Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Lääkäri soitteli labratuloksista ja mun arvot oli hyvät, mutta miehen leukkarit oli vähän koholla ja sit hänellä on kilpirauhasen liikatoiminta. Joku lääkitys varmaan tohon liikatoimintaankin on? No mutta lääkäri sit sanoi että miehen pitää käydä 6 viikon päästä uusinta verikokeissa ja että tää ei estä meitä hoitoihin pääsyssä. Että lääkäri sanoi nyt pistävänsä lähetettä naistenklinikalle. Sitä sitten odotellessa, jännää! :p:joyful:
 
En ole tänne oikein minun kuulumisia päivittellyt.Kuukautiset oli ja meni aika päiviä sitten nyt menossa 10kp.Lämpöjä olen mittailut ja sovellukset luvanneet ovista 15-18kp kohdalle.Luomu kierossa aina ovis ollut tuossa 15kp kohdalla.Pari päivää kuukautisten jälkeen oli jomotteluja mahassa ja limat oli aika venyvää ihmettelin että eihän ovis voi olla näin aikaisin.Mietin myös kuukautis vuotoa kun oli niin pikkuista vuotelua voi olla että vuotoon vaikutti nuo eri lääkkeet siksi vuoto oli mitä oli.Nykyinen tila se että tilanne on normaali kiertopäiviin nähden.Tätä kiertoa en tikuttele mittailen ainoastaan lämpöjä ja muutenkin otetaan hiisisti.Seuravassa kierossa mikä tulee jos tulee niin olisi meidän viimeinen inseminaatio.
 
Hei taas kaikille pitkästä aikaa! Oon ollu foorumilta tauolla, sillä aikaa on tapahtunut paljon. Nyt takana 8 keskenmenoa.
Tällä hetkellä on kp2 ja letrot aloitan huomenna, syön niitä kiertopäivään 7 asti. Kilpparilääkitys on myös hyvällä mallilla.

Onnea kaikille plussista jos niitä on tullut, sekä tsemppiä kaikille!
 
Viima <3 kyllä ois jo teidän vuoro saada nyytti syliin! Voimia!

Plääh, menny tää syksy plörinäks oon kuukauden ollu flunssassa. Lisäks Pojan kaa kaikenmaailman tutkimuksia kun ei puhu ja kohta 4v. Taysiin tuli ajat EEG ja foniatrin ja neurologin tutkimuksiin lisäks puheterapiaa ja kesällä oli psykologin testit, jotka meni hyvin mut ei kuulemma tollasta tapausta oo ollu hänen 20 vuotisen uran aikana. 'Eli siis ongelma on vaan puheen tuotossa, ei muita kehitysviiveitä, emotinaalisia ongelmia tms. Ottaa kontaktia on iso sanavarasto jne. Miettivät liittyykö 1,5 veenä hoidossa sattunut tapaturma asiaan, putos siis yhden kerroksen rappuja rappukäytävässä alaspäin.

No nyt lähti vähä sivuraiteille.. Mutta siis tästä sairastelusta, onneks oviksen aikaan on ollu aina ns terveet päivät :D Ja mies toi disperiiniä apteekista, eikös sen sisältämä ASA ollu just sitä mikä saattoi auttaa raskautumiseen ja estää keskenmenoja? Tajusin että esikoisen tärpin aikaan meillä sattui olemaan kotona vaan Aspiriina jota söin kipuhiin. Tää sairastaminen vaan tekee laihikslle hallaa :banghead::sad001

Mami kp 18/26-29 dpo 4
 
Jälleen minä täällä taas :D
Täällä nyt menossa 14kp ja en ole tikutellut ovista mittailut lämpöjä ainoastaan.Tiistaina viimeksi mittailin lämpöjä kuumemittarista loppu paristot juuri väärään aikaan :( tai toisaalta hyvä.Kalenterit mihin merkaan oireita ja lämpöjä siirtelivät lämpöjen mukaan ovista.Tiistain jälkeen oon oireita merkanut vain.Ladytimer sanoo että huomenna olisi ovis,Flo sanoo että tänään on ovis ja natural cycles sanoo että viikon päästä.Mitä oireisiin tulee niin eilen oli limat jo sellaiset että ovis olisi/olisi tulossa tänään aamulla kauhean raskaat ja kipeät rinnat plus halut kovat.Ladytimer ennusti 15kp luomukierossa aina ovis plussa ollut juuri 15kp.Flo:ssa tiedot on pitkältä ajalta jo että ehkä se ovis täällä tänään on kaikkien oireiden perusteella :D tänään jo kaadettu mies ehkä kaadan vielä huomenna ;)
 
