Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Frozen ja Inertia, kiitos vastauksista!
Inertialla tulikin kattava vastaus :)
Niin voisko sitten olla niin, lääkäri ei muuta sanonut kun että on paksu limakalvo, ja siihen tuota lääkettä suunnitteli. Mulla on tosiaan kierto ihan normaali säännöllinen ja tikkkuihin saan oviksen bongattua, mutta sehän ei tarkoita että homma menisi silti putkeen. Ylipainoa on todella reippaasti, eli se varmasti on yksi syy miksi tuota lääkettä suunnittelee, kunhan nyt selviää ne labrojen tulokset ensin vielä :)
 
Muokattu viimeksi:
Juttelin eilen anopin kanssa ja hän sitten vaan vähän epätoivoisena sanoi, että hän niin odottaa että meille vielä ainakin yksi tulisi. Kun meillä niin kiltit jne lapset että kyllä hän niin odottaisi vielä niitä. Ja kun ongelmaa siinä niiden hankkimisessahan ei ainakaan voi olla kun niitä kerran jo on... siis hyvää hän tarkoittaa mutta toi vaan osu ja uppos niin pirusti...
mutta sain siitä kyllä sen verran tarmoa, että taidan ottaa ja soittaa ja kysellä niistä hoidoista sitten... kun ihanaahan se on että joku muukin kun me itse niitä lapsia haluttaisiin vielä...
 
Hmm, toiveet kauheen korkealla, ja kehoa tarkkaillaan tuntosarvet pystyssä... dpo6 eikä mitään merkkiä mistään:sad001 eihän se aina silti merkkejä anna ja vielä onkin aikaista, mutta koko ajan sitä vaan odottaa pientäkin nipistystä...
mitäpä muille kuuluu?
 
Tylsää aikaa kierrossa,
Täällä kp 7 ja polilla ultra loppuviikkoon.
Ja sitten tilanne arvio, ehtiikö inssi ennen kesäsulkuja, kun itse laskee niin tiukille menee...
Ajattelin kysyä saanko pregnyl:it kesäksi ja niillä kokeillaan onnistua..
 
Untuvainen, voin hyvin samaistua tohon; anoppi on vihjaillu jokusen kerran lastenlapsista, joita hän on toivonu kovasti aina miehensä kuoleman (10 vuotta sit) jälkeen, ja hänen kolmesta lapsestaan mun mies on nuorimpana (30 v.) oikeastaan enää ainut toivo, koska mun miehen sisarukset kumppaneineen ovat 40 tai melkein 40. Ei olla kerrottu hänelle meidän yrityksestä, vaikka oon sanonu miehelle että saa kertoa, jos haluaa. Tuntuu vaan niin väärältä, että mun mies pystyisi saamaan lapsia ja nyt mä oon viemässä sen mahdollisuuden sekä häneltä että hänen äidiltään tulla edes kerran mummoksi...

ON: Dpo5 (vaikken siis Ovitrellesta huolimatta ovisplussaa saanut eikä ollut ovisoireita, mutta esikoisketjussa oli onneksi muitakin, joille käynyt niin, eli luotetaan oviksen olleen). Ei oireita.
 
Hmm, tuntosarvet pystyssä kun on, niin pienikin tunne alavatsassa tuo hymyn. Takaraivossa silti tunne/tieto, että ei se meidän kohdalla taida tapahtua enää...
tutkin äsken eri klinikoita... onkos tuo ovumia millainen? Kenelläkään kokemuksia?
 
Kyl se vaan on NIIN vaikeeta :sad001

Järkytyin kun kävin lukemassa omakantaa..

Siellä luki näin: Endometrium paksuudeltaan on 17 mm ja vahvasti sekretorinen. Oikea ovario tulee esille, on PCO-tyyppinen. Vasen ovario sen verran korkealla ja kaukana, että sitä ei obesiteetin vuoksi päästä näkemään.
Eli mahollisesti onkin PCO, mitähän tuo sekretorien meinaa? o_O
jännä ettei lääkäri noista mitään maininnut, ainoastaan limakalvosta.

Alkaa tuntua jo vähän toivottomalta kakkosen saaminen, noh painoa vaan rutkasti pitäsi saada pois, josko se auttaisi, se vaan tuntuu nyt olevan super vaikeeta saada putoamaan. :banghead:+ tänään alkoi jälleen menkat :arghh:

Anteeks ON ja negatiivisuus :sorry:
 
Kertokaas tyhmälle. Sunnuntai illalla seksiä. Tänään tai eilen kalenterin mukaan ovulaatio. Onko mitään mahdollisuuksia tärppäämiseen
 
Mami91, onpa outoa, ettei lääkäri sanonu sulle mitään PCO(S):stä! Mutta sitäkin suuremmalla syyllä metmorfiini voi auttaa painonpudotuksessa. :) Kun aloin syödä metmorfiinia, olin saanu painoa alas melkein 10 kg eikä se oo siitä enää laskenu, mutta ehkä lääke on saanu mut kuitenkin pitämään painon tässä. Mulla ei auttanu mikään muu kuin olla 1,5 kk syömättä mitään herkkuja sekä nauttimatta yhtään annosta alkoholia. Varmaan pitäisi tehdä sama, jos haluan BMI:n normilukemiin (nyt 27). Paljon tsemppiä sinulle! :)

Ertza, kuulostaa hyvältä tallettelupäivältä! :)

Vaapukkamaa, tulehan kertomaan sitten ultrakuulumisia. :)

ON: Dpo7, ei mitään oireita. Tissit ei oo yhtään arat ja oon pirteä kuin peipponen vaikka oon nukkunu lyhyitä yöunia. Mulla on luteaali ollu kahdessa viimeisessä kierrossa (joissa ilmeisesti ekoja kertoja progesta päätellen koko yritysaikana ovuloin) 16-17 päivää, jännä nähdä onko nyt sama... Varhaisesta keskenmenosta ei voi olla kyse, koska 1 v 2 kk aikana ei olla haamun haamua testeihin (joita on tullut tehtyä monta!) saatu.