Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Huomenna viimeinen lugesteron päivä ja ens viikolla testiä kehiin.Tänään kaupassa kaikki hajut oli vahvempia kuin ennen ja paljon erilaiset.Tänään myös ihan ilman syytä pääsi itku plus nämä muut oireet(turvotus,rintojen turpoaminen+muut rinta muutokset,etova olo ja väsy) Toivoo vain että aika kuuluu nopeaa mutta taas hetken päästä pelkää että testipäivä tulee liian nopeaa.
 
Heitsu, voi kunpa..! :)

Larissa, suurin osa luteaalista oli täysin oireetonta. Mulla ei missään vaiheessa ollu pahoinvointia, väsymystä, yliherkkyyttä hajuille tms. Ainoastaan rinnat oli hetkittäin arat pari päivää Ovitrellesta lähtien, mutta se oli niin pientä, että olin varma että kuvittelin. Ja välillä koko rinta-aristus katos aivan kokonaan! Menkkakipujen kaltaista alko tuntua n. dpo11, ja luulin että mun luteaali oli vaan tässä kierrossa ihmeen lyhyt ja vuoto alkais (nyt, kun mut saatiin ovuloimaan, menkat alko dpo16-17). Täten voin nyt vihdoin omasta kokemuksesta sanoa, että oireista/oireettomuudesta ei voi kyllä päätellä oikeastaan yhtään mitään. :)
 
Täällä tänään kp1, joten arvailun oireista voi hylätä hyvillä mielin :) nyt oli eka kierto joulukuun jälkeen, etten ottanut teroja, eikä ollut kyllä mitään tiputteluja tai vuotohäiriöitäkään joita viimeisten tero-kiertojen aikaan oli! Sievä kp27 kierto, 13pv luteaalilla. Nice :p (viime kierto teroilla 70pv :grumpy:).
Nyt pääsen leikkimään uudella sylkiovistestillä ja vertailemaan o-liuskoihin :) pieni tutkija mussa on aivan täpinöissään :bookworm:
Ja tässä kierrossa pääsee panostamaan kunnolla muutenkin :happy: viime kierrossa olin ilman miestä reissussa ja tietty ovis sattui niille päiville :facepalm:
 
Heitsu, mulle luget aiheuttaa kuvailemiasi oireita (tissit on hiton kipeät, turvottaa, etoo, hajut käy nenään, närästää...) toivottavasti sinne ois plussa tulossa!

Frozen, mukava kuulla että voi olla myös suht oireetonta enne plussaa :)

Lara, pahoittelut menkoista mutta hyvä että luteaalivaihe oli tarpeeksi pitkä ja ilman tiputtelua! :) laita kuvia niistä sylkitesteistä, vaikuttaa mielenkiintoiselle :)

Napaa: Jännän "normaali" tämä eka luomu kierto leikkauksen jälkeen :) ennen leikkausta mulla alkoi tuhruvuodot pahimmillaan heti oviksesta, jos ei ollut luget käytössä. En tiedä miksi nyt ei ole näkynyt vielä tuhrua. Ehkä leikkaus auttoi siihenkin tai kilpparilääkitys tai sitten synarela tekee tämän. Noh pääasia että saa nauttia tuhruttomuudesta :)

Larissa kp 27, dpo 11(?) ja synarelaa 7. päivä
 
Larissa kuulostaa ihanan "normaalilta" :happy: meinaatko tehdä r-testiä milloin? Vai voiko ton synarelan takia raskautua?
Tossa nyt ekoja kuvia tältä aamulta kp1. Laatu on kehnoa (ja varmaan roskiakin seassa :laughing002), mutta kaipa se harjoittelemalla paranee :grin
Ennen ovista (3-5pv edeltävästi) pitäisi olla näkökenttä täynnä saniaiskuviota. Nyt vielä aivan tyhjää, kuten kuuluukin :) Liuskassa yllättävän vahva viiva :eek:
 

Liitteet

  • IMG_300717_kp1_2.jpg
    IMG_300717_kp1_2.jpg
    260.9 KB · Katsottu: 179
  • IMG_300717_kp1.jpg
    IMG_300717_kp1.jpg
    235.6 KB · Katsottu: 172
  • IMG_300717_kp1_liuska.jpg
    IMG_300717_kp1_liuska.jpg
    186.2 KB · Katsottu: 201
Lara, tänään dpo 11 tein itseasiassa huvikseni R-testin ja ei nuo Kiinan testit ainakaan viivanpaikkoja tai turhia haamuja anna :D pe eli dpo 9 oli koko päivän menkkamaista kipua, olin ihan varma että hanat aukeaa, mutta eipä näkynyt vuotoa. Ja juu kyllä synarelan kanssa voi raskautua sillä se aloitetaan noin viikko oviksen jälkeen. Se saattaa jopa edistää raskauden alkua, sillä ennen kuin se lamaa munasarjat niin se kiihdyttää munasarjojen hormonien tuotantoa (progesteroni ja estrogeeni ovulaation jälkeen) ;) Menkat saattaa myös olla muutaman päivän myöhässä synarelan takia, viimeksi mulla taisi myöhästyä 3 pv

Ja hyvältä näyttää sun kuviot :) "saniaisia" odotellessa ;) mulla kroppa kertoo estrogeenin kohoamisesta 2-3 pv ennen ovista, sillä munasarjat huutaa hoosiannaa :D (munasarjat turpoaa ja kiinnikkeet endosta sekä leikkauksesta venyy?) siitä sitten 1-2 pv päästä nousee lh ja o-testi on plussalla
 
Muokattu viimeksi:
Miks muuten cb:n kaksoishormoni ovistesti jättää välistä vilkkuvan hymynaaman kun käyttää letroja? Luomukierrossa saattaa vilkkua jopa viikon ennen pysyvää hymynaamaa.
 
Kertooko se vilkkuva naama estrogeenin noususta? Ehkä letrojen kanssa estrogeeni nousee niin lähellä lutenisoivaa hormonia että naama ei vilku?
 
Pätkis, jee! :)

Täällä alkaa synarelan sivuvaikutuksia ilmestymään. Vitutus käyrä nousee ajoittain, välillä on mieli maassa ja mikään ei kiinnosta, päätä särkee välillä, koko kroppa tuntuu epämääräisen epämukavalta ja ihmiset haisee :D samoja oloja mitä viime ivf:ssä. Saa nähdä onko menkat myöhässä niin kuin viime kierroksella synarelan kanssa... tuhrua ei näy, tämä on varmaan ennätys :)

Larissa kp 28, dpo 12 ja 8. päivä synarelaa
 
Takaisin
Top