Oon just selaamassa omakantaa, kun tällä viikolla viimeistään ois pitänyt noi papakokeen seulonta tulokset tulla kun sanoi silloin heinäkuussa se täti että tuloksissa menee 8-10 viikkoa.. Eipä näy mitään, täytyy soitella jos ei ala kuulua. Mutta nyt siellä oli HUS merkintä.
''18.9.2017
Lisääntymislääketieteen yksikkö, Naistenklinikka
HUS'' :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

toivottavasti postia kolahtaa postiluukusta pian, ettei tarvis 3kk odotella.

alinah kp13
 
Heipsan pitkästä aikaa!
Ei meinannut pää enää kestää tätä touhua ja lopetin tänne kirjoittelun ja oviksen seuraamisen.
No eipä siitä hyötyä ollut, kun alkuviikosta kuulin kaverista joka saa kuudennen lapsen ja ystävän joka saa jo toisen lapsen tämän meidän yrityksen aikana...
en keksinyt enää muuta, kuin nieleskellä ja todeta ettei tää onnistu ilman apua, ja varasin nyt vihdoin ja viimein ajan lapsettomuusklinikalle.
Tuntuu vaan niin hullulta, kun on kuitenkin jo lapsia...
Oon paljon nyt sit googlaillu kaikkea ja törmäsin kysymykseen, mitä se maksaa ivf,jos siirretään 2 alkioita? Kuitenkin onnistumisprosentti ainakin nousee...
Gyne vain oli sitä mieltä että meille varmaan tuota ivf/icsi hoitoa suositellaan...
 
Heippa pitkästä pitkästä aikaa. En oo kirjotellu kun tuntunut ettei meillä tapahdu mitään. Jätin pidemmäksi aikaa myös lukematta tätä foorumia, mitä nyt välillä vilkuilin.
Mutta nyt kyssäri teille kokeneille konkareille. Normikierto mulla n.30 pv ja nyt menossa kp 41. Yhtään raskaustestiä ei ole niin uskaltauduin tekeen ovistestin tänä aamuna ja siihen tuli HETI räikeän tuma testiviiva! Paljon kontrollia aikasemmin ja paljon tummempi. Voiko tarkoittaa mitään muuta kuin raskautta???!!! Kaks vuotta yritystä takana, voiko tää olla mahollista???
 
Maka,Testiä vaan!
Alinah,Toivotaan että ei kestä pitkään että kutsu tulee :)
Untuvainen,Toivotaan että pian tekin pääsette etiäpäin asian suhteen ja plussamaan ;)
 
Juuri tulin kaupan kautta kotiin ja parin tunnin pidätyksellä selkee plussa preg checkin testillä ja viiva piirtyi heti! En voi uskoa todeksi! Nyt vaan pitää toivoa että pysyy kyydissä. Kuukauden päästä oltiin alottamassa ivf. Pitääkin muistaa perua aika. Ihanaa syksyistä viikonloppua kaikille ja todella toivon plussia teille kaikille [emoji11]
 
Maka, oikein paljon onnea!! Laitahan kuvaa testistä :) niitä on aina niin ihana ihastella! <3 saanko siirtää sut plussanneisiin? Ja tuuhan ihmeellä tonne plussainneiden ja synnyttäneiden ketjuun turisemaan. :)
 
Täällä ovis oli 14kp kohdalla kaikkien oireiden perusteella en tikuttanut tässä kierossa ovista.Oviksen jälkeen nyt parina päivänä ja ennen ovista parina päivänä lähinnä koko kierron aikana on ollut tälläistä etovaa oloa,rinnat kuin Pamela Andersonilla,kipuilua mahassa,löysää vatsaa ja kuukautiset oli aika niukat.Laitoin niukat kuukautiset inseminaatio lääkeiden piikkiin.Kuukautisetkin alkoi lugesteronin käytön jälkeen oikeaan aikaan.Mutta tämä etova olo ja muut oireet.Eilen oli niin paha olo että wc asuin melkein koko ajan viime yö oli niin paha että mies meinasi soittaa ambulanssin paikalle.Mitään raskautumiseen edistäviä lääkkeitä ei tässä kierrossa ole mukana ainoastaan vitamiinit mitkä on pitkään jo ollut käytössä.Missäköhän vika?
 
Takaisin
Top