Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nyt kun aloitin noi primot niin kokoajan alakerta on märkä, tuntuu siis päivittäin kun jotain valuisi housuihin. (Valkovuotoa tietty) vasta neljäs Primo lähti tänään.
 
Alinah
Siula pitkä kierto.. Toivottavasti primot toimivat hyvin ja pitävät kierron kurissa..

Miten teitä on ohjattu pistää pregnyl?
Follin koon mukaan, vai +ovis testin mukaan?
 
vaapukkamaa Mulla on ultran perustella määrätty, kun ei ole tullut lh-liuskoilla o+
Muuten, kannattaa muistaa, että pregnyl-pakkauksessa ei ole ruiskuja tai neuloja! Mulla eka kerran ei tosta kukaan sanonut, niin jouduin pistohetkellä kurvaamaan vielä apteekkiin :facepalm: Nyt viimeksi sain mukaan lääkäriltä ne tykötarpeet :)
 
Katjusha, mäki oon kyllä nähny ihmisten kiroavan noita rfsun ovistestejä että ei vaan toimi, saa ihan hailakan viivan vaan vaikka samalla kertaa apteekin oma testi näyttää plussaa samalla herkkyydellä.
 
Alinah
Siula pitkä kierto.. Toivottavasti primot toimivat hyvin ja pitävät kierron kurissa..

Miten teitä on ohjattu pistää pregnyl?
Follin koon mukaan, vai +ovis testin mukaan?

Juu, nyt menossa kp46.. Kestää tämä kierto vielä varmaan sen 10 päivää.
 
Täällä vahvistunut ovis testi ja just tänään alkoi vatsan nipistelyt.
 

Liitteet

  • IMG_20180126_192000.jpg
    IMG_20180126_192000.jpg
    764.2 KB · Katsottu: 196
Hyvä Heitsu, sieltä se pilkistää pikkuhiljaa :)
Täällä on taas vaihteeksi pitkittyneet ovisoireet eli ties miten pitkän kierron kehittää. Noh, ei eipä siinä auta ku talletella, varmuuden vuoksi :)
Katjusha kp 16
 
Hyvä Heitsu, sieltä se pilkistää pikkuhiljaa :)
Täällä on taas vaihteeksi pitkittyneet ovisoireet eli ties miten pitkän kierron kehittää. Noh, ei eipä siinä auta ku talletella, varmuuden vuoksi :)
Katjusha kp 16
Tsemppiä sulle ja jospa se vielä plussaksi tulee vai onks sun mielestä jo melkein plussa.
 
Heitsu nuo viivojen vahvistumiset on niin yksilöllisiä, mutta mä oon saanu tuommosen viivan jälkeen yleensä seuraavana tai sitä seuraavana päivänä plussan :)
 
Yhdyn Trianan mielipiteeseen, kaikki on niin yksilöllistä. Mulla loppui testit, enkä aio ostaa uusia. Että omalla kohdalla tilanne menee, miten menee.
Raskauskeijun testeihin oon aiemmin saanut samanvahvuiset viivat ja jopa testiviiva kontrolliviivaa vahvempana ovisplussan merkiksi.
 
Tänään oli samalainen viiva ovis testissä kuin eilen.Vielä siis odotetaan.Koskaan en ole saanut yhtävahvaa viivaa tai jopa vahvempaa viivaa ovis testiin.
 
Tänään sain tietää että mieheni sisko odottaa kolmatta lastaan.He eivät ole yrittämällä yrittäneet mutta ovat olleet ilman ehkäisyä kyllä.Vuosi sitten hänellä oli keskemeno ja aikasempia keskenmenoja ei kuulema ole eikä mitään pitkiä yritys historiaa.Vuosi sitten kun sain tietää hänen odotuksesta aloin itkemään että miksi hän ja miksi minä en ja en toivotellut onnea otti niin pahasti päähän.Tästä sain tietää tänään tällä tulevalla asukkilla on läppävika sydämmessä ja siis raskaus täytyy olla aika pitkällä kun tiedetään tuo.Vähän epäreilu olo että miksi muut raskautuu ja itellä 4v yritys historia ja nyt keväällä alkaa eka IVF hoito onneksi mies sanoi vähän ohimennen kun puhuimme vauvoista miten ihania ne vauvat on ja miten kovasti odotan hoitoon pääsyä.Kaiken tämän jälkeen silti vähän epäreilu olo
 
