Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Täällä on loppunut ne lugesteronit ja oireet jatkuu edelleen.Aika ajoin on etovaa oloa,pohkeet kipeät,hieman päänsärkyä,pupuilu haluja on ja nippailua vatsassa myös rinnat arat.Keskiviikkona aikaistaan testaan ja sitten testipäivänä viimeistään tai toiseen kerran.Jos ei ala näkymään testissä mitään niin teen uudestaan testin maanantaina siis viikon päästä ja alan soittaa klinikkalle.
 
Larissa joo, ei tollasia summia ihan huvikseen pistä menemään! Tosin kai ne apteekista voi vielä palauttaa, jos niitä ei oo lunastanut :wink

Tänään kp3 ja täti vielä luuhaa nurkissa; toivottavasti viimestä päivää :) Saniaiset alkaneet jo kasvaa ja tänään hokasinkin, että kuviot on 3-5pv ennen ovulaatiota voimakkaimmillaan, niin sehän voi tulla jo ihan piankin! :eek: viimeksi ovis oli kai kp13-14.
Lh-liuskassa hirmu heikko hailu, mutta esim. Ilpurin tikkukuvista muistan sen, miten tollanen hailu voi yhdessä vuorokaudessa vaihtua kirkuvaksi o-plussaksi :)
Verrokkina eilinen, jossa vaan epämääräistä täplää (tosin kuvan laatu ja näytekin oli varmaan aika kehnot).
 

Liitteet

  • IMG_010817_kp3_2.jpg
    IMG_010817_kp3_2.jpg
    323.2 KB · Katsottu: 161
  • IMG_300717_kp1_2.jpg
    IMG_300717_kp1_2.jpg
    260.9 KB · Katsottu: 162
  • IMG_300717_kp1_liuska.jpg
    IMG_300717_kp1_liuska.jpg
    186.2 KB · Katsottu: 161
Täällä olis ovis julinintaa ja limoja jakaa vaikka muille.
(toivon että oviksen liittyvää)
Mutta kp 18 lie liian myöhäinen olisi tärppiin..

Muut tulee raskaaksi taas vahingosta ja ei toivottuja.. Riipinen taas niin pahasti :'(.
 
vaapukkamaa sama oli täällä viime vkl kokemus (ystävän vauvauutiset, ei-suunniteltu), ja veti aikalailla ilmat pihalle. Voimia sinnekin! :Heartpink
Mutta ei kai kp18 ovis myöhäinen oo :rolleyes: pääasia että ovis tulee ja saa uimarit mestoille :) ellei sitten jotenkin lääkkeet / hoidot siihen liity? Jospa siltikin tärppi onnistuisi! :smiley-angelic001
 
Huomenna testailen perjantaina on virallinen testipäivä.Samat oireet on kuin ennen hieman päänsärkyä,suu kuiva,nippaiee vatsa ja hieman menkkamisesti mutta edellisessä raskaudessa oli noita tuntemuksia ja eihän nuo menkkamaiset tuntemukset aina vältämättä tarkoita kuukautisia ;) Hiukset rasvottuu kovasti,turvotustakin on päivän aikana,rakko tuntuu kokoajan että olisi täynnä,etoo päivän aikana pariin kertaan hieman ja väsymystä on myös.Ihania ja hyviä oireita on toivotaan tärppiä tuo pissatus hieman haastavaa kun lähtee liikkeelle kaupunkiin niin jokaisen wc yhteydessä wc pitää mennä.Kaikki nämä oireet kyllä kestän kun yritystäkin jo kauhen pitkään.
 
Ihan karseet sivuoireet tulee nykyään letroista.. Ennen ei tullu mitään... Päänsärkyä, pahoinvointia, mieliala vaihtelee ja seksi halut nollassa....Tänään vasta kp5. Mulla muutettiin tähän kiertoon letrot kp4-8.
 
Pätkis, mulla tuli kans sivuoireita letroista. :/ Tablettien aikaan nosti kuumeen, oli lihas- ja päänsärkyä, mielialat heitteli jne. Ovulaatiot oli hirveitä endon takia letrokierroissa. Tsemppiä sinne!
 
Täällä tänään negatiivinen raskaustesti.Perjantaina olisi testipäivä kannattaako edes perjantaina testata vai odotanko suoraan viikonloppu-maanantaihin?Maanantaina meinaan soittaa että testit nega ja kuukautisia ei näy.Jos alkaa vuoto niin siltikin maanantaina soitan sinnepäin.
 
