v*ttu kun menkat alkaa. Tullaan niin kovaa ja korkeelta.

Positiivista kuitenki että ostettii asunto <3 oon niin happyyyy! Saan autonki koska asumiskulut laskee niin paljon. :D
Onnistuttii valitsee kaikist pankeista se missä on raskaana oleva virkailija. Kevät aikaa... kaikki raskaana :D paitsi itte.
 
Vivu, onnea uuteen kotiin :) Joo-o, "kaikki" on silloin raskaana, kun itse epätoivoisimmillaan toivoo, ja pelkää tulevien tuntien ja päivien taphtumia, mm. menkkoja...
Täällä vois alkaa aika piankin tapahtumaan. Itse vaan oon niin kahden vaiheilla, kun olen jo sen verta iäkäs, että raskaus on kropalle aikamoinen koitos, ja lapsella pitäisi tietenkin olla paras mahis jne... Pitää vielä sulatella. Ehkä tämä tästä 1-2 kuukaudessa kehittyy. Voihan se olla, että lääkäri katsoo kokonaistilanteen ja sanoo ei. On niin eri asia suhtautua hoitohin, kun lopultakin sen lapsen sai. Aiemmin mentiin vaan rutiinilla "uutta pettymystä kohti"...
 
Larissa,Pahoittelut kuukautisista ja siitä että tämä hoito on julkisen puolen viimeinen hoito.Toivotaan että tämä kierto ja hoito on teidän.
 
Luonnossa ihan näyttäisi että olisi plussa mutta kauheana huononeen laatu kun tänne laittaa.Harmi kun niin käy :( Oppikirjan mukaista plussaa en koko elämän aikana ole saanut.Viivat jäävät aina melkein samaiseksi ja se on minulla +.
 

Liitteet

  • IMG_20180201_170311.jpg
    IMG_20180201_170311.jpg
    350 KB · Katsottu: 139
Dpo 5 ja voi helvetti kun aika mataa! Jos muuten elämä tuntuu sujahtavan vauhdilla, niin rupeappa kuumeilemaan, silloin se ei kulu mihinkään. 2viikon sykleissä mennään. Nyt loppui kaikki ovulaatioaikaan kuuluvat nippailut ja etova olo, joita mulla kestää viikko ennen ja jälkeen. Kohta tulee kaikki mahdolliset raskausoireet, tiedän tästä vuoden kokemuksesta. Ja menkat alkavat kellontarkasti kp 28. Mutta ens kiertoon jo katseet, silloin saan aloittaa avuksi Letrot!
 
hannuli77, tiedän tunteen... Täällä ehkä dpo 3-4 ja aika epätoivoinen olo. Tsemppiä sinne!! Toivotaan että tulisi ylläri kuitenkin eikä täti kurvaisi kylään.
 
Kiitos Silkkitassu! Ei tässä kauhean optimistinen olo ole, mutta toisaalta, esikoinenkin sai alkunsa niin, että aloiteltiin tutkimuksia ja lääkärille sain ajan... sitten pärähti plussa. Jospa tämänkertainenkin lääkärikäynti toisi saman tuloksen.
 
Takaisin
Top