Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mami, oliko sulla jo aiemmin o+ ? Ovista ei kyllä pitäisi pystyä tapahtumaan kahta kertaa samassa kierrossa. Veikkaan, että jos aimmin sait jo o-plussan niin lh ei silti noussut tarpeeksi vaan keho yritti ovuloida, mutta se ei onnistunut ja nyt yritti uudelleen. Mulla kävi kerran niin, että tuli o+ kp 14 tienoilla, o-oireet ei kadonneet mihinkään ja uusi o+ tuli viikkoa myöhemmin, jolloin ovis lopulta oli.

Pätkis, mulle on neämmä sattunut hyvä lääkäri kun haluaa kokeilla kaikennäköistä :) mitää ei tarvitse ruinata vaan hän itse ehdottaa. Jännä sinällään, kun monesti julkisella ei meinaa saada mitään kokeiluun. Hyvä näin!
 
Mami91 mulla esikoinen tärppäs kun sain o+ kp34 ja 39. Molemmat testasin cb digillä ja ilmeisesti tästä jälkimmäisestä nappas. Limojen perusteella testasin molemmat, koska kierto oli jo noin pitkällä niin en enää joka päivä testannu. Olin lopettanu säännööllisen testailun kp23.
 
Pätkis,Tsemppiä toivotaan että muuttuu plussaksi.
Larissa,Tsemppiä piinaukseen sulle.Ei sitten taida olla harvinnaista tuo miten irrotus minulla tässä kierossa sitten on.Eilen pistin ja inssi olisi huomenna klo 11.Tällä hetkellä ei oo mitään ovis limoja eikä ovis oireita ehkäpä huomenna.
Triana,Tsemppiä inssi kiertoon :)
Omaa:Meille ohjeistus oli että 2-5vrk pidätäytymis aika.Sanottiin ettö 2vr on parempi mitä tuo lähelle 4vrk.Huomenna kun on inssi tulee tuo 2vrk.
 
Larissa, joo oli, ei kylläkään noin vahvana mutta kuitenkin, viivat oli tasavahvat, nyt taas testiviiva selkeesti tummempi kun kontrolli. Heh, no se siitä et ois ollu sit aiemmin ovis kun aikoihin :hilarious: No mut pääasia että tulee kuitenkin :joyful: Ei kai sit ku vaa peittoja heilutteleen illalla :rolleyes: Mut aika myöhänen ovis kyllä jos vaikka on vasta parin päivän päästä, sillon on jo kp 20.
 
Mamma84, Hyvä kuulla että on muitakin, ja teillä viä tärppäs! Kävispä meillekin niin, yritystä 3v 1kk että olis jo aika kyllä :rolleyes:
 
Muokattu viimeksi:
Muut ne vaan ovuloi useesti(vitsivitsi) :D

Onko muilla lähteny paineet pois kun ovat päässeet tutkimuksiin ja siitä hoitoihin? Mä ainakin huokaisen kun päästään ees jotain tekemään muutakun tätä samaa ripulia mitä on väännetty kohta 3v. Seksiäkin oli pitkästä aikaa ilman paineita :)
 
Alinah,Hyvin se kyllä menee usko pois :D
Vivu,Täällä yks samalainen kyllä helpottui olo tila siitä entisestä kun päästiin silloin aikoinaan hoitoihin ja tutkimuksiin.Välikiertoja jos tulee niin silloin on vähän ahdistavampaa.
 
Yksilöllistä.. Ite oon kahta kauheammassa stressissä nyt ku ollaan hoidoissa. Huh en tiedä oonko ikinä ollu näin stressis..

Onko edes mahdollista plussata dpo12 jälkeen? Tuntuu että kaikki plussaa dpo10. Kp12 pistin pregnylin. Kp13 inssi, ultrassa näky vielä folli 24mm inssi päivänä,lääkäri sanoi että siinä jo näkyy joku aukko tms.. Äh miks sitä kerää itellensä turhia toiveita..
 
