Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tänään vaihdellut mielialat 0-100 koko ajan. Välil itketään ja välil nauretaan, tarttis ens viiko torstaihin ainaki odottaa enne ku uskaltaa alkaa testailee. Vinkkejä mite saa ajatukset muual enne ku pääsee taas pettymään?
 
Jozzubz, koita keksiä paljon tekemistä niin et ehdi miettimään asiaa. Itse yleensä siivoan kämppää, näen kavereita, keksin jotain ompelu-, neule- tai pihaprojektia. Töissä pysyy hyvin ajatukset muualla, kun on niin kiire koko ajan :D tsemppiä piinailuun!
 
jozzubz, valitettavasti, niin raadollista kuin se onkin, en usko et mitenkään. itse yritykseni aikana oon pyrkiny vain elämään normaalisti ja opetellut uusia juttuja, esim neulomaan ja virkkaamaan :grin Sit me otettiin toinen koira, ja sit mä tein tosi isoja hankintoja töihin. Paljon kaikkee mikä näennäisest vie ajatuksia muualle, en kyllä itse oli kovin onnistuneesti onnitunut :grin Aina se siellä takaraivossa jossain kuitenkin on
 
Tänne omia kuulumisia päivittelen hieman tästä sekasorrosta.Irrotuspiikki päivänä oltiin reissuun lähdössä ja verikoe tulokset oli normaalilla ovulaatio vaiheen tasolla.Tuon 9h ajomatkan aikana ja tuolla lomalla myös tämän loman jälkeen ollaan saatu selvitettyä tilannetta.Mies on lopettanut viestittelyn sen kysesen naisen kanssa ja kaiken mitä on ollutkin.Mies kertoi että hän katuu tekoa ja aina tämän petoksen jälkeen tullut olo ahdistavaksi miksiköhän.Kyseinen nainen yrittää vieläkin kuulema häiritä ja häiritsee sen tiedänkin.Yrittää saada empatia pisteitä kai minulta kuulema hänellä endometrioosi ja vaikeus tulla raskaaksi ja nyt vuosi sitten sai toisen lapsen ja vanhin jo on hieman vanhempi kuin taapero.Käynyt kaikki hoidot tulosta ei ole tullut mutta oli löytänyt miehen niin sitten tullut raskaaksi mutta mies oli vain ollut rahan perään ja jättänyt.Hänen kaikki lapset on erimiehille vielä.Tämän toisen lapsen jälkeen saanut sukupuolitaudin kuulema harrastaa näitä lyhyitä suhteitaUskallin jopa yks päivä päästää miehen käymään matkalla yksin äitinsä luona ilman mitään epäilyksiä matkaa hänen äidin luo on 120km.Miehen tulokset olivat onneksi negatiiviset ja meidän tilanne nyt rahoittunut niin ollaan voitu irrotuspiikki hyödyntää.Nyt Lugesteron on nyt käytössä ja siitä johtuvia oireita paljon.Nyt irrptuspiikistä jälkeisiä päiviä on 5 menossa.Olen kyllä lukenut teidän juttuja ja johonkin aina kommentoinut.
 
Heitsu hyvä, että ootte saanut juteltua ja selvitettyä asioita! Varmasti tuollaisesta tilanteesta on raskasta päästä yli. Te ootte miehesi kanssa ainoat, jotka voi tehdä sen päätöksen, että jatkatte yhdessä. Työtä se vaatii saada luottamus rakennettua. Varmasti on kuitenkin sen arvoista, jos sen luottamuksen saa takaisin. Paljon tsemppiä :Heartpink
Ja oijoi, toivottavasti piinailu tuo toivotun tuloksen :)
 
