Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mä tilaan Raskauskeijulta. Sielläki ainaki ovisliuskat on tosi halpoja, kun tilaa isoimmat pakkaukset niin 0,35€/kpl ja mulla just ne on toiminu parhaiten. Raskaustestejä tulee niissä kaupanpäällisinä pari kpl, muuten oon niitä tilannu Wishiltä jostain Kiinasta asti.
 
Untuvainen mulla on tullut tilattua ebaysta ja ihan reilummin kerralla (esim. 20-30kpl). Siellä maksaa reilu 10cnt ja siitä ylös päin per tikku, riippuen mallista ja kappalemäärästä. Hullu siellä hurjiintuu :facepalm: :hilarious:
Kauhistuin, kun alkaa olla testivarannot menneet ja niitä oli kuitenkin 50-60kpl, useita erilaisia :smiley-ashamed004 :laughing021
Pc on edelleen luottotesti, jolla varmistan. Mutta nuo halvat kiinatestit tyydyttää testaushimoa hyvin, raaskii vertailla erilaisia keskenään ja uittaa useammankin :angelic: ja esmes kasettitesti, jota aiemmin tilasin, olikin herkempi kuin pc ja sillä sain yhden kemiallisen kiinni pääsiäisenä :shy: niitä tilasin siis lisää, ovat vielä edullisiakin :happy:
 
Hmm.. haettin ruokaa sit kotia illalliseks. Hyvää oli kunnes sit täyty pönttöö halailla.
Ja niin no, mun tisseist tihkuttaa maitoa, et hiukka kroppa heittää samanlailla kärrynpyörää kuin nämä mielialatkin x)
 
Mä testasin tänään kp25/23-28 (dpo11) negan. Tätiä odotellessa, jännä vaan ku menkkoja edeltävät oireet puuttuu.. Huomenna tai ylihuomenna pitäis tädin tulla.
 
Jep, tein r-testin ja nega oli. Kroppa näköjään todella sekaisin, kun edelleen tihkuttaa maitoa rinnoista. Ja no, eilen illal tuli vähän vaaleanpunaista paperiin pyyhkiessä, kuten nyt tänään vähän enemmän. Et katsotaan onko tänään nyt sit kp1.
 
Tällä kertaa tämä edelleen jatkuva aamupahoinvointi yms on ottanu vähän liian koville. Päätin et lopetan testien teon, odotan ens ke verikokeita joista ehkä selviää oliko varhainen km, kun aamulla kirkkaan verinen pieni klöntti tuli. Ja no, pidän samalla myös foorumitauon, etten kokoajan pyörittelisi vauvahaavetta mielessäni.
Tämän kesän ajattelin panostaa itseeni, panostaa omaan terveyteen enemmän. Josko saisi muutaman kilon tiputettua, niin ensi syksynä olisi helpompi/parempi jatkaa mahdollisia lapsettomuushoitoja paremmilla voimavaroilla.

Mutta, toivotaan että täällä mahdollisimman moni saa pienen ihmeen alulle ja pääsee nauttimaan raskaudesta ja lopulta siitä ihanasta vauvasta. :)
Hyvää kesää kaikille!
 
Muokattu viimeksi:
Julianna
Voimia sinulle ♥


Täällä ois vielä odotettava vajaa viikko testi päivään... Luulen, että täti tulee ensimmäisenä kylään..


Frozen
Oliko sulla nyt keskiviikkona ultra?
 
Julianna, tsemppiä kovasti :Heartred on kyllä raastava tilanne, kun testit negaa, mutta voimakkaita oireita silti. :sad001

Minäkin olisin kiinnostunut tietämään noista repäisykivuista, miltä ne tuntuu. Eilen nimittäin aivastaessa tuntui, kun jokin olisi "ratkennut" alavatsalla, ja se kohta oli sen jälkeen puolisen tuntia kipeä. Ei ole aikaisemmin tuommoista ollut. Tää on aukkarikierto, niin jännityksellä odotan oliko "paikkojen putsauksesta" mitää apua :grin ens viikolla testailua!

Elisenda kp 23/n.27
 
Ei oo tullu kirjoitettua paljon omasta tänne tsempattua teitä.Tässä omaa tilannetta oviksen metsästystä ja kuvassa oleva testi tänään tikutettu.Ovis siis lähellä täällä :) miten te lukisitte tuon kuvassa olevan testin nega vai plussa?
 

Liitteet

  • sketch-1496596339319.png
    sketch-1496596339319.png
    531.2 KB · Katsottu: 198
Vaapukkamaa, joo oli keskiviikkona ultra, ei ollu Puregon 50 IU tehonnut, joten piikittely on jatkunut isommalla annoksella (75 IU) ja huomenna seuraava ultra. Toivottavasti siellä nyt pysyisi täti pois!! :) Meinaatko testata vai odottaa?

Julianna, voimia ja hyvää kesää, syksyllä sitten uudella innolla! ♡

Heitsu, sanoisin, että nega vielä, mutta varma en oo!

ON: Kp14, pistelyt jatkuneet, huomenna seuraava ultra. En ehdi kirjottelemaan tänne lähiaikoina paljoakaan, koska huomenna mulla alkaa kesäyliopisto aika kaukana kotoa (matkustan päivittäin n. 4 h). Tsemppiä kaikille, luen kyllä mutta en välttämättä ehdi kommentoimaan! :)
 
Heitsu
Ovis on hyvin lähellä . Tänään ehkä jo tummemmat viivat..


Frozen
Toivotaan, että lääkkeen nosto tehoisi paremmin...

Testipäivä täällä lähestyy, en taida ennen sitä " uskaltaa" testata..
Ei ole oikein mitään raskaus oireita..
Lähemmin varmaan täti tulee,kun alaselkä niin tulessa.. No jos yhden inssin ehtisi ennen kesä sulkuja,menee siihen ja siihen..
 
Muokattu viimeksi:
Heitsu, mä teen o-testejä pari kolme päivässä, kun mulla menee se aika nopeasti ohi. Yleensä se plussa näkyy noin klo 14-16testissä.... hassua mutta noin mulla, silloin kun se vaan tapahtuu.
Mulla kolahtaa tänään testit laatikkoon niin pääsenkin heti testailemaan. Tänään kp14!
Oon paljon miettinyt sitä että täytyisi ottaa yhteyttä johonkin hoitoa tekevään tahoon. Miten niissä toimitaan? Jos meille on ehdotettu jo hoitomuotoa niin voiko sellaiseen vaan varata aikaa vai täytyykö siellä käydä kaikki testit ja asia asiat alusta saakka läpi? Katselin hintojakin ja ne ovat kyllä suuria, 2600€, mutta minkäs teet, kun ei muuten näytä onnistuvan...
 
Testit kolahti postiluukusta! Heti innoissani tein yhden, mutta ei viiva tummunut kyllä mihinkään. Paine tuntuu munasarjojen kohdilla, joten ovista odottelen, mutta katsotaan koska saapuu, vai saapuuko...
 
Takaisin
Top