Mun lääkärin mukaan kiinnittyminen alkaa kun alkio on 6 päivää vanha (eli dpo 6) ja se jatkuu useamman päivän. Vasta kun kiinnittminen on valmis dpo 9-10 alkaa erittymään istukkahormonia ja sen tuplaantuminen on yksilöllistä ja siksi joillakin näkyy testissä aiemmin ja toisilla myöhemmin.

Tossa on vähän aikajanaa että mitä tapahtuu esim alkion siirron jälkeen (jos alkio siirretään sen ollessa 3 pv eli dpo 3 eli tässä listan päivä 1 on dpo 4). Eli ton mukaan dpo 14 tulisi hcg:ta olla niin paljon että se näkyy testissä.

ImageUploadedByVau Foorumi1503333386.503582.jpg


Mun täytyy pistää se gonapeptyl piikki ensi sunnuntaina eli dpo 6 sillä silloin alkion pitäisi aloittaa kiinnittyminen :)
 
Vivu, haha. :hilarious: Jollain tapaa itellä helpotti kun päästiin polille, sai selvyyttä asioihin. Toki kun vuosi oltiin yritetty, niin meillä epätoivoisimmat hetket oli sillon vuoden yrittämsien jälkeen, kahen vuoden yrittämisen jälkeen oli jo melko turta ja siihen tuudittautunu että ei vaan tärppää, että kai se sitten tulee kun tulee, jos niin on tarkotettu.

Pätkis, mielenkiintoisia juttuja, mutta käytännössähän kyllä plussaajia on laidasta laitaan ja samaten keskenmenoja. Näin myös ihan tuttavapirissä on, useempikin myöhään plussannu mut menny hyvin loppuun asti :)

Alinah, ymmärtäähän sen että jännittää. Mutta kaikki varmasti menee hienosti :) Mulla iski jännäkakkapaniikki vasta ekan polikäynnin aamuna, ja sit ne mokas ja jouduttiin oottaan melki tunti meijän aikaa, oli siis tietty kellonaika jolloin piti olla se tapaaminen ja se venyi tunnilla eteenpäin.
 
Muokattu viimeksi:
Tuleeks ne lämpöjen vaihtelutkin 2 kertaa jos ovis yrittää tulla mut ei tuukkaan? Koska mullahan laski lämpö ja nousi. Ja ihmettelin kun se toissapäivänä taas laski ja tänään oli 37,1, eli noussu. Vai sekooko mun kroppa vaan :grin
 
Pätkis, mulla näkyi vasta dpo16 suht haalea viiva, tosin en testannu aiemmin, mutta en usko, että olisi näkyny aiemmin mitään. :) Ja ainakin tosiaan varhaisultrassa löytyi syke heti.

Vivu, mua stressas hoidot siinä mielessä, että oli niin paljon sumplittavaa töiden suhteen. Vaikka siis olihan se hyvä päästä selvittelemään, missä vika, ja toisaalta oli hyvä, että selkeä syy löytyi (mun PCOS). :)
 
Voi luoja kun aika matelee!
Vasta pp8, et viel 2pv pitäis odottaa et vois negan testata ja lopettaa tämän tyhmän haaveilun onnistumisesta. Heh, vois tältä istumalta kyl vauvan adoptoida, kun rinnoist tulee maitoa ilman raskauttakin! :banghead: :woot:
 
Pätkis :'(

Julianna, toivon että plussa sut yllättäisi! :)

Tsempit kaikille kellä on hoitoa tai tutkimusta alkamassa, piinapäivät tai mikä vaihe vain :)

Oli tullut nettipostiin tiedot eilisestä inseminaatiosta ja simppoja oli 22 milj ja pesun jälkeen 5,6 milj joista A-luokkaa eteenpäin uivia 96%. Varmaan ihan Ok luvut?
 
Larissa, eikö tuo 22miljoonaa oo alle viitteen? Siis jos kyseessä kokonaismäärä vai onko tuo se per/ml? Liikkuvuus prosentti on ihan loistava ja hyvä juttu että kaikki A-luokkaa!
 
Takaisin
Top