Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Täällä tuli wc reissulla punaista paperiin ja rakko koko ajan täynnä tuntuu plus kaikki pissatulehduksen oireet.Varmasti vuoto alkaa viimeistään huomenna aamulla.
 
Tsempit kaikille jokaiseen omaan tilanteeseen!

Toivottavasti Ilpuri ja Larissa saisi ylläriplussat!

Ite yritän olla mahdollisimman pessimistinen inssin suhteen. On inssissä sen verran huonot onnistumis prosentit. Netistä löysin että 10-15%. Kun taas klinikka antoi 18% ja lääkäri sanoi että se voi olla korkeampikin mutta että noissa tilastoissa on mukana sellaisiakin joilla tilanne niin huono ettei periaatteessa inssiä edes pitäisi kokeilla, mutta joskus kokeillaan kuitenkin jos ei haluta edetä ivf hoitoihin.

Pelkään että jos siinä pesun jälkeen jääkin liian vähän hyvin liikkuvia siittiöitä. :(
 
Frozen, ihana että teilläkin kävi tärppi ennen ivf:n aloittamista :) nyt yrität olla levollisin mielin! Meilläkin kävi tärppi just ennen ivf:n aloittamista enkä millään voinut uskoa, että pienokainen pysyisi matkassa! Tuntui niin uskomattomalta ihmeeltä koko plussa, että sitten stressasin, että se viedään meiltä pois.
Toivon, että teillä homma etenee yhtä hienosti kun meilläkin:Heartred

Ilpuri ja Larissa vielä tähän "plussa ennen ivf" aaltoon mukaan:wink
Jokatapauksessa tsemppiä teille molemmille tulevaan! :joyful:

Pätkis, tsemppiä inssiin! Toivotaan, että teillä se toimii! Prosentit on prosentteja, luottavaisin mielin vaan :)

Plussatuulia muillekin! Niin pitkään tässä ketjussa olin mukana, että edelleen tulee usein luettua!

Meritähti rv 22+5:dummy1:
 
Pätkis, eikös teillä simpat lopulta olekin ihan kunnossa? :) Joten hyvin mahdollista, että teillä toi onnistumisprosentti onkin isompi kuin muilla! Onko tää eka inssi, muistanko oikein? Paljon tsemppiä! ♡

Meritähti, kiitos! :) Voi kun oot jo pitkällä. :) Joo, toivotaan, että meillä on yhtä hyvä onni matkassa kuin teillä. Luulen, ettei oltais lopulta päädytty IVF:ään elokuun kierrossa, koska se ois ollu niin hiton hankalaa töiden kannalta. Mutta joo, IVF se ois sitten ollu joskus myöhemmin syksyllä, jos menkat ois vaan jotenkin saatu aikaseks. Kun ei oo koskaan aiemmin saanu raskaustestiin mitään, antaa tää toivoa siitä, että vaikka meniskin kesken, niin raskaus on sentään mahdollinen. :) Hyvää odotuksen jatkoa sinne. :)
 
Frozen: joo eka inssi on. No niinhän se lääkäri meinas että simpat ok vaikka eteenpäin liikkuvia on vaan 15%. Se viite oli jotenki todella kummallisesti laitettu että pitää olla eteenpäin liikkuvia vähintään 32% TAI yhteensä liikkuvat yli 40%. Meillähän yhteensä liikkuvat oli 70%. Mutta niistä vaan 15% liikkuu hyvin eteenpäin ja 55% paikallaan liikkuvia. Luulisin että pesussa nuo paikallaan liikkuvat tippuu pois ja jää jäljelle vaan ne 15% jos edes sitäkään...
 