Heitsu, hienoa että olet saanut rauhan asian kanssa. Onhan sinulla kuitenkin joku jonka kanssa voit jutella asiasta? Mieleeni vain tuli, että muista käsitellä asia kunnolla ja sisäistää koko juttu, tuossa touhussa on ollut mukana niin miehesi kuin se nainenkin. Sinun miehesi ei ole uhri. Ja ei ole sun tehtävä kuullella keneltäkään mikä on naisen tilanne tai syyt.
Kannattaa asia miettiä kaikilta kannoilta, että myöhemmin ei tule katkeroitumista tai sairalloista mustaukkaisuutta. Mä olen AINA parisuhteen puolella, en ikinä kannusta ketään eroamaan vaan selvittämään asiat, koska kukaan muu, kuin ne ketkä on siinä kyseisessä suhteessa, ei tiedä että mitä se suhde pitää sisällään. Millainen historia on ja millainen se oma puoliso on ja miät ihani ja mitä huonoja hetkiä se pitää sisällään.
Mutta sä olet nuori, joten ei kannata jäädä suhteeseen vain sen takia että haluat lapsen. Mikäli luotat mieheesi ja rakastat häntä ja voit olla hermoilematta kun hän ei ole kotona, niin hyvä niin.
Ymmärrän että tuo koko kuvio on hankala ja monimutkainen ja vain sinä ja miehesi voitte miettiä mitä tuleman pitää, mutta sivullisen korvaan kuulostaa aika hurjalta (ainakin minun, en tiedä onko kukaan samaa mieltä kanssani).
Sanon tämän kaikella rakkaudella, en kritisoidakseni tai haukkuakseni, vaan ihan sillä että ajatelet asian kunnolla ja ajan kanssa. Ja mikäli päätöksesi on olla miehesi kanssa, se on varmasti parasta sinulle. Sä olet upea nainen ja ansaitset vain parasta, etkä tippaakaan vähempää. :Heartred
 
Mä oon tylsyyksissäni tehnyt tutkimusta raskaustestin suhteen... Käytän yleensä sitä apteekin ultra 10 herkkyys testiä. Oon tehny testiä muina kierron vaiheissa kun tietää ettei millään voi olla raskaana esim kuukautisten jälkeen. Testi on silloin täysin puhtaan valkoinen ei minkäänlaista viivapaikkaa tai muuta havaittavissa. Mutta esim nyt taas tässä kierrossa dpo 11-12 väliä testissä on selvä viivanpaikka. Tää viivapaikka ilmaantuu todella monessa kierrossa justiinsa dpo 10-12. Muina aikoina ei näy testissä mitään. Tein tänään huvikseni yhden testin(saman merkkiset) veteen ja toisen pissaan. Veteen tehty oli täysin nega siinä ei edelleenkään näy mitään ei viivanpaikkaa ei mitään Muuttuuko pissan koostumus dpo 10-12 välillä vai mikä ihme tuon tekee..

Kai mä tässä yritän luoda itselleni turhaa toivoa siitä että edes jotain yrittäis tapahtua...
 
Mulla vasta dpo 5 :( pelkään nii paljo negaa että testaan nyt jo ku tiedän että tulee negaa. Yrittää totuttaa itteeni kai siihe ettei pettyisi nii pali
 
Täällä irrotuspiikin johtuvasta oviksesta nyt 7pvää ollu nippailuja vatsassa.Käytössä nyt lugesteron voi olla siitä lääkkeestäkin kyllä nuo nippailut ja nuo muutkin oireet.Katsotaan mihin tilanne johtaa :) vielä viikko lugesteroneja.
 
Pätkis, pahoittelut negasta! Mä tuun päivän perässä, mulla dpo11 (Ovitrellesta siis pian 2 vko), ja alan olla varma, ettei OI-hoidot auta meitä, vaan se on tosiaan IVF jos sekään... Lähden ulkomaille tiistaiaamuna, mietin pitäiskö testata sillon, jotta uskallan varmuudella juoda vaikka viiniä reissussa... Jännä toi testihomma, mitä olet kokeillut! Mä vähän vaihtelen r-testejä, mutta mulla on aina ollu niin nega kuin olla ja voi; ei mitään viivan paikkaa, heikkoa hailuraa tms., vaan puhtaanvalkea nega jokaikinen kerta 1 v 3 kk yritysaikana.

