Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Täällä aivan malttamaton oon.Haluaisin kovasti testailla jo.Testipäivä vasta 12.9. Ja aluksi ajattelin testata ens viikolla.Perjantaina olisi matkalle lähtö.En haluaisi kuitenkaan piinailla ja nähdä mitään haamu testejä.Testaisinko perjantaina ennen matkaa? Voisi lisänä vielä ens viikolla testailla.Matkalla ehkä se haamu testin tuloksen piina ja koko testaaminen unohtuisi jos testaan perjantaina.Sen tiedän myös että jokainen raskaus on eri ja eri ihminen eri että aina välttämättä ei ajoissa näy ja joskus voi näkyä jopa myöhään.
 
Jos minä tukin itseni tänne kun tunnen enemmän kuuluvani tänne koska tuota yritystäkin kertynyt jo vähän päälle vuoden että heippa vaan kaikille :p

Mua alkoi niin jännittää Heitsu1996 puolesta että pakko kommentoida että oletko jo testannut?

Juliannalla ihanat viivat ja onnea <3
 
S4NN4,Tervetuloa.En ole varmaan tänne kirjoittanut niin testasin ennen reissua se oli nega.Testaan uudestaan reissun jälkeen tulevalla viikolla.
 
S4NN4 tervetuloa! :) Onko teillä aikeissa mennä tutkimuksiin tai onko jo itsellä tiedossa jotain mikä vaikeuttaa raskautumista? Toivon pikaista visiittiä sinulle!

Meille tehtiin perjantaina toinen inssi. Vasemmalla oli kaksi hyvää follikkelia, miehen näyte hyvä ja nyt vaan piinaillaan vajaa pari viikkoa :nailbiting:
 
S4NN4 tervetuloa! :) Onko teillä aikeissa mennä tutkimuksiin tai onko jo itsellä tiedossa jotain mikä vaikeuttaa raskautumista? Toivon pikaista visiittiä sinulle!

Meille tehtiin perjantaina toinen inssi. Vasemmalla oli kaksi hyvää follikkelia, miehen näyte hyvä ja nyt vaan piinaillaan vajaa pari viikkoa :nailbiting:

Sillä menttaliteetillä mennään että tulee jos tulee. Meillä on meidän perheen naisilla jostain syystä yritys kestänyt pitkään.. Kukaan ei ole raskautunut alle vuoteen ja pisin yritys ennätys on 16vuotta. Yksi siskoistani kärsii selittämättömästä lapsettomuudesta. Itsellä raskautumista varmasti vaikeuttaa nuvaringin jälkeen tullut epäsäännöllinen kierto.. Ja ylipainoakin löytyy. Pitäisi vain olla tiesti stressaamatta mutta jostain syystä nännit ovat olleet kolmatta päivää kipeät (ei ole ikinä muistaakseni ollut) ja en oikein nyt osaa olla stressaamatta ja ajattelematta että josko olisi tärpännyt... Joka on erittäin epätodennäköistä. Ei millään haluaisi taas pudota korkealta. Päätin että en testaa vasta kun oikeasti on kuukautiset kunnolla myöhässä. o_O
 
Sillä menttaliteetillä mennään että tulee jos tulee. Meillä on meidän perheen naisilla jostain syystä yritys kestänyt pitkään.. Kukaan ei ole raskautunut alle vuoteen ja pisin yritys ennätys on 16vuotta. Yksi siskoistani kärsii selittämättömästä lapsettomuudesta. Itsellä raskautumista varmasti vaikeuttaa nuvaringin jälkeen tullut epäsäännöllinen kierto.. Ja ylipainoakin löytyy. Pitäisi vain olla tiesti stressaamatta mutta jostain syystä nännit ovat olleet kolmatta päivää kipeät (ei ole ikinä muistaakseni ollut) ja en oikein nyt osaa olla stressaamatta ja ajattelematta että josko olisi tärpännyt... Joka on erittäin epätodennäköistä. Ei millään haluaisi taas pudota korkealta. Päätin että en testaa vasta kun oikeasti on kuukautiset kunnolla myöhässä. o_O

Onpa ikävää, että teillä on suvussa noin paljon lapsettomuutta ja pitkiä yrityksiä :/ Onko sulla nyt missä vaiheessa kierto?
 
