Heitsu Mulla on sama, että ei tuu sitä oikeaoppista o+ :/ Niin vaikeeta sitten tietää, et millon on, vai onko ollenkaan
Mulla on nyt ollut 10mlu eli tosi herkät käytössä, niin siltikään en oo saanut plussaa. Toki nyt on ongelmana saada ees follit kasvamaan letroista ja pistoksista huolimatta, että sikäli ei ihmekään
Toivottavasti siellä tulee luomuplussa kuitenkin vielä ivf odotellessa :)
nenna Mikä sulla on vointi? Ihanaa, että pikkukakkonen tärppäsi ilman pitkää yritystä
Vivu Minäkin oon valmistautunut henkisesti insseihin, ivf ja icsi -hoitoihin jatkossa. Tällä hetkellä on siis yksityisen kautta ollut ja varmaan inssit kokeillaan siellä kanssa (tosiaan meidän klinikalla kätilötkin tekee inssejä, niin on huomattavasti halvempi kuin lääkärin tekemänä
). Painoa jos saan sen 10-15kg pois, niin sitten uskaltaa ivf-hommia varten mennä julkiselle.... Muutenhan ne nauraa taas mut pihalle
Mulla on harkinnassa digi ovistestit, kun tosiaan ei mullakaan tule sitä oppikirjaplussaa
Toki mulla ultrataan pistosten takia ja saan pregnylin sitten, niin en tiiä onko niistä sanottavaa hyötyä. Ens kierrossa tosin on pistokset isommalla annoksella (nyt ollut 50iu ja seuraavaksi 75iu vuorokaudessa), niin ehkä se kotiseuranta ois ihan hyvä... Pitänee käydä ebayssa ostoksilla
Larissa voi kurjuus, että sieltä täti kurvasikin
Mutta nyt sitten hoitoja kohti nokka ja toivottavasti seuraavasta tulee pysyvä plussa