Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pätkis, en muista mitä siinä luki (että oliko se kokonaismäärä vai per ml) ja en nyt pääse tarkistamaan. Ei ollut ainakaan lääkäriltä mitään kommenttia että se olisi liian vähän. Mutta oli miten oli, näillä mennään.

Muoks, joo oli se ennen pesua 22 milj./ml ja pesun jälkeen 5,6 milj./ml
 
Muokattu viimeksi:
Mami pistä lämpökäppyrä näkyville :)

Larissalle tsempit piinapäiviin :)

Meillä taas yritys venynyt yli 6kk.. oon kyllä aika harvoin enää kirjotellut tänne foorumille, tätä ketjua kuitenkin tullut edelleen lueskeltua. Että ette ihmettele kun aina välillä huutelen jotain :)

Yhteisesti tsempit kaikille!
 
Täällä oli tänään inssi.Johtofollikkelit oli kaikki tallessa ja inseminaatio onnistui hyvin.Follikkelit eivät olleet mitenkään surkastumaan päin vaikka sunnuntaina oli jo irrotuspiikki ajoitus siis oikea.Pesun tulos oli erinomainen kuulema tih 69,5milj/ml ja PR 98% hyvät mahdollisuudet.Toinen rakkula mikä näkyi jo edellisessä folliultrassa on ulkopuolella ja osoittautui nesterakkulaksi kystäksi ei siis mikään vaarallinen.Loppu viikosta alkaa lugesteronit.Piinaus alkakoon.Jatkoja myös mietimme jos ei ala tästä raskautta jostain syystä tai toisesta.Heti perään tehdään inseminaatio jos sekään ei tuota tulosta niin sitten siirrytään ivf:ään.
 
Multa tippuu hiukset päästä stressin takia. Pitäis saada stressi minimoitua.
 
Oho, huomen olis jo pp10. Vois siis sen negan testailla, mut toisaalta en tiedä haluanko kuitenkaan viel huomen sitä pettymystä kokea. Hankalaa.. Haaveissa on kivempi elää..
 
Täällä menossa taas kp39, oon siis aivan varma et menkat tärähtää paikalle ensi viikon perjantaina viimeistään kun pitäis synttäreitä juhlia.. huoh!
 
Mä voisin kans liittyä tänne kuumeilemaan. Meillä tosiaan 7 vuotta ilman ehkäisyä ja matkanvarrella on sattunut 3 keskenmenoa ja 1 kohtukuolema. Tällä hetkellä kp 16 ja kovasti tikutan ovista. Veikkaan, että seuraava testi on jo positiivinen. Mulla on tänään synttärit niin oispa aivan ihana lahja [emoji173] siinä vaiheessa en muuta enää tarttis. Mulla on muuten kaikki nyt oikein hyvin, mutta syli on liian tyhjä :(
 
Haaveenaraskaus tervetuloa joukkoon ja toivotaan pikaista plussaa sinullekin! :)

Tämän aamuinen testi osoitti jo varmemmin, (eilen sain ekan haamun) etten ole kuvitellut tuntemuksiani.
One stepin testi antoi hentoisen toisen viivan, joten raskaana ollaan, kunnes toisin todistetaan. Testailua tosin tuskin lopetan vielä toviin, niin suuri pelko keskenmenosta.
Kolmas inssi siis tuotti tulosta, eikä näillä näkymin siirrytäkkään ivf-hoitoihin.

Reilu 3vk päästä on edessä vähän erilainen Teneriffan matka, kun täytyy hieman tarkemmin seurata mitä suuhunsa laittaa. :)

Yritystä takana 3v 4kk, josko nyt saisi syliin asti. :)
 
Haaveenaraskaus tervetuloa ja pikaista visiittiä :) teilläkin on rankka historia, toivottavasti tässä kierrossa tärppää ja saatte syliin saakka :happy:

Julianna varovasti onnea ja napakat vyöt kyytiläiselle :happy:
 
Täällä viime yönä näin unta että teen raskaustestin missä on leffaviivat.Ollaan anopin luona en tiedä onko mies kertonut tällä kertaa meidän hoidoista ennen kohtukuolemaa anoppi tiesi nyt en tiedä tietääkö.Kerroin miehelle mies sanoi että hyvä ja aivan ihana uni.Toivotaan nyt parasta että oikeassa elämässä nyt käy niin.
 
Julianna ,Toivotaan että testikin nyt olisi sitten plussa.Mulla kylläkin vasta menossa alku piinauspäivät.
 
Muokattu viimeksi:
Täälläkin oli viime viikolla uni plussasta :hilarious: Muistan, miten unessa olin viskannut jo testin roskiin ja piti vielä kaivaa esille, että oliko se totta :grin Yks yö näin unta, et alkoi menkat :shifty: ei oo näkynyt, tänään dpo11 :shy: Ja viime- vai toissayökö se oli, niin plussa taas unessa ilmaantui.
Piinailla saa viimeiseen asti :nailbiting: Toivottavasti ketjussakin nyt plussapuhuri saa alun Juliannan esimerkistä :happy:
:smiley-bounce016
 
Takaisin
Top