Siis mua raivostuttaa niin paljon! Mulla on niin outo alitajunta, aina kun luen täältä foorumilta jonkun raskaus oireista niin ihan sata varmasti mä saan sen saman. Tapahtunut siis niin monta kertaa. Esim.. Oliko se Minni vai Maggie sillon ennen kun plussasi heräsin keskellä yötä tosi koviin kipuihin, jotka siis osoittautui lopulta kiinnittymiseksi. No eiköhän täällä ollu ihan sama! Joo ja ei, ei ollu plussaa siinä niin kuin monessa muissakaan kierrossa! :D
Nyt täällä oli puhetta menkkajuilimisista kiinnittymispäivinä ja niitähän nyt on tässä jo kautta aikojen puhuttu mut jostain syystä jäin nyt jonkun juilintaa miettimään niin eiköhän aamulla herännyt tähän kyseiseen vaivaan. Edelleen tuntuu ja vähän säteilee reisiin, ihan kuten menkoissakin. Ja nyt mulla on varmaan siis dpo8 kai. Ja en todellakaan tästä mitään jaksa innostua kun näin se on aina mennyt. Plussatestiin vasta luotan mut mikä siinä on et näitä oireita jokin kroppaan laittaa. Koska mulla on tässä aikojen kuluessa ollut varmaan kaikki mahdolliset, kerran jopa yökin vessassa. Voi terve :D

Mikä on heitsun tilanne, lisääntyikö vuoto?

Jozzubz, onko menkat alkaneet?

Pätkis, toivotaan näin :) tsempit sulle myös inssiin, pessimisti ei pety mutta varmaan vastaanottavaisen mielen asumukseen nappaa kyytiläinen paremmin kiinni ;) ja yksikin hyvä siittiö riittää , sähän kuitenkin jo olit raskaana että kyllä se uudestaankin tulee :)

Meritähti, kiitos paljon :)

Niin ja vielä et koska monella on luomuplussa tullut just ennen ivf:ää niin mä en usko että mä olisin niin onnekas :D tämä ei ole masentunutta ahdistusta vaan lähinnä huvittunutta ärtymystä :)
 
Pätkis, kuten on tainnu aiemminkin olla puhetta, niin omituista, miten noi viitearvot niin vaihtelee. WHO:n mukaanhan simpat on OK, jos nopeat, suoraan menevät + hitaat, kaartelevat > 50 %. Paikallaan liikkuvia ei siis siinä huomioida ollenkaan. Kuten Ilpuri kirjoitti, oothan tosiaan ollu tänä vuonna raskaana, eli kyllä se ainakin mahdollista on. Oliko klinikalla puhetta, monta inssiä yritetään ennen seuraavaa vaihetta (varmaankin IVF/ICSI)?

Ilpuri, sori, varmaan mun "menkkajuilinnat" tullu sun alitajuntaan, kun mulla on tuntunu niitä n. dpo11 lähtien ja siitä kirjoitin. Mäkään en uskonu raskauteen ennen testiä, vaikka poikkeavista oireista ajattelinkin, että ihan eka plussa ikinä on ainakin teoriassa mahdollinen. Niin ja meillähän tämä ei ollut luomuplussa (sellainen ei oo mahdollinen, kun en ovuloi itsestään), vaan pistelin 2 vko Puregonia, ravasin ultrissa ja irrotin Ovitrellella. Mutta siis paljon helpompi reitti toki kuin IVF. :) Ei oo varmasti juu juuri uskoa plussaan ennen IVF:ää. Tsemppiä! ♡
 
Frozen, joo siis kyllähän täällä itsekukin aina intoilee enemmän tai vähemmän jostain joten pakosti jostain tulee :)
Oon niin fiiliksissä sun plussasta! ♡
Meetkö varhaisultraan ?
 
Frozen: ei ollu puhetta monta inssiä tehdään. Meidän suunnitelmassa sanotaan että pidättäydytään kevyemmissä hoidoissa. Eivät halua tehdä ivf:ää kun mulla toinen munasarja kohdun päällä. Eli sitä ei vois punktoida ollenkaan. Olivat muutenkin sitä mieltä että ei kannata liian kevyesti aloittaa ivf kun mulla niin paljon lääke yliherkkyyksiä yms.
 
