Ei tää voi olla näin vaikeeta!

En ala tämän oviksen kanssa alkaa ärsyttämään kun ei tikkuun tuu mitään muuta kuin tätä samaa negaa.Viivatkaan ei muutu yhtään......Vai näettekö te muut että eilisestä olisi vahvistunut.Kahden testin kuvassa ylin on eilinen ja tämän päivän testi on alin.Yksinäinen testi on tältä päivältä..
 

Liitteet

  • IMG_20180130_162711.jpg
    IMG_20180130_162711.jpg
    499.9 KB · Katsottu: 148
  • IMG_20180130_162505.jpg
    IMG_20180130_162505.jpg
    819.5 KB · Katsottu: 155
Larissa
Hep, mie muistan siut. Ollaan turistu täällä aiemminkin..

Toivotaan, että leikkaus oli se ratkaiseva siirto ja plussa sieltä tulisi.

Edelleen mie myös täällä roikun.
Kp 11, limakalvo ohut, mutta "viinirypäleterttu " oli rauhoittunu ei laisinkaan t, ja pari ok follia.
Kp15 uusi ultra ja hyvät follit ja limat kasvaneet hyvin.
Kp 12 pregnyl ja nyt sitten ihmettä odotellessa, 4pvä siitä..

Tuo ihme "viinirypäleterttu " on ollut kummallinen, pco ta ei ole diagnosoitu, kun se taitaa olla helminauhainen.

Että jotain positiivista täällä, tähän ikuisuus projektiin.

Alinah
Toivottavasti nyt primot toimii ja tasaa siun kierron ja pääset vihdoin viimein aloittaa letrot.


Meitä taitaa suht samoissa ajoissa piinailevia muutama täällä..
 
Heitsu

En osaa sanoa onko viivoissa muutosta.

Onko siula seuranta ultraa? Jonka mukaan voi katsoa missä koossa follit menee?
Pahoittelut, en muista miten teidän hoidot etenee.

Mie en ole myöskään tikkuun saanut, kuin hailakkaa viivaa. Viimeksi kp 15 ultra ja määräys seuraavana päivänä pregnyl.
 
Omia kokemuksia ei vielä ole, kun en ikinä sinne uuteen kiertoon päässyt. Kovasti odotan että pääsen ne aloittamaan..
 
Vivu Mitään oireita ei oo tullut letroista mulle, nyt toka kierto menossa. Toisaalta, ei mulla oo ollut niille vastettakaan, mitä ihmettelen, kun luomuoviksiakin on kemiallisista päätellen ollut. Sulle uskon niiden tehoavan ja toivottavasti eka letrokierrosta jo tärppää :)
 
Sentään joku uskoo että mulla olis toivookin :D
Itse meen nyt sillä et tulee hoidoilla tai ei. Isci(?) hoitoihin saakka valmis menemään, omilla soluilla. Rahaa en usko et on luovutettaviin. Teemme julkisen puolen hoidot jonka jälkeen luovutaan lapsitoiveesta.
Vähän tässä jo jännittää että mitä käy! Eka pilleri otettuuu 8)

Toivottavasti alinah ne primot nyt auttais. Itellä kävi kerran kans ettei teroista huolimatta kuulunu menkkoja ja olin ihan ragena jo soittamas kun kaks viikkoo tuli täyteen. Sitten alkoikin. Sen jälkeen harvemmin enää tarttunut niihin kun "tulee" läpi eli tiputtelee pari päivää ennen kuurin loppua ja menee 5-8 päivää ennenku alkaa kunnon vuoto.

Heitsu tuleeks sul millai positiivinen? Itellä saa aina tihrustaa. Tekis mieli ostaa ovistestei mut jotenki meni hermot niihin.... :D

Pitäiskö tilaa muutama ovistesti?
 
Larissa, niin ihanaa kuulla kuulumisiasi, vaikkei plussauutisia ollutkaan valitettavasti kerrottavanasi! Pidän silti vielä peukut pystyssä, jospa sieltä vuoto lakkaisi ja saisitkin luomuplussan! :)
Muistan kyllä kuinka oot aina ollut se "kokeileva Larissa", ja aina oot uusia juttuja "luvatta" kokeillut :P toivotaan että nyt olisi apua tuosta kortisonista :)
 
Jaahas niin ne vaan menkat sieltä alkoi etuajassa :O Noh, testit negaa joten tänän soittelen polille ja ilmoittaudun uuteen ivf-hoitoon.

Mulla oli letrot muutamassa kierrossa vaikka ovuloin luomunakin. Ei pahoja sivuoireita (päänsärkyä ja kuumetta pillerien ottamisen aikaan), mutta ei auttanut raskautumaan ja pahensi endoa
 
Heitsu
En osaa sanoa onko viivoissa muutosta.

Onko siula seuranta ultraa? Jonka mukaan voi katsoa missä koossa follit menee?
Pahoittelut, en muista miten teidän hoidot etenee.

Mie en ole myöskään tikkuun saanut, kuin hailakkaa viivaa. Viimeksi kp 15 ultra ja määräys seuraavana päivänä pregnyl.
Ei oo mitään seuranta ultraa.Meidän inseminaatiot ei tuoneet plussaa niin meidät laitettiin 2017 marraskuusta ivf jonoon.Suunnittelu käynti ivf on 20.2.Luomuna siis yritetään nyt.
 
