Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nyt kyllä ottaa päähän.. Vaikuttaa siltä että olen saanut viallisen cb digi kaksoishormoni ovistestin.. Aloitin eilen testaamisen ja sain tyhjän pallon. Nyt tänä aamuna se antoi hymynaaman. Testasin kahdella eri merkkisellä ovistestillä liuskalla ja puikolla ne on täysin negoja. Muutenki aika epätodennäköistä että ovis olis kp8. Kun otin sen tikun ulos cb:stä se väri oli jotenkin levinnyt ihan oudosti koko testiruudussa että oli vaikea edes nähdä viivojakaan... Kiva ku meni rahat hukkaan ei oo mikään halpa testi tuo cb... Käsittääkseni sillä ei voi enää jatkaa testailua kun on saanut hymynaaman..?
 
Pätkis se hymynaama häviää siitä 48h kuluttua, sitten voit taas testat sillä.:)
 
Täällä selätetty kuukautiset ja nyt menossa kierronpäivä 4.Huomenna lääkäärin heti aamusta.Vaikka oli kuukautiset niin silti on vielä turvotusta,rinnat turpoaa ja kauhean kipeät rinnat eivät voi olla lugesteronista enää ja tuskin kuukautis oireista koska kuukautiset meni ja tuli.Menkat vuoti vain kaksi päivää kolmantena päivänä paperiin jäi punaista vain erilaiset menkat kuin aikaisemmin.Kuukautiset yleensä vuotaa kolme päivää ja loppuu siihen.Kahtena päivänä vuoto oli ihan kuukautismaista.En kuitenkaan usko raskauteen oikein paljon.Huomenna sen selviää jos vielä rinnat on arat voin kysyä sieltä lääkäriltä miksi näin jos vielä huomenna on särkyä.Muutoin toivon huomisen osalta että kaikki on hyvin ultrassa ja syytä siihen limakalvon ei paksuuntumiselle löydy ja kaikki muutoinkin olisi hyvin.
 
Mamma84: kiitti tiedosta. Ei mennytkään ihan hukkaan koko testi. Pystyin tänään jatkaa testailua. :)

Hietsu1996, pahoittelut menkoista. Toivottavasti tämä kierto tuottaa tulosta ja limakalvo paksuuntuu hyvin. :)

On: kääk huomenna folliultra.. Ja tiistaina ovisplussa jos kaikki menee niinku yleensä letroilla menee.. Inssi on kait sitten tiistaina tai keskiviikkona.. Musta tuntuu että menee aikataulu tosi tiukille.. Maanantaina folli ultra ja se on vasta klo 16. Klinikan puhelin menee kiinni klo 15. Eli voin ilmoittaa tuloksen vasta tiistai aamuna 8 aikoihin kun saattaa olla samalla ovisplussa tikussa.. Jos tiistaille inssi niin meillähän tulee kiire.. Ajomatkaan menee kuitenkin 2,5tuntia.. Rupeaa jo vähän stressaa..
 
Mä voisin liittyä tänne.. ei noi muut ryhmät tunnu enää omalta. Kaikki plussaa ekasta kierrosta tai vahingossa :D x) Toki onnea ja hyvä heille, ovat varmasti onnensa ansainneet. <3

Mutta josko täältä löytyisi enemmän kohtalotovereita ja samassa suossa tarpovia.

Meillä esikoista yritettiin n 4v. Ja pojan syntymän 5/16 jälkeen ei otettu ehkäisyä käyttöön ollenkaan. Km 7/17 ja useita kemiallisia/todella varhaisia km takana.

Gynellä kävin huhtikuussa, ultrattiin paikat ja sain vain ohjeeksi pudottaa painoa. Olen tässä yrittänyt ja yrittänyt (ennen esikoista pudotin 25kg) samoilla ohjeilla kun ennenkin, mutta tiukassa tuntuu olevan, +\- 6kg ja siihen tyssää. Sovittiin että palataan asiaan syksyllä, jos ei raskaus ole alkanut.

Ajattelin odotella johonkin joulun tienoille.. yritetään nyt luomusti sinne saakka, ja soittan sitten vasta uudestaan gynelle.

Tuossa km kierrossa mulls oli primolutit käytössä kk siirtoon.. en tiedä oliko sillä vaikutusta raskautumiseen.

Ovulaatio tapahtuu joka kierto. Ainakin oireiden ja ovulaatiotestien perusteella. Epäilen kiinnittymisessä olevan ongelmaa. Testeihin tulee haamuja joka kierto.. mutta nyt oon päättänyt (yrittää) olla testaamatta ennen menkkojen pois jääntiä niin ei tule niin suuria pettymyksiä :)

Unicorn kp4/26-33, yk 15??
 
Frozen
Onnea plussasta, miula mennyt ihan ohi.

Mitä muiden kiertoon kuuluu? Politkin aukeaa pian.


Täällä soitellaan polille piakkoin. Mikä suunnitelma otetaan..
Kilpirauhaseen arvoista oli aiemmin puhetta ja silloin oli arvot miula ok.
Tsh 1.77 ja t4v 15.
Nyt kaksi viikkoa eteenpäin tsh olikin 4.13.
Olikos tuo liian korkea?
Onko sillä merkitystä missä kierron vaiheessa nuo kokeet otetaan?