Täällä eilen loppui lugesteronit ja huomenna meinaan testailla siis kovaa piinausta siis.Tällä viikolla pitäisi kuukautisten alkaa jos on alkaneena toivotaan ettei ala. Toivotaan että kaksi viivaa ilmestyisi onhan ne isommat dpo päivätkin mitä viime viikon tekemän testin aikaan.12.9.ois oikea testipäivä mutta tuo testipäivä hieman ihmetyttää kun noin pitkälle inseminaatiosta menee.Jos.vuoto alkaa se merkitsee meidän viimeistä inseminaatio kertaa.
 
Onpa ikävää, että teillä on suvussa noin paljon lapsettomuutta ja pitkiä yrityksiä :/ Onko sulla nyt missä vaiheessa kierto?

Nyt on kp 27..olin varma että mulla ovulaatio tuli heti kp 10 kun alavatsa jomot ja limat oli silloin... Mutta sitten taas näillä huippu kierroilla 28-48 niin ei voi olla enää mistään varma. En tiedä olisiko tämä nänni kipu ollut nyt sitten jotain ovulaatioon liittyvää... En tiedä. Sempä näkee viimeistään kun menkat alkaa että mikä oli mitäkin. On tämä naisena olo vain eri touhua o_O:p
 
En päässy tänään testailemaan piti käydä aamuyöllä wc ei ois ollut pidättäytymistä paljon ollenkaan niin huomenna uusi yritys :) Polikin hyväksyy ainoastaan aamulla otetun tuloksen no toivotaan parasta huomis aamulle :)
 
Lääkärikäynti ohi, ihan ekaksi lähdetään verikokeisiin kummatkin. Multa otetaan kilpirauhasarvot taas, sokerirasitus, virtsanäyte (mm raskaustesti) ja oli muutama muu verikoe mitä en nyt enään muista kun oli niin paljon asiaa. Näistä soittoaika 28.9 ja sit jos kaikki on ok niin laitetaan lähetettä naistenklinikalle. Eikä painosta siis alkanut mitään muuta sanoa että hyvähän se olis saada alemmas mutta että hän uskoo että suurin syy lapsettomuuteen voi olla mun epäsäännölliset kierrot.

Mieheltä myös virtsanäyte ja pari verikoetta.
 
Täällä tuli pyyhkieässä punaista siis tänään on tulossa 1kp.Kierron uudelleen aloitus merkitsee sitä että tässä kierossa on viimeinen inseminaatio meille.
 
Ei mulla ollutkaan sokerirasitusta, olin ymmärtänyt väärin. Mutta paastota piti, 5putkea verta otettiin ja pissanäyte piti antaa.
 
Tänne kovasti pettymyksen tunteita lievästi sanottuna.Soitin polille edellinen lääkäri mikä oli tehnyt inseminaatio oli katsonut tilanteen niin että nyt tämä kierto on välikierto ja kun alkaa kuukautiset niin sitten vasta tehdään se viimeinen inseminaatio.Annetaan munarakkuloiden ja kohdunlimakalvon levätä.No jospa sitten se limakalvo olisi paksumpi ja onnistuisi.Oonhan käyttänyt noita inseminaatio lääkkeitä kaksi kiertoa putkeen.Ensin sovittiin että viimeisen inseminaation jälkeen olisi välikierto ja sitten tehtäisiin IVF hoito jos viimeinen inseminaatio ei tuota tulosta.Kelkkaa käännetään eteen ja taakse päin ärsyttää.Toisaalta hyvä että elimistö saa rauhan joksikin aikaa lääkkeistä ja ehkä jaksaa paremmin lääkkeitä kun taukoa on noista vahvoista lääkkeistä.
 
Takaisin
Top