Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Heitsu
Toivotaan siule täydellinen ovis.
Miten sie olitkaan saanut aiemmin oviksen "metsästettyä", oliko kierto säännöllinen vai säännöllisen epäsäännöllinen?
 
Heitsu
Toivotaan siule täydellinen ovis.
Miten sie olitkaan saanut aiemmin oviksen "metsästettyä", oliko kierto säännöllinen vai säännöllisen epäsäännöllinen?
Säännöllinen kierto on.Tämä edellinen kierto oli että ei ollut ovista ja piti sillä lääkityksellä menkat saada alkamaan.Toivotaan parasta no jos ei tästä niin sitten inssi tehdään seuravaan kiertoon Kesäkuussa.Tsemppiä sulle piinamiseen.
 
Vaapukkamaa, joo, klinikalla käyty, 0-ultrassa ei kystia (paitsi munatorvessa, mutta se on ollut kauan eikä kuulemma haittaa). :) Oli mulle uus lääkäri, joka sanoi pieniä rakkuloita olevan todella paljon, ainakin 60! En sitten tiedä, mikä on muille PCOS-potilaille normaalia, mutta vaikutti siltä, että mulla on poikkeuksellisen paljon, vaikken edes ole nyt kovin lihava (BMI 27). No mutta pääasia on se, että pääsin aloittamaan pistelyn, eka annos Puregonia just pistetty. :) Folliultra keskiviikkona. Hienoa, että siellä on saatu pesun jälkeen hyvä tulos! :) Nyt toivotaan muhevaa plussaa reilun viikon päähän! :) Tsemppiä piinailuun!

Heitsu, toivottavasti tulee ovulaatio nyt tässä kierrossa! :)
 
Pikainen omanapailu: Kävin tänään ronkittavana ja meni tosi hyvin tutkimus! Oli just siinä ovis, tai tuloillaan. Kaikki oli tosi hyvin ja siististi, onneksi. Limakalvo 9mm, kuulemma hyvä, johtofollikkeli 19mm, sekin kuulemma hyvä ja jotain Afc-juttuja 5, mikä myös hyvä. Eikä endometrioosia havaittavissa, eli ei ole levinnyt. Että silleen, tosi helpottunu olo! Purkin antoi miehelle tuomisiksi ja määräsi vielä amh-labran.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti eri tilanteisiin!
 
Omanapailua: Jos ei kroppa nii mieli ainaki tehny tepposet! Eilen illal pp5 tuli hetkittäisiä vihlovia, kuin puukol olis tökkiny alavatsaan, alko yht nopsaa kuin sit loppuikin.
Inssi päivän jälkeen on ollu maha sekaisin, sekä yököttävä olo satunnaisesti, pönttöäkin halailtu.
Tänään sit alko tuo vessas ramppaaminen. Kun miehen isoäidin luona käytiin, kävin vessassa. Hän tarjos meille teetä ja join sen vajaan mukillisen, et noin 2dl ja siitä hetki niin oli taas vessahätä.
Eilen oli sellainen tyttöjen ilta, jossa vietetään yhdes aikaa ja kierretään eri terasseja. Hieman oli haastavaa salassa ostaa alkoholittomia siidereitä/drinkkejä, ettei kukaan kuullisi mitä tilasin, tai miksi en juo alkoholillisia juomia. En tosiaan halua vielä infota tuossa kaveriporukassa kenellekään, että inssis ollaan käyty yms, kun edellisellä kerralla tuli se km enkä sitä toiste jaksa "julkisesti" läpi käydä.
Tosiaan kolmessa baarissa pystyin heidän kans käydä, kunnes sanoin et varmaan mahatauti iskemässä, kun oksettaa, pakko lähteä kotia. Joutuhan siinä kyllä kakomaan puskaan. Mut tosiaan, hyi että ne baarejen hajut! Oksu kurkussa vähän väliä, kun tupakka haisi, varmaan jotkut jatkoi edellisestä päivästä et vanha viina haisi, sekä eräs pyörätuolimies ei varmaan ollut viikkoon käynyt suihkussa niin kyllähän se lemahtaa. Toiset oli varmasti niin huppelissa tai jtn, kun kukaan muu ei kyseisiä hajuja huomannu.
Mut muuten ihan mukavaa oli.
Tänä aamuna heräsin jo kuuden aikoihin kaameaan nälkään, et pakko oli käydä jtn nappaamas vielä muiden nukkuessa.
Et sellaiset "oireet" tänne rantautunu..
Ja tosiaan vasta pp6, et neljä pitkää päivää edessä, ennenkuin uskaltaa testailla.
 
Julianna, hyvin selvitty tosta terassikiertelystä! Just tää, ettei halua kertoa kaikille pitkästä yrityksestä, tekee tollasista tapahtumista vaikeita. Mä oon menny juhliin entistä useammin autolla, että on hyvä syy olla juomatta, jos sattuu olemaan sellanen kiertopäivä, että on mahdollisuus olla raskaana. Vitsi sulla on lupaavia oireita, sun testiä odotellessa!! :)
 
Minulla on niihin tullut aina selvä, mutta väritön viivanpaikka. En tiedä, mitä olisi raskaana näyttänyt, kun olen muilla testeillä saanut viivat aina..
 
Julianna mulla ei pc ole koskaan antanu roskishaamuja. Nega on ollut nega vaikka milloin olis tihrustanu. On kylläkin vahvistunu suht hitaasti eli väriä on tullut testiajalla, mutta tummuu vielä sen jälkeenkin. Tai sanoisko viiva selkiytyy.
 
Lemon
Hienot "tulokset " sait ultrassa.

Juliana
Toivotaan, että kaikki oireet kiinnittymiseen liittyvää. Milloin siula oli inssi?

Triana
Oliko siulakan inssi tässä hetki sitten?
Vai oliko se joku muu, kun täällä aika moni on inssiin menossa/ollut..
Oispa kaikki oireet kiinnittymiseen liittyvää.

Untuvaiselle
Hyvät follit tähän clomi kiertoon..

Frozen
Miten siun pistelyt mennyt?onko tullut oireita tmv.?


Täällä oli viikonloppuna naisten treffit ja välttelyä alkoholista enkä halunnut kertoa meidän inssistä.
Miten ne päivät lasketaan, kun keskiviikkona pistin pregnyl:in?
 
Takaisin
Top