Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Heitsu, miten monta päivää sulla on irroituspiikistä? Älä testaa liian aikaisin sillä siinä piikissä on hcg:ta ja se näkyy testissä. Mulla näkyi vielä 11 pv piikin jälkeen ekassa ivf:ssä (ja ehkä olisi näkynyt vielä senkin jälkeen, mutta en enää testannut). Toivottavasti plussa tulee! :)
Ovitrellista on nyt 11pvää.
 
Täällä menossa kolmas päivä synarelaa ja dpo 6 tai 7. Ens viikolla odottelen menkkoja alkavaksi, mutta synarela saattaa myöhästyttää niitä. Meinasin kuitenkin varuilta testata ensi viikolla ennen kuin haen puregon-piikit apteekista. Ei sitä ikinä tiedä vaikka tapahtuisi ihme luomuna ;) ei tee mieli käyttää satoja euroja lääkkeisiin jos ne jääkin käyttämättä

Onko kukaan testaamassa lähiaikoina? :)
 
Täällä testattu jo monena päivänä (erilaisia oireita ollut jo varhaisista dposta lähtien). Enpä ole malttamatonkaan :rolleyes: :bag:
Olin siis dpotkin laskenut väärin, unohdin varsinaisen (oletetun) ovispäivän joten tänään vasta dpo10. Mikäli nyt luomusti tulee n. 2vk oviksesta menkat, niin pitäisi tässä viikon vaihteessa tädin kurvata.
Eli alkuviikosta pitäisi kai jo testeissä näkyä, mikäli ei menkat ala ja jotain olis tapahtunut.

Niin ja negaahan ne testit on näyttäneet.
 
LaraS: toivotaan plussaa! :)


Täällä dpo 15 ja pelkkää tuhrua.. Dpo 13 illalla tuli pari tippaa verta ja olin ihan varma että nyt alkaa... Voi hitsin hitsi kun ei voi alkaa kunnolla jos meinaa.. Alkaa tietty kesken reissun...
 
Laitetaan nyt kun muutakaan ei :D tänään kipakka ovisplussa, vähän epäselvä kuva mut kaipa tuosta näkee. Olisin oottanut jo maanantaina mut hyvä et nyt tuli. :)

c82a0183a2969a318a3620595c2eb99e
 
Heipä hei!
Laitellaanhan tännekin vähän kuulumisia. Eli hiljaiseloa olen nyt foorumilta muutaman kuukauden elänyt, keväällä meinasi pää hajota kaikkeen. Tauko teki hyvää ja nyt taas jaksaa miettiä näitäkin asioita. Meillä siis Letrohoitoja kokeiltiin kevään ajan ja nyt toista hoidotonta kiertoa mennään niiden jälkeen. Meillä(kään) ei asuinkaupungissa tarjota hedelmöityshoitoja, joten saatiin nyt lähete KYSille niitä varten.
Odottelua ja luomuyrittelyä huvin vuoksi siis täällä tähän loppukesään/alkusyksyyn luvassa!
Plussatuulia ketjuun!!! :)
 
Nopeasti ja törkeästi vaan omanapailen reissusta: Dpo15 (Ovitrellesta siis reilu 2 vko), menkkajuilintaa on tuntunu alkuviikosta asti, tissit on edelleen ajoittain arat (välillä taas ei ollenkaan). Mulla on luteaali ollu aika pitkä nyt ku mut on saatu ovuloimaan, odottelen tätiä huomiselle dpo16. En siis oo testannu enkä meinaa testatakaan ainakaan ennen huomista. :)
 
Frozen, onpa jännää! ! Voi kun plussaisit huomenna!

Jozzubz, eipä kannata vielä noin aikaisilla dpo:lla heittää kirvestä kaivoon. Testaille ylihuomenna uudestaan . Itse en oo ikinä ees noin aikaisilla testannut. Jos muistan oikein niin aikaisintaan dpo 11 oon tainnu kokeilla.
 
Täällä pöljänä tyttönä testasin :( nyt ainakin tiedän että irrotuspiikki hormoonia ei ole kehossa ja testi oli nega.Testipäivä on ens viikolla hieman masentunut mieli ja itkuinen miksi ihmisellä ei voi olla itse hillintää!!!Ens kuun ennen 14pvä pitäis kouluunkin ilmoittaa tulenko takas kohtukuoleman jälkeen :( ei jaksa ,ei kykene.Nyt siis menossa 12dpo irrotuspiikkistä ja hoidosta.

Viikonloppuna loppuu lugesteronitkin.Olikohan tuo 12dpo liian aikaisin ja vielä tuo lugesteron lääkitys menossa?
 
Heipsan pitkästä aikaa!
Täällä ollut niin tylsää etten ole jaksanut edes tänne päivitellä... menkkoja menkkojen perään... clomit loppu ja mitään tulosta niiden kanssa ei saatu.
Olo aika pettynyt. Asiaa ei mitenkään auta tuo anoppi, joka niin odottaa meille lisää lapsia...
Nyt mielessä vaan jyllää, että joko nuo uimarit ovat niin huonossa kunnossa tai sitten itsellä on irtoamisongelma tai röörit tukossa. Kaikkihan selviäisi varmasti, kun vain soittaisin ajan klinikalle, mutta se jotenkin vaan tuntuu niin kurjalle...
tilasin itselle kuitenkin vielä yhden ajan gynelle, joka tekee lapsettomuushoitoja myös...
paljon plussatuulia jännäilijöille!
 
Heitsu, osa saa plussan vasta dpo 14-16 jälkeen. Käytä lugeja niin pitkään kuin on ohjeistettu.

Untuvainen, tsemppiä sinne! Täällä varmasti moni ymmärtää noi tunteet. Jos saisitte tutkimuksia eteen päin niin se varmasti auttaisi.

Larissa dpo 8 tai 9, viides päivä synarelaa
 
Jozzubz, aika aikaisin tosiaan testasit... :)

Heitsu, paljon tsemppiä sinne! Sullakin voi hyvin muuttua kuitenkin plussaksi vielä. :)

Untuvainen, hyvä, että sulla on gyne tilattuna, niin siitä pääsee eteenpäin. :) Toki ne uimaritkin kannattaa testata.

Larissa, joo ehdottomasti kannattaa testata ennen kalliiden lääkkeiden ostamista! :) Onko tullu oireita siitä sumutteesta?

ON: Testi tehty. Onko mulla liian vahvat viivalasit vai näkeekö joku muukin..?
 

Liitteet

  • 20170728_071100-1-1.jpg
    20170728_071100-1-1.jpg
    212.7 KB · Katsottu: 224
Takaisin
Top