Sentään joku uskoo että mulla olis toivookin :D
Itse meen nyt sillä et tulee hoidoilla tai ei. Isci(?) hoitoihin saakka valmis menemään, omilla soluilla. Rahaa en usko et on luovutettaviin. Teemme julkisen puolen hoidot jonka jälkeen luovutaan lapsitoiveesta.
Vähän tässä jo jännittää että mitä käy! Eka pilleri otettuuu 8)

Toivottavasti alinah ne primot nyt auttais. Itellä kävi kerran kans ettei teroista huolimatta kuulunu menkkoja ja olin ihan ragena jo soittamas kun kaks viikkoo tuli täyteen. Sitten alkoikin. Sen jälkeen harvemmin enää tarttunut niihin kun "tulee" läpi eli tiputtelee pari päivää ennen kuurin loppua ja menee 5-8 päivää ennenku alkaa kunnon vuoto.

Heitsu tuleeks sul millai positiivinen? Itellä saa aina tihrustaa. Tekis mieli ostaa ovistestei mut jotenki meni hermot niihin.... :D

Pitäiskö tilaa muutama ovistesti?
Tää on kyllä aika hermoa vievää hommaa.Positiivinen testi itellä on sellainen että melkein samalainen viiva on kuin kontrolli viiva ei tule tummepi kuin kontrolli viiva.Jos hermoja riittää niin tilaa vain jos oot sitä mieltä.
 
Heitsu Mulla on sama, että ei tuu sitä oikeaoppista o+ :/ Niin vaikeeta sitten tietää, et millon on, vai onko ollenkaan o_O Mulla on nyt ollut 10mlu eli tosi herkät käytössä, niin siltikään en oo saanut plussaa. Toki nyt on ongelmana saada ees follit kasvamaan letroista ja pistoksista huolimatta, että sikäli ei ihmekään :sorry:
Toivottavasti siellä tulee luomuplussa kuitenkin vielä ivf odotellessa :)

nenna Mikä sulla on vointi? Ihanaa, että pikkukakkonen tärppäsi ilman pitkää yritystä :Heartpink

Vivu Minäkin oon valmistautunut henkisesti insseihin, ivf ja icsi -hoitoihin jatkossa. Tällä hetkellä on siis yksityisen kautta ollut ja varmaan inssit kokeillaan siellä kanssa (tosiaan meidän klinikalla kätilötkin tekee inssejä, niin on huomattavasti halvempi kuin lääkärin tekemänä :eek:). Painoa jos saan sen 10-15kg pois, niin sitten uskaltaa ivf-hommia varten mennä julkiselle.... Muutenhan ne nauraa taas mut pihalle :sorry:
Mulla on harkinnassa digi ovistestit, kun tosiaan ei mullakaan tule sitä oppikirjaplussaa o_O Toki mulla ultrataan pistosten takia ja saan pregnylin sitten, niin en tiiä onko niistä sanottavaa hyötyä. Ens kierrossa tosin on pistokset isommalla annoksella (nyt ollut 50iu ja seuraavaksi 75iu vuorokaudessa), niin ehkä se kotiseuranta ois ihan hyvä... Pitänee käydä ebayssa ostoksilla :wink

Larissa voi kurjuus, että sieltä täti kurvasikin :sad001 Mutta nyt sitten hoitoja kohti nokka ja toivottavasti seuraavasta tulee pysyvä plussa :Heartpink
 
Mä pistän tilaukseen niitä clearbluen kaksoishormooni ovistestejä ebaysta.
 
Larissa, voi pahus kun menkat taas alkoivat :( ootko saanut jollain lääkkeillä lutiksen pidemmäksi, vai auttoiko sulla silloin luget niin ettei kesken alkanut tuhru?

Laras, toivon todella kovasti että isommalla annoksella saat oviksen aikaiseksi ja siitä plussan, eikä tartteisi pohtia ivf-hommia lainkaan! Tsemppiä :)

Kiva kun kysyit, mulla on vointi varsin hyvä nyt, esikoisesta kun ravasin lähes viikoittain neuvolassa ja sairaalassa tosi rajun oksentamisen takia.
Eilen käytiin nt-ultrassa, jossa kaikki näytti olevan hyvin :)
 
nenna Ihana kuulla! :) Muistankin, et sulla oli tosi rajua se pahoinvointi, onneks nyt sujuu paremmin ja saat nauttia raskaudesta eri tavalla :p Onnea hyvistä ultrakuulumisista :Heartpink sulla onkin kivasti jo viikkoja kertynyt, miten se aika meneekin niin nopeaan! Muiden, kuin omalta osalta... :grin Eikö oo aika jännä, että samalla ihmisellä voi raskaudet olla niin erilaisia? Monet vertailee aiempiin raskauksiin, mutta eipä ihminen oo kone, vaan kaikki tekijät vaikuttaa. Hyvää loppuraskautta, toivottavasti vointi pysyy hyvänä :happy:

alinah Sama suunnitelma! :)
 
Nyt tosiaan aika menee tosi äkkiä! Esikoisesta ei kyllä mennyt, kun lähinnä odotti sitä hetkeä elämässä kun pystyy taas kaupassa käymään, eli puolessa välissä raskautta.
Oon kyllä edelleen joka päivä kiitollinen tästä raskaudesta ja etenkin sen helppoudesta, vaikka päivittäin oksennankin ni se ei kuitenkaan hallitse koko elämää.

Toivon että täältäkin kaikki pääsee pikimmiten kokemaan raskauden, jokainen on joutunut odottamaan jo turhan kauan. Tsemppiä ja onnea yritykseen kaikille! :Heartbigred
 
Ebaysta lähti ne cb dual hormone testit tilaukseen ja raskauskeijulta 14 kpk ovisliuskoja. Meinasin tilata raskaustestejäkin, mutta jätin tilaamatta.
 
Takaisin
Top