Jozzubz, ootteko te missään tutkimuksissa/hoidoissa?

Heitsu, hyvältä kuulostaa! :) Mulla ei oo tullu Ovitrellen jälkeen minkäänlaisia tuntemuksia, mutta kai me ollaan kaikki tosi erilaisia... :)

ON: Täällä siis tosiaan dpo11, rinnat ajoittain arat. Yritän asennoitua siihen, että IVF on seuraava juttu, jota kokeillaan. Pitäis vaan päättää, onko se jo seuraava kierto... (Punktio osuisi luultavasti siis töiden kannalta tosi keljuun kohtaan, ja se mietityttää.)
 
Pätkis, no onpa outoa! Mäkin kyllä saan aina melkein viivan paikan näkyviin , yleensä testaan siinä dpo 11-13 maissa. Muursnan kerran ollut viime vuoden sisällä vähän väriä mitkä nyt oon sit laskenut kemiallisiksi. Ja nämä muuten sen jälkeen kun kilppari lääkkeet on alkanu toimia. Mut ei kai se voi joka kierrossa sulla kemiallinen olla? Ja tietty jos on vain viivan paikka ilman väriä. Minkä merkkisiä testejä oot tehny? Varmaan joku viisaampi tietää mut voikohan olla just se et se pissin koostumus tai sisältö muuttuu kierron kuluessa kuitenkin jotenkin. Mut on outoa ja samalla sairaan raivostuttavaa!

Jozzubz, minkä ikäisiä sun aiemmat lapset on? Kauan te ootte nyt yrittäny?

Heitsu, vissiinhän noista jotain tuntemuksia aina tulee.

Frozen, luin tuolta toisesta ketjusta et oot suunnitellut ehkä siirtyväsi kunnalliselle hoitoon, ootko tehnyt päätöstä sen suhteen? Huippu ihanaa reissua sulle! :)

Mulla ollu menkoista asti päivittäistä juilintaa välillä kovempaa ja välillä vähän heikompaa. Ärsyttävää. Tosiaan ovis parin päivän päästä, limat ko alkoi. On jotenkin nyt ekaa kertaa sellanen olo että turha kai tässä sykyillä kun ei kuitenkaan onnistu, en mä tuu raskaaksi. Siis luomusti. Ehkä oottelen nyt vaan kovasti et pääsen sit soittamaan sinne polille.
Mulla alkoi loma! Oon niin fiiliksissä kun saan pari viikkoa vaan relata, oon ihan huippu väsynyt.
 
Frozen: Tee vain testiä. Toivotaan että se yllättäis positiivisesi. :)

Ilpuri: ei nyt sentään ihan joka kierrossa mutta sen jälkeen kun aloin letroja käyttää niin on 3 kierrossa tää havainto. Joulukuussa 2016 sain tuollaisen viivanpaikan dpo10-11 kyseiseen apteekin ultra testiin ja sitten dpo12 tulikin oikein väriä pc:n liuskaan. kivut ja vuoto alkoi sitten dpo 13. Se nyt ainakin suht varmasti oli kemiallinen. Mutta muistaakseni oon jostakin aikaisemmin lukenut että virtsan koostumuskin voi tehdä jonkunlaisia viivoja jopa haamuja testiin..
 
Ilpuri,Kyllä nuo lääkkeet laittaa tulemaan jo itsessään raskausoireen kaltaisia oireita.No se selviää näiden Lugesteronin jälkeen oliko ne lääkkeistä vai raskaudesta johtuvia oireita.
 
5 4 ja 3v no siis tulee jos tulee niin joku puol vuotta - vuosi ja ny o eka kierto ku tikutin kunnolla. Kaikki muut on tullu ekasta kierrosta ni tää on vähä outoa ja uutta mulle
 
Takaisin
Top