Ei tää voi olla näin vaikeeta!

hannuli77 ja Blackwood tervetuloa mukaan ja pikaista visiittiä :)

hannuli jospa siellä nyt onkin tarrautumisoiretta :nailbiting:

alinah mitäs naikkarilta tuli puhelimessa, saitko ajan ultraan?

vaapukkamaa oi, olispa vaan kiinnittymisvuotoa ollut :rolleyes: vieläkö jatkuu? Onko testaussuunnitelmia?

Täällä on vissiin dpo12, negaa näyttää :sad001 Olin parina päivänä näkeväni jotain testeissä (pc ja 25mlu kiinakasetti), mutta varmaan näin omiani. Tai ehkä joku hipaisu kävi, eikä hcg noussut sen kummemmin. Tänään oli niin nega kuin olla voi :facepalm:
Terolutit vielä menee luteaalitukena, ne on määrätty dpo3 lähtien 2viikkoa. Jos tulee tiputtelua ja on nega, kuten viime kierrossa, lopetan kyllä jo aiemmin :p

Odottelen vielä soittoa hoitajalta. Soitin tossa ysin jälkeen sinne, että he voivat soittaa monen tunnin päästäkin vasta takasin. :)

Ja voi hitsi laraS! Olisipa siellä testissä kurkkinu haamulainen. Toivotaan että ensi kierto olisi sitten se The kierto jos se ei tosta enään plussaksi muutu. :)
 
LaraS voi hitsi. Semmonen haamulainen on toisaalta aika ärsyttävä. Siis tarkotan, että kun semmonen antaa sitten liikaa toivoa. Itse olen tehnyt monta sellaista elämäni aikana!
Toivottavasti seuraava kierto on se teidän kierto.

Minulla kanssa jännät päivät käsillä. Dpo 11. En ole uskaltanut testiä vielä tehdä. Ajattelin loppuviikosta tehdä kun menkkojen pitäisi alkaa. Mutta eiköhän se täti sieltä tule, ei ole ollenkaan ainakaan raskautunut olo. :)
 
Folliultrasta paljastui pettymyys, ei oo toiminu lääkkeet. Yksi mitätön siellä josta voi olla että jotain tulee. Ja ne vitun ovistestitkää oo tullu. Itkua tuherran täällä. Oon nii vihainen ja pettyny... Ihan yhtä paskaa kaikki.
 
Folliultrasta paljastui pettymyys, ei oo toiminu lääkkeet. Yksi mitätön siellä josta voi olla että jotain tulee. Ja ne vitun ovistestitkää oo tullu. Itkua tuherran täällä. Oon nii vihainen ja pettyny... Ihan yhtä paskaa kaikki.

Voi surku, olipas siellä surkeita uutisia. Mitäs nyt sitten, nostettiinko annostusta? Tsemppiä jokatapauksessa tilanteeseen!
 
Vivu Voi kurjuus :sorry: mulla oli sillon tosiaan sama (letrot kp2-6) ja sain bemfolat viel kp7 eteen päin kasvatteluavuksi. Annettiinko sulle pistokset, vai mitä nyt tapahtuu? Voimia :Heartpink

alinah ja Blackwood kiitos, toivottavasti pian tärppää; samoin teillä :) Mulla onkin seuraava sitten yk24. Pakko alkaa sitä inssiä miettiä ihan tosissaan tälle keväälle.
 
En saanu mitää lisä lääkityksiä... Odotellaan ihmettä.
Annostusta nostetaan ens kierrossa.
Hirveetä kuraa ku joutuu menee töihin viel. Yritä siinä sit kun toisilla kasvaa maha. Äähhh!!! Haluisin vaa jäädä nukkumaan :(
 
Minullakin kyllä vaemasti alkaa menkat koska tein tässä kierrossa kyllä kaiken väärin.. Jotenki edellisten menkkojen aikaan tuli sellainen luovutus olo ja ratkesin polttamaan tupakkaa. Otin alkoholia tässä yks päivä ja oon ottanu kyl buranaa kipuihin. Hyi minua!! Mut tiiättehän, että joskus täytyy vain nollata kaikki.
 
Anteeksi oma napa, mutta mulla lähti mopo käsistä tän kuumeilun suhteen. Yli vuos yritystä ja vasta nyt tuntuu että on eka "the yritys", kun lääkärissä käyty. Ja kaikki aseet käyttöön: on ovistestit, vitamiinit ja vanha ystäväni 13 vuoden takaa eli greippimehu.