Ilpuri, kiitos. ♡ Voi kun sullakin ois pian kaksi viivaa testissä. ♡ Joo, meen varhaisultraan, mutta vielä en oo uskaltanu varata sitä. Meen meidän kotikaupungin jollekin yksityiselle gynelle, koska lapsettomuusklinikalta ei "pakoteta" menemään sinne, mikä on ihan hyvä, koska se meinais ajamista Helsingin keskustan ruuhkissa, mitä vihaan ja mitä sai tehdä ultrarallin takia ihan tarpeeks hoitojen aikana. Varhaisultra ei kuulu yksityisellä hoitoihin (toisin kuin ainakin Naistenklinikalla kuuluisi), joten senkin takia ihan sama, minne maksan siitä. :)

Pätkis, ai niin, anteeks, oot kertonu ton monta kertaa, mutten ikinä muista! Mutta tosiaan raskaus on kaikesta päätellen mahdollinen, joten toivotaan, että heti eka inssi tuo tuloksen! ♡
 
Frozen: ei se mitään :)

Meillä tosiaankin tuollaiset tulokset ja 2 eri lääkäriä kertonut että riittää että jompi kumpi on viitteissä, eteenpäin liikkuvat tai yhteensä liikkuvat. Viitearvot on who:n omat.
www.aijaa.com/joDwfu

Mutta ärsyttävää kun noita simppa testejä on niin monenlaisia...
 
Frozen, mä voisin ehdottomasti suositella PerheArte:n varhaisultraa! :) ihana palvelu ja halpa hinta (75€)! Sijainti Helsingissä, mutta ei lähelläkään keskustan ruuhkia:grin
Esikoisen aikaan käytiin Aavassa varhaisultrassa ja siellä maksoi muistaakseni 120€ et aika paljon hintaeroja noissa on!
Nyt mennään vielä varmaan PerheArten 4D ultraan :)
 
Pätkis, meillä oli ihan erinäköiset WHO:n viitearvot! Mutta joo kai tosta(kin) asiasta on asiantuntijat aika erimielisiä...

Meritähti, kiitos suosituksesta, mutta asun aika kaukana Helsingistä, eli polttoaineisiin menis jo sen verran rahaa, että kannattaa maksaa muutama kymppi enemmän oman kaupungin gynelle. :)
 
1kp täällä.Soitin meidän hoitopaikkaa Naistenklinikkalle ultraa maanantaina olisi sekin ultra keittosuolaliuoksella tehtävä ultra tuoasa hoitokierossa limakalvot ei oikein paksuuntunut kunnolla niin katsotaan olisiko kaavinta tehnyt jotain limakalvolle.
 
Pahoittelut menkoista Heitsu :( mikä toi keittosuolaliuos-ultra on? Tarkoitatko aukiolotutkimusta?

Täällä menkkoja ootellaan, sais alkaa jo ettei hoito siirry! Täti tänne ja sassiin! Ja kyllä, olen tehnyt testin :D negaa näyttää niin kuin aina. Kaikki poppaskonstit on käytössä että menkat alkaisi (kun ei kerta raskaana olla) ;D

Larissa kp 31, dpo 15, 11. päivä synarelan sumuttelua
 
Larissa,Mietin samaa onkohan sama asia kuin aukiolotutkimus vain lääkäri sanoi toisella nimellä.Googlesta tuolla nimellä löytyi vain aukiolotutkimuksesta tietoa ei siis valaissut ollenkaan.Keittosuola liuosta laitettiin ja katottiin ultralla silloin myös kun menin synnytyksen jälkeen naistentautien päivystykseen vuoto ongelman takia ja silloin varattiin kaavinta aika.Se ei ollut mikään aukiolotutkimus.Mikä lie tutkimus mulla maanantaina?
 
Takaisin
Top