Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa, kiitos, uskottava se on. :) Aina ennen kun on ollut niin selvä nega kuin olla ja voi. Toki varpaillaan tässä pitää olla, mutta ainakin hedelmöitys on näemmä mahdollista. :) Oon erityisen iloinen siitä, jos nyt ei tarviikaan töissä sumplia IVF-poissaolojen kanssa. Voi kunpa säkin plussaisit ennen IVF:ää! Toivottavasti ei sumutteesta oireita tuliskaan! :)
 
Enni, kiitos! :) Joo ei tarvinnu onneks tihrustella, vaikka ensin ajattelinkin, että on varmaan mielikuvituksen tuotetta, koska tää oli vika yritys ennen IVF:ää.

Ilpuri,
kiitos! :) Stressasin jo ihan IVF-aikatauluja töiden kannalta, kun olin varma, että sinne mennään. Eihän tästä nyt toki vieläkään tiedä, mutta ainakin toivoa on onnistumisesta ilman sitäkin. Voi kun sielläkin vältyttäisiin IVF:ltä, kun sullakaan ei ne työpoissaolot oo niin helppoja. (Ja toki muutenkin IVF on raskas, vaikka onnistumismahdollisuuksia nostaakin.)

Heitsu, kiitos! :) Joo testaa sitten uudelleen. Mullakin tänään "jo" dpo16, mutta silti tollanen aika haalea viiva. Voi hyvin olla, ettei alkuviikosta ois näkyny vielä mitään. :)
 
Mitäs mä näenkään WAU Frozen sehän on plussa, ei tartte edes tihrustaa! :) Ihan hurjasti onnea! :)

Kävin eilen kilppari verikokeessa ja arvot oli nyt hyvät. Tsh 1.39. Klinikka aukeaa taas maanantaina joten soitan heti sinne ja kysyn voisko sittenkin ehtiä tekee inssi tähän nyt alkaneeseen kiertoon. Nimittäin tänään alkoi kp1. Aloitan varuiksi letrot kp3.
 
Frozen :D joo siis oikeesti mun mielestä on niin koomista just se et enemmän stressaan niitä työjuttuja kun varsinaista ivf:ää :D yritä nyt vaan luottaa siihen testiin :) jos jotain käy niin käy, nauti tästä hetkestä ja jos jotain on, hoidat ne sitten. Nyt oot raskaana ja sillä siisti! :)

Pätkis, onnea hyvistä kilppareista!
 
Pätkis, kiitos, ja hienoa, että kilppariarvo on jo laskenut! :)

Ilpuri, olin jotenkin ajatellu, että kun mut oli saatu ovuloimaan, raskaus alkais viimeistään 3. oviksesta. Ei jotenkin ollu luottoa enää vaan ajattelin vialla olevan jotakin muutakin kuin tää PCOS, mutta sitten neljäs tärppäskin. :) Tiedän, että älyttömiä pohdintoja noi, mutta sitten vielä kun lääkärikin puhu IVF:stä ens kiertoon, niin ajattelin, että sinne sit mennään. Kyllähän IVF tietää paljon poissaoloja töistä, ja meillä, joilla vuoronvaihdot tms. ei oo mitenkään mahdollisia, on töiden suhteen hankalampaa. Ja joo, yritän nauttia varovaisesti. :)
 
Mikä on aikaisin ajankohta ku voi mennä folli ultraan? Jos ovis on jossain kp12-13 kohdalla.. Ku me ei voida klinikalla käydä välimatkan takia. Mennään sitte vaan inssiin sinne.. Mutta kääk ku katoin että heikosti on aikoja yksityisillä gyneillä ja viikonloppuki osuu just kp9-10 ..
 
Frozen, onnea niin paljon!! Aivan mieletöntä! :)

Larissa, toivotaan parasta, eli plussaa! Ja jos ei plussaa tule, niin eipä tartteis tulla kamalia kuumia aaltojakaan ;)

Pätkis, jes hyvä kilppari-homma!
Mä menisin varmaankin sit silloin kp11 folliultraan, jos mahdollista.
 
Frozen, mielettömästi onnea plussasta! Ihan huippua!
Pätkis hyvältä kuulostaa TSH. Toivotaan, että toi kp 11 folliultra olisi just täydellinen ajankohta. Eipähän sitä kai tiedä, mikä ovispäivä sulle tulee nyt noin hienoilla tsh-arvoilla :)
Plussia ketjuun!!
 
Untuvainen, kiitos! :) Joo oli apuja, koska ilman niitä mulla ei PCOS-potilaana kiertoa olekaan. :) Eli tää oli toinen Puregon-pistoskierto, irrotus Ovitrellella. Ei inssiä eikä myöskään Lugesteronia tms., mitä itse jossain välissä ihmettelin, koska ainakin tuolla esikoisketjussa on monille määrätty Luget tukemaan loppukiertoa. En koskaan muistanu kysyä Lugeista klinikalta, mutta päättelin, että siellä ollaan sitä mieltä, että jos vain ovis on "kunnollinen", keltarauhanen alkaa toimia kunnolla ilman apujakin.

Paljon tsemppiä kaikille! ♡ Jos ei haittaa, kommentoin varmaan edelleen ainakin silloin tällöin. :) Muutenkin oon aika varovainen tän suhteen toki vielä. :)
 
Takaisin
Top