Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Eilen oli pikkuinen vakava keskustelu meidän tilanteesta.Kumpanenkin ollaan pettyneitä tähän raskautumis tilanteeseen.kolme vuotta ja kaksi kuukautta ollaan oltu naimisissa ja yritystä neljä vuotta.Saatu avioliiton aikaan raskautumiseen liittyen pettymyksiä ovulaatiotestejä,raskaustestejä ja paljon pettymyksiä.Hyviä puolia se että ollaan päästy tutkimuksiin ja hoitoihin ja alkoi raskaus mutta se päättyi ikävästi <3 hieman turhautumista.Eilen vielä toi hieman pettymystä miehelle ja minulle kun kuukautiset alkoi ja tässä kierossa ei mennä hoitoihin. Varmasti ihan hyvä toisaalta levätä kropan inseminaatio lääkkeistä ja paremmalla menestyksellä sitten seuraavalla kerralla :) Ennen mies ei ole tunnustanut pettymystään tähän raskautumia asiaan kuulema hieman tabu hänelle koko asia vaikka hänellä yksi kaveri kuka oli tullut isäksi hoitojen kautta ihan äsken.Tottakai minäkin olen pettynyt tähän tilanteseen mutta mitä vertaa eilisen mielialaan niin on paljon parempi kun toivoo että kroppa saa levätä tämän kierron rauhassa lääkkeistä ja jospa se limakalvon paksuuntuminen olisi parempi kun on väliä käytetty lääkkeistä :)
 
Ei tarvitsekaan lähteä tutkimuksiin. Itku tuli kun tuo tulos tuli tohon näyttöön. <3 yritystä 1v7kk takana.


d6e196be8c2a58e2c3d5247fcf8c2c86
 
Onnea Alina! :Heartred

Täällä vasta dpo8, ei oireita mihinkää suuntaan.. Torstaina (dpo13) ajattelin testata jos ei tätiä näy ennen sitä.
 
Jaahas, taidan siirtyä takaisin yrittäjiin. Alkoi verta vuotaa. Kohti uusia pettymyksiä.
 
Tsemppiä Alinah:Heartbigred toivotaan että oli vain harmitonta vuotoa!

Täällä riesana ihmeellinen nänni jomotus... Vaikkakin lieventynyt siitä mikä oli viikko sitten. En tiedä herääkö hormooni toiminta vihdoin renkaan jälkeen vai mitä tämä on. Nyt alavatsalla menkka korvennuksia... Olisi hirvittävän kiva jos kierto hieman lyhenisi... Edellinen kierto oli huimat 48 ja tänään on kiertopäivä 32. Vannon kautta kiven ja kannon että jos me miehen kanssa joskus saadaan lapsi tähän maailmaan niin en IKINÄ NEVÖR EVÖR käytä enää mitään hormonaalista ehkäisyä.
 
Tsemppiä alinah.. toivottavasti on harmitonta vuotoa!

Heitsu, uskon että harmittaa mutta otatte tulevan kierron rennosti ja keskitytte vaan toisiinne. Vaikeetahan se on kun kaipuu kaihertaa takaraivossa mutta tärkeetä huoltaa parisuhdetta ♡

Itkuinen sunnuntai.. mulla on semmonen tunne ollut jo pitkään ettei meille tule elävää lasta. Tunne on kauhea. Välillä pää kestää mut tänään padot aukesi.. en tiedä kauanko jaksan odottaa enää lopullista tulosta. Hoidot käydään läpi kuitenkin.
Mitäs sitten jos vika onkin vain toisessa, tuleeko ero jos todetaan ettei tämän takia saada lasta? Otetaanko lahjasoluja? Kestääkö pää..
Tuntuu vaan niin pohjattoman surulliselta. :(
 
Alinah; Toivotaan, että vuoto ois harmitonta. Kerro heti kun testaat uudelleen, täällä peukut pystyssä :rolleyes:

Vivu; Voimia!! Tiiän, ettei tuo/tää auta siun oloa yhtään. Vaikee yrittää lohduttaa, kun ei oikein voi auttaa mitenkään :sad001

Omia kuulumisia tännekin puolelle välillä; Täällä vauvalla ikää nyt 5,5 kk, tänään huomattu eka hammas :happy: Koliikki onneksi helpotti sitten kuitenkin, nykyään menee jo paremmin. Toivon sydämestäni plussaa tähän ketjuun jokaiselle :)
 
