Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tällä hetkellä menossa ko 19 ja ovulaatiota ei näy eikä kuulu. Ovuloin yleensä kp 15-16 välillä. Mulla on ollut käytössä tuo hedelmällisyysmonitori, digitestit ja liuskat. En oo saanu millään niistä plussia tässä kierrossa, vaikka oon kyllä tehny joka päivä ja nyt vielä kahdestikki päivässä. En edes halua tietää paljon nuihin testeihin on mennyt rahaa matkan varrella..
 
Istun autossa ja vähän väliä jomottaa oikealta puolelta vissiin munasarjassa. Tai jotenkin tuikkii, en tiiä onko ovis nyt sitten vai meinaako menkat alkaa jos ovis ois niin tosi myöhäinen ovis. En vaan pysty varmistaa kun ei oo ovistestejä.. nyt kp42..
 
Täällä toiveet nousi uudestaan korkealle.Tässä inseminaatio jälkeen kun on ollut fiilis että ei kuitenkaan tärppää eikä enää inseminaatiolla onnistuta me.Kuitenkin mennään viimeiseen inseminaatioon ja sen kautta ivf.Viime yö meni valvoen hieman nipistelyä vatsassa ja päivällä nyt myös hieman nipistelee vatsaa mutta ei niin kovasti kuin yöllä.Ens vikolla testailen torstaina-perjantain tietämillä.
 
Julianna,Toivotaan nyt parasta <3 Laskettuaikaki menisi vielä samaan kuukauteen kuin edellisessä raskaudessa mikä kylläkin päättyi kohtukuolemaan.
 
Larissa,Inseminaatio kun tehtiin ja nyt lugesteronit menossa.Nyt ehkä voisi näkyä jotain mutta itseä en viiti kiusata piinauksella.
 
Heitsu, minä päivänä oli inssi? Alkio alkaa kiinnittymään kun sen ikä on 6 pv ja siitä menee vielä muutama päivä ennen kuin voi testissä näkyä jotain (eli 10-11 pv inssistä aikaisintaan). Tsemppiä ja plussatuulia! Täällä meneillään dpo 8 eli 8 pv inssin jälkeen.
 
Muokattu viimeksi:
Heitsu, sittenhän voit testata jo ennen ensi viikkoa :) mulla olisi hcg-verikoe dpo 14 eli maanantaina, mutta ollaan reissussa silloin niin testaan vaan kotitestillä ja menen myöhemmin verikokeeseen.
 
Takaisin
Top