Molemmissa kokeissa kävin aamusta ilman ruokailua+paasto.
 
Täällä käytiin lääkärissa.Limakalvon ei paksuuntumiselle ei löytynyt syytä ja kaikki oli niin kuin piti.Tässä kierrossa tehdään inseminaatio ja tänään alkaa pistokset.Maanantaina verikoe ja ultra miten follit jakselee :) Olin varautunut että tämä kierto on välikierto ja pitää yrittää kotona mutta hyvä vain että tämäkin kierto on hoitokierto :) Ennen kohtukuolema raskautta oli aina välikierto jos tulosta ei tullut.Näillä eväillä eteenpäin :)
 
Moikka taas! Pakkotaukoilin yli puoli vuotta, mutta nyt on taas yritys päällä.

Vaan on se jotenkin niin erilaista kuin aluksi... Puoliksi kai epätoivoa ja puoliksi luovuttamista koko toisen lapsen suhteen. Lyhyesti kerrattuna; mulla oli keskenmeno viime jouluna, ja sen jälkeen krooninen migreeni paheni ja neurologi piikitti ja syötti mut täyteen vahvoja lääkkeitä, ja sinä aikana ei saanut tulla raskaaksi. Hiuksia lähti tukoittain ja päällä jatkuva pahoinvointi. Neulogi olisi halunnut jatkaa hoitojaan, mutta mua loukkasi jo pelkästään sen suhtautuminen mun haluuni saada vielä toinen lapsi. Se vain iloisesti totesi, että monihan alkaa vasta yrittämään tässä iässä (jotain 35) ekaa lasta. No minä en ole se moni muu. Meillä on jo koulussa oleva esikoinen ja toista on toivottu yli kaksi vuotta. Joka tapauksessa mun migreeni on todettu lääkkeisiin tehoamattomaksi, joten voin pelkästään elintavoilla yrittää vaikuttaa. Ja tärkeintä on välttää stressiä... Olla ihan zen, tulkoon toinen lapsi tai olkoon tulematta.

En kyllä taida lukea kaikkea viimeisen puolen vuoden ajalta, joten tungen vain mukaan :angelic: Toivottavasti moni on saanut tänä aikana iloisia uutisia ja toivottavasti kaikki ovat jaksaneet, vaikka välillä tää vetää aika pohjamutiin.

Jatkamme siis yrittämistä ilman tarkempia tutkimuksia niin kauan kuin jaksetaan. Tänään dpo 5 ja eka yk sitten tauon ja km jälkeen.
 
Täällä kevään inssin jälkeen menossa 4. OI-kierto letroilla, usko plussaan ilman rankempia hoitoja aika olematon tällä hetkellä.. Soittelen polille viimeistään seuraavan kierron alkaessa, sitten pitäisi onnistua miehelläkin sopia työkuviot niin että päästään toiseen inssiin.

Triana kp14/23-28, dpo1.
 
Vaapukkamaa, tolla tsh-arvolla pitäisi saada lääkitys, etenkin jos olette hoidoissa

Unicorn, tervetuloa mukaan ja olkoon visiittisi lyhyt ;) :)

LadyBug, huh onpa sua koeteltu :( tervetuloa takaisin <3

Triana, toivotaan että plussa tulisi ilman rankempia hoitoja!

Täällä ootellaan keskiviikkoa jolloin on nollaultra. Jos kaikki on Ok niin päästään piikittelemään :) kaikki peukut ja varpaat pystyyn!

Larissa 2. ivf alkamassa :)
 
Hei vaan, hetken maltoin pysyä poissa. Täällä menossa kp22 ja oviksen metsästys alkanut.
Ovistesti rivissä alin tehty tänään aamupäivästä. Pe-su en tehnyt yhtään kun oltiin mökillä.
Pieni tauko teki ihan hyvää tästä foorumista. Toivottavasti ovis tapahtuisi loppuviikosta.

fb4957fc2b1159c80c84f2e85400459c
 
Vaapukkamaa, kiitos! :) Mun muistaakseni multa otettiin kilpparit silleen, ettei sillä ollu mitään väliä, mikä kiertopäivä oli. Kyllähän toi sun tsh kuulostaa mielestäni liian korkealta raskautta ajatellen. Toivottavasti saat pian lääkityksen siihen! :)

Larissa, peukut pystyssä sun puolesta, että nollaultrasta tulee hyviä uutisia ja pääset pistelemään. Tulehan kertomaan sitten. :)

Pätkis, toivottavasti tämä inssi nyt tuo tuloksen! ♡
 
Pätkis, jes onnea inssiin :) pregnyl on helppo pistää, mutta aineiden sekoitus on se hankalin kohta. Hyvin se menee, teette vain tarkasti ohjeiden mukaan :) kai sait polilta opastuksen siihen?

Frozen, kiitos tsempistä :) Mites siellä jaksellaan?
 
Takaisin
Top