Mittaako täällä kuinka moni lämpöjä ovista ajattelen?Täällä tämä kierto on välikierto hoidoista niin koti yrittämistä nyt tai sitten keskityttään parisuhteseen ja yhteiseen aikaan ja jätetään tämä kierto yrittämättä.Kerran yritin mittailla mutta se vain jostain syystä jäi samalla aikaa tein ovistestejä.Miten puolisot on suhtautuneet kun joka aamu kuumemittarin kanssa touhuaa vaikka ei olisi mikään flunssa vai oletteko kertoneet että kuuluu osin vauvaprojektiin?


Ps.Ei me kuitenkaan onnistutta nyt sinne viimeiseen inssiin kuitenkin mennään.Voi itku sanon minä.
 
Tein rfsu one stepin tässä aamusta ja näytti haamua vielä. Eilen rfsu 10miu testikin näytti plussaa, ei se mikään kirkuva ollut mutta plussa kuitenkin.. Täytyy testaa vaikka perjantaina uudestaan että onko hcg arvo laskenut..
 
Tänään tullu omakantaan perjantain verikokeen kaikki tulokset, esim hcg arvo on nega. Että en tiedä sitten mistä mulla on hcg koholla kun kerta testitkin näin näyttää.

8.9.2017 10:05 B -PVKT
8.9.2017 10:05 B -Leuk 6.4
8.9.2017 10:05 B -Eryt 4.84
8.9.2017 10:05 B -Hb 144
8.9.2017 10:05 B -HKR 41
8.9.2017 10:05 E -MCV 85
8.9.2017 10:05 E -RDW 14
8.9.2017 10:05 E -MCH 30
8.9.2017 10:05 E -MCHC 349
8.9.2017 10:05 B -Trom 156
8.9.2017 10:05 B -HbA1c 33
8.9.2017 10:05 fP-Gluk 5.9
8.9.2017 10:05 P -ALAT 19
8.9.2017 10:05 P -K 4.0
8.9.2017 10:05 P -Krea 70
8.9.2017 10:05 P -Na 139
8.9.2017 10:05 P -TSH 1.75
8.9.2017 10:05 P -T4-V 13
8.9.2017 10:05 Pt-GFReEPI 104
8.9.2017 10:05 U -hCG-O negat
 
Noh, täältä noustaan vielä.. jäädään odottaa lääkärin soittoa. Olisi ihan hyvin voinut pistää jo tälle viikolle se soittoaika kun tulokset tuli kuitenkin jo. Voiskohan sille lääkärille soittaa tai jättää soittopyynnön että jos se saisi laitettua sitten aikasemmin lähetettä menemään naistenklinikalle..
 
Mitähän ihmettä alinah :( ihan prkl epäreilu tilanne sulla. Toivottavasti selviää!

Mä haluuuuuuuun jo mun ajan sinne naistentautien poliklinikalleeeeeee!!! Joka päivä kurkkaan jännittyneenä postin ja välillä innostun kun näkyy sopivan kokoinen kirje mut eih! Mainoksia, miehelle kirjeitä!!!! Tuskaa :D
 
Voi eiii vivu. Mä kyllä tiedän sun fiiliksen, mä kyttään koska mun papatulokset tulee.. :D
 
Täällä kp 1. Luulin että tähän jo tottuu mutta näköjään sitä aina on toiveet korkealla. Päätin että seuraavaa kiertoa en kyttää yhtään... hitto vietä kun vain pystyisi lopettaa tämän stressaamisen. Noh ainakin kierto alkaa tasoittua jos nyt jotain positiivista haetaan. :wideyed:
 
No hetkun mälisee niin ne tuli ♡
27.10 on aika ja ennen sitä mulla verikokeet ja miehellä siemennesteanalyysi. Sit jos kiertopvt sopii ni ekal käynnil tehää aukiolotutkimus :O
Mun täytyy muutenki soittaa sinne ja kysyy tosta progesteroni(?) kokeesta ku menkkoi ei pysty ollenkaa ennustaa :/ pitäis viikko ennen menkkoi ottaa.. et tehäänkö teroluteilla niin et jos menkat ei itte ala 2-3 viikkoo ennen ni syön terot ja sit sais ainaki sen aukiolotutkimuksen samaa.
 
Takaisin
Top