Oirelista kasvaa viikonlopun ja menkkojen lähestyessä. Tänään kipeytyneet nännit (ei normaalia) ja rintoja kutisee. Kaupassa käydessä kävely vihloi alavatsaa. Sen verran etova olo, että joutuu vähän nieleksimään. Tipun kyllä niin korkealta. Toisaalta, ens kierron toiveita nostaa, että saan aloittaa letrot.
 
Vivu aivan, sulla oli pienellä annostuksella tähän kiertoon. Jospa se folli itestään siellä vielä kasvaa, kun on lääkkeistä vähän pontta saanut :) Mulla oli jo letrot 2tbl päivässä, niin siksi varmaan lisäksi piikit, kun annosta ei kai voinut enää nostaa.

Blackwood nollaus tekee hyvää, eikä koko aika voikaan elää "jos olenkin raskaana" -tyylillä. Tupakoinnista kannattaa kyllä luopua, kuten varmasti tiiät :) ja jospa se iso ylläri piileekin nurkan takana, kaikesta huolimatta :rolleyes:

hannuli No onpa ainakin oireet lupaavan kuuloiset :) Toivottavasti enteilee + :)
 
Joo tietysti tiedän enkä olekkaan nyt muutamaan päivään polttanut. Mun ei oo koskaan ollu vaikeeta lopettaa. Joskus saatan vitutukseen polttaa sen yhen askin (siis en kerralla tietenkään) ja sit en saata moneen kuukauteen tai vuoteen polttaa. Toisinaan yks vajaa aski saattaa vuodenkin pyöriä taskussa.

Mulla ei oo minkäänlaisia oireita. Muuta ku flunssaa pukkaa ja lämmöt koholla (voi johtuu tosta flunssasta).. :)

Jospa hannulilla olis plussa ++++
 
Tervetuloa uusille :)

LaraS
M mmh.. Toivottavasti olis kiinnittämiseen liittyvää, mutta en tiedä kuitenkaan.
Sidettä ei tarvitse, mutta pyyhkiessä tulee kuitenkin, rusehtavaa/kirkasta ja aika limainen oloista.

En tiedä/en osaa sanoa millaista kiinnittymis vuoto olisi?
Mitä työ sanoisitte millaista se on?

Kyllä testailen, mutta en ehkä ihan vielä.
Tuo vuoto vähän pistää pettymään jo nyt.
 
vaapukkamaa ei oo kokemusta kiinnittymisvuodosta, niin en osaa tarkempaan arvioida itekään. Mutta ilmeisesti se(kin) vaihtelee. tsemppiä!
 
Mullakaan ei ole tullut kiinnittymisvuotoa, mutta moni mainitsee teelusikallisen 1-2 päivänä. En ossoo sanoo, mulla on vaan pistellyt ja kipuillut 6-8dpo ne kolme kertaa, kun alkio on tarttunut.
Tervetuloa vaan uusille! Pikaista pysyvää plussaa ja nyytit syliin. Joo, en minäkään nollaamatta pystynyt elämään, nollasin tai en, yritin tai en, plussaa ei kuulunut - ennenku täyslatinki keinoja käytössä. Siis melko lailla kaikki kikat, paitsi vuokrakohtu ;)
No, täällä mietitään, että millonka ne hanat aukeaa. Aamun raskaustesti oli järkyn negatiivinen, mutta ei auttanut vuodon alkuun saattamiseen. Tunne on varma, joten eiköhän huomenna sit. Oon muutaman päivän tien päällä, ja kun on aikaa ajatella, yritän jäsennellä elämää, että mitä hittoa ja milloin uskaltais klinikalle soitella.
Katjusha kp 26
 
Oih Blackwood, onnea ja viivan vahvistumista!

Dpo 7 ja tein aivan naurettavan tyhmän hoppunegan. Eihän toinen olisi ehtinyt hyvä jos kiinnittymään. Mutta eilen alkoi oireet lähteä lapasesta ja ajattelin, että JOS ovis olikin jo aikaisemmin... No, ainakin tuo nega sai taas tippumaan jaloilleen ja vähän realismia tähän piinailuun. Nyt en testaa ennen perjantaita.
 
Onnea blackki! Ei näitä pysty aina ennustamaan :) tekee kaiken oikein tai väärin niin tulos on tai ei oo.

Eilinen masis meni syödessä namia ja maatessa miehen kainalossa. Oltiin molemmat vähän pettyneitä tilanteeseen... Sai taas käydä perus anatomian tunnin läpi hänen kanssaan :D miten tolla ei pysy päässä noi jutut?

Tänään spirometria ja jos aika riittää niin verikokeissa piipahdan.
 
Takaisin
Top