Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Huh, hurjasti kaikilla tapahtunut tän viikon aikana. :) Toivotaan kaikille hyvää tulosta!

On. Heh, ihana itsellä taas noi letrot jotka otin 3,5 ja 7pv. Ne aiheuttaa nykyään mulle kivoja oireita; mielialan heittelyt, rinnoist erittyy maitoa, manassa nipistelee, aamupahoinvointia sekä kovaa päänsärkyä. :D Noh, jos inssi tehdään tähän kiertoon niin eipä tarvii ainakaan "innostua" mistään oireista, kun nuo letrot jo aiheuttaa kaikki mahdolliset. ;D
 
Oma napailua: inssissä käyty. Miehen näyte oli surkea. Siittöitä laitettiin matkaan vaan 2miljoonaa ja nekin kaikki vaan b-luokkaa liikkuvuudeltaan. Pidättäytyminen tosi vaan 1vrk koska klinikka sanoi ettei erikseen tartte päiviä pantata. No ei tartte plussaa tästä odotella.. Kyllä tää on niin sellasta yhtä vuoristorataa että itku silmässä on..
 
Täällä saatiin ylimääräiseksi vieraaksi pissatulehdus tänään sain lääkkeet siihen tämän päälle vielä inseminaatio pistokset.Hieman tukala olo.
 
LaraS, viimeks touko ja kesäkuussa oireet kesti menkkoihin asti. Sillon ihmetytti, toiveitaki heräs mut nyt tietääki jo et ne johtunee letroista.

Pätkis, josko tuo inssi silti tuottais tulosta. :)

Heitsulle voimia tuon ikävän tulehduksen kanssa selviämiseen! <3
 
Pätkis, toivotaan, että siellä yksi vahva uimari olisi <3 Tsemppiä sinne! <3

Larissa, aika hurjalla satsilla aloitatte, mut hyvä niin! Tsemppiä sinne kans hoitoihin! <3
 
Julianna, ei mikään kovin hyvä vastaus, mutta mulla meni 1-5pv omakantaan tulemisessa :)

Larissa, tsemppiä, toivotaan ett nyt on sopiva annos! :)

Pätkis, onneksi vain yhden tarvitsee löytää perille, toivotaan että joukosta löytyy se yksi! Tsemppiä!
 
Julianna,Ollaan hoidossa Helsingin naistenklnikkalla.Meillä tiedot Kanta palveluun tulee yleensä samana päivänä viimeistään toisena päivänä.
 
Omaa napaa..
Kp 27 polipäivä ja joo o.. Eipä tarvii tänne raskautta toviin odotella.
Munasarjojen tilanne katsottuna kierron päivään oli hyvin hämmentävä lääkärin mielestä. Isoja rakkuloita täynnä, hyllyviä.ei meinannut toista munasarjaa ekana löytyä painelu jälkeen löytyi... Maanantaina konsultoi omaa kollegaansa ja kai vielä julkisen puolen lääkäriä..

Mistä tämä johtuu mitä tää on.. Kokemuksia? Mielipiteitä? Onko mitään mitä itse voi tehdä..
 
Vaapukkamaa, kuulostaa oudolta :O mulle tulee mieleen vaan pco tai endometrioosi. Onko sulla normaalit kierrot? Ovuloit normaalisti, ei ole ylimääräisiä vuotoja tai kipuja?
 
Niitä yritetty kahdesti jo hävittää pillereillä ja kolmatta kertaa en siihen mielelläni lähde, koska hyöty olematon tai vaan hetkellinen.
Pco:tä on aiemmin sanottu, mutta kummallinen ei mukamas vastaisi sellaista kuitenkaan.
Ei ole kipuja ylitsepääsemättömiä kipuja, välillä normi menkka juilintaa josta tietää odottaa tätiä.
Ekana terot/primot 28 ja ei tarvetta, kun oma kierto piti huolen.
Sitten tuli 22 oli ilman apuja useampi ja nyt oli vajaa 50 primot otin ja nyt odotan menkkoja.

Mikä aiheuttaa minkäkin. Onko edellisen kierron primoilla tekemistä...
Munasarjat sellaiset kuin olisi käytetty pistos hormoneja isoja annoksia..

Kummallinen tilanne..

Ens viikkoon odotettava.. Ottaa yhteyttä kollegaan omalla polilla ja ehkä vielä julkiselle puolelle yhteydessä..

---Lisäys,vahva ovulaatiota aika hukassa,viivaa kyllä joskus kuitenkin saanut ei ole välivuotoja laisinkaan..

Tuntuu niin toivottomalta :'(

Miten tää on näin vaikeaa..
 
Muokattu viimeksi:
Onko jollain linkata jotain linkkiä mistä näkisi esim. Ultrattuna millainen on Pco /endometrioosi.
Koitin Googlesta ilman osumaa..

Ahdistaa odottaa.. Vasta joskus ens viikolla tietää,ehkä enemmän...
 
Vaapukkamaa, endo ei näy ultrassa ellei ole isoja endometrioomia munasarjassa (mulla oli noin 7cm kokoinen). Pco sen sijaan näkyy ja se näyttää siltä kuin munasarja olisi reikäjuustoa, rakkuloita on helminauhamaisesti munasarjan pinnalla. Pco:n kanssa on usein ovulaatiot hukassa tai satunnaisia, kierrot voi olla pitkiä. Googlettamalla löytyy lisätietoa paljon. Endometrioosi ei vaikuta ovulointiin eli kierrot on yleensä säännöllisiä. Välivuotoja voi olla sekä kipuja missä vaiheessa kiertoa vain (useimmilla menkkojen ja/tai ovulaation aikaan). Kivut on kohtuun, munasarjoihin, suolistoon, selkään, virstateihin liittyvää yleensä mutta oireet voi olla aika yksilöllisiä.
 
Täällä paljon ajattelut miksi me juuri ollaan tässä vaiheessa ja miten moni muukin pariskunta.Tämä olo varmaan on siitä kun meillä yritystä jo neljä vuotta ja mitään pysyvää tulosta ei ole tullut.Tuntuu että jankataan samaa koko ajan.Tikutetaan ovista välikierroissa,kytätään oireita,pistetään hedelmöityshoitoon tarkoitettuja lääkkeitä plus käytetään muita lääkkeitä lapsettomuushoitoihin.Muut tässä ajassa on jopa saaneet kaks lasta ja me saadaan vain aikaisesti yhden kohtukuoleman ja tuloksemattomat hedelmöityshoidot.Hieman väsy tähän vain samaa arkea vain.Kyllä.me tästä vielä nuostaan ja saadaan se pikkuinen ihan me kaikki mutta välillä tulee tälläisiä ajatuksia kun on näin pitkä yritys takana.Tiesin tämän että voi olla hankalaa raskautuminen kun serkku ei saa ollenkaan lapsia ja minut on saatu ivf hoidoilla alkuun.
 
Mulla oli siisti munasarja kun huhtikuussa kävin mehiläisessä lapsettomuusklinikalla ultrassa. Joten mun epäsäännölliset pitkät kierrot johtuu jostain muusta, ja ovulaatiokaan ei kai joka kierrossa tapahdu... Mutta nyt lähdetään uudestaan tutkimaan..
 
Takaisin
Top