Heitsu, sellasta se on. Ei pysty käsittämään, miten niitä pieniä aarteita perheisiin jaetaan. Mä en voinu aikanaan muuta, ku uskoa ja toivoa, että se oikea lapsi valitsee meidät vanhemmikseeen.
 
Heitsu, sellasta se on. Ei pysty käsittämään, miten niitä pieniä aarteita perheisiin jaetaan. Mä en voinu aikanaan muuta, ku uskoa ja toivoa, että se oikea lapsi valitsee meidät vanhemmikseeen.
Niin..Itse myös uskon ja toivon että kyllä me mieheni kanssa vielä vanhemmiksi tullaan vaikkapa tämän pitkän yrittämisen jälkeen :)
 
Ai jumaliste kun tänään aikaisemmin (en kelloa katsonut kun olin kummitätini 50v juhlissa) mun oikean puolen kiviseinään kohdalla oli pistävää/viiltävää kipua. Juoksin esikoisen perässä juhlapaikalla ja sillä hetkellä ei tuntunut kauheen kivalta mutta onneksi meni ohitse.. Mistähän lie johtui!
 
Heitsu, voin samaistua :(

Alinah kiviseinä? Onks autocorrect vai mussa vika ku en tajua :D

Täällä huomenna varmaan kp 1. Maanantaina yritän saada polia kiinni et vois käydä hakee lääkkeet. Tulee hippasen kiire kun kp 3 pitäis alottaa ja ohje oli heti ottaa yhteys kun alkaa että varaavat ultrat ja sit saa luvan alottaa lääkkeet. Jos ultrat ei onnistu niin lääkkeit ei aloteta. Mun tuuria et alkaa näin viikonloppun ilman mitää ennakkovarotuksia tai tuntemuksia. Mies kyl ounasteli _hieman_ ailahtelevasta mielialasta et ois alkamas. Mut en uskonu et viel :D yleensä viikko ennen menkkoja tulee semmonen päivä millon on kaiken nielevä vitutus. Ihan mahoton semmonen... Mut nyt jäi välistä.
 
Heitsu, voin samaistua :(

Alinah kiviseinä? Onks autocorrect vai mussa vika ku en tajua :D

Täällä huomenna varmaan kp 1. Maanantaina yritän saada polia kiinni et vois käydä hakee lääkkeet. Tulee hippasen kiire kun kp 3 pitäis alottaa ja ohje oli heti ottaa yhteys kun alkaa että varaavat ultrat ja sit saa luvan alottaa lääkkeet. Jos ultrat ei onnistu niin lääkkeit ei aloteta. Mun tuuria et alkaa näin viikonloppun ilman mitää ennakkovarotuksia tai tuntemuksia. Mies kyl ounasteli _hieman_ ailahtelevasta mielialasta et ois alkamas. Mut en uskonu et viel :D yleensä viikko ennen menkkoja tulee semmonen päivä millon on kaiken nielevä vitutus. Ihan mahoton semmonen... Mut nyt jäi välistä.

Hups autocorrect. :D:D:D ihan kirjotin nivunen. :D
 
Täällä pian jo ovis on onhan se 17kp jo menossa.Itellä ovis plussa ei mene tummemaksi kuin kontrolli viiva pysyy aina melkein samalaisena.
 

Liitteet

  • IMG_20180129_181602.jpg
    IMG_20180129_181602.jpg
    422.5 KB · Katsottu: 174
  • IMG_20180129_181454.jpg
    IMG_20180129_181454.jpg
    484.1 KB · Katsottu: 172
Takaisin
Top