Larissa, inhottavia sivuoireita, hyvää kohti kuitenkin mennään :)

Laras, joo mulle on käynyt niin useammankin kerran :D ovisplussaa kohti vain!

Vaapukkamaa, enpä usko et kp18 ovis olis liian myöhäinen mut ymmärrän fiilikset. Välillä vetää ilmat pihalle :( Tsempit sinne!

Heitsu, paljon on oireita. Mikäs dpo sulla nyt olis? Miksi et testasi parjantaina?

Pätkis, toivotaan et et kärsi oireista turhaan vaan tämä kierto antaa toivotun tuloksen.

Täällä on öö, dpo jotain. Ens viikon ke luulen et menkat alkaa mut varmaan sit testaan tiistaina. Mun on helpompi suhtautua menkkoihin negan jälkeen :D viikko ovikseb jälkeen täysin oireeton mut rilwn alko vähän juilimaan mutta näin on melkein joka kierto ollut joten katotaan mitä tulee. Tää viikko vielä lomaa. Jez!
Niin ja tosiaan jos ne menkat nyt sit alkaa niin sitten soitan sen ajan sinne ivf-suunnitteluun. :)
 
Ilpuri me ollaan Taysissa ivf-hoidoissa (kirjottelen enemmän tuolla ivf-porukassa) ja oon ollu tyytyväinen henkilökuntaan ja asioiden sujuvuuteen. Jonoja ei oo hoitoihin viime aikoina juuri ollut ja kaikki on hoitunut hyvällä aikataululla. Todella toivon, ettei teidän tarvitse hoitoihin lähteä, mutta halusin kertoa, että hyvin toimii. Tsemppiä piinailuun! :)
 
Heitsu, pahoittelut negasta :( milloin meni viimeinen Luge? Mulla alkoi yleensä vuoto 3 pv viimeisen lugen jälkeen ja oireet pysyi siihen asti.

Ilpuri, toivotaan että menkat ei ala ;) mutta jos alkaa niin tällä kertaa sekin on toivottu lopputulos kun pääsette hoitoja aloittamaan :)

Täällä on nyt ollut pari päivää ilman sivuoireita synarelasta :) saa nähdä miten monta päivää menkat myöhästyy ton lääkkeen takia, viime kerralla taisi olla 3 pv myöhässä. Huippua kun ei ole tuhrua tai menkkakipuja! Ennen leikkausta saattoi kivut sekä tuhrut alkaa jo päiviä (tai viikko!) ennen menkkoja.

Larissa kp 30, dpo 14, pv 10 synararelaa
 
Vastavirrassa, tosi kiva kuulla! Mua jännittää se ihan hirveesti! Mä oon seurannut sitä ketjua nyt joka päivä mut en oo viel viittiny ihan hirveesti kirjoitella kun mulle vasta ajankohtainen vähän ajan päästä. Ja kysymyksiä on miljoona herännyt lisää joten varmaan tulen pian kyselemään :) mut joo, kyllä mäkin toivon et ei tartteis hoitoihin mennä mutta kyllä mä jo henkisesti oon aika valmistautunut

Larissa, tuo kivuttomuus on jo iso voitto! :)
 
Frozen, muuten luin tuota pitkään yrittäneiden ketjua missä olet niin mulle kans ohjeistettiin et jos tulee raskaaksi niin metformiini pitää lopettaa. En vaan muista et miten. Sen muistan et ne sano jotain tän tyylistä et siitä ei varsinaisesti ole haittaa mutta ei hyötyäkään :)
 
Heitsu, kunpa muuttuisi vielä plussaksi! :)

Vastavirrassa, tsemppiä IVF-kuvioihin!! :)

Larissa, hyvä että oireet ovat helpottaneet! :) Ja upeaa, ettei ole tiputtelua! Teillä on varmasti nyt tosi hyvät mahdollisuudet, kun se leikkaus on tehty! :) Tsemppiä!

Ilpuri, kiitos tiedosta metmorfiinin suhteen. :) Neuvolan terveydenhoitaja ei tosiaan osannu sanoa mitään, käski jatkaa syömistä ja kuulemma lääkäri joskus kertoo, millon lopetan. Soitin tänään kuitenkin vielä klinikalle kysyäkseni, mutta luvattua soittoa takaisin ei ikinä tullut. Taidan soittaa vielä huomenna uudestaan ja kysyä. Toivon niin, että sulla (ja Larissalla) kävisi yhtä hyvä tuuri kuin mulla ja tärppäisikin juuri ennen IVF:ää! :) Vaikka edelleen pidänkin takaraivossa pienen IVF-varauksen, koska tää on niin alussa...
 
Takaisin
Top