Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alinah
Siula pitkä kierto.. Toivottavasti primot toimivat hyvin ja pitävät kierron kurissa..
Miten teitä on ohjattu pistää pregnyl?
Follin koon mukaan, vai +ovis testin mukaan?
Tsemppiä sulle ja jospa se vielä plussaksi tulee vai onks sun mielestä jo melkein plussa.Hyvä Heitsu, sieltä se pilkistää pikkuhiljaa :)
Täällä on taas vaihteeksi pitkittyneet ovisoireet eli ties miten pitkän kierron kehittää. Noh, ei eipä siinä auta ku talletella, varmuuden vuoksi :)
Katjusha kp 16
Niin..Itse myös uskon ja toivon että kyllä me mieheni kanssa vielä vanhemmiksi tullaan vaikkapa tämän pitkän yrittämisen jälkeen :)Heitsu, sellasta se on. Ei pysty käsittämään, miten niitä pieniä aarteita perheisiin jaetaan. Mä en voinu aikanaan muuta, ku uskoa ja toivoa, että se oikea lapsi valitsee meidät vanhemmikseeen.
Heitsu, voin samaistua
Alinah kiviseinä? Onks autocorrect vai mussa vika ku en tajua :D
Täällä huomenna varmaan kp 1. Maanantaina yritän saada polia kiinni et vois käydä hakee lääkkeet. Tulee hippasen kiire kun kp 3 pitäis alottaa ja ohje oli heti ottaa yhteys kun alkaa että varaavat ultrat ja sit saa luvan alottaa lääkkeet. Jos ultrat ei onnistu niin lääkkeit ei aloteta. Mun tuuria et alkaa näin viikonloppun ilman mitää ennakkovarotuksia tai tuntemuksia. Mies kyl ounasteli _hieman_ ailahtelevasta mielialasta et ois alkamas. Mut en uskonu et viel :D yleensä viikko ennen menkkoja tulee semmonen päivä millon on kaiken nielevä vitutus. Ihan mahoton semmonen... Mut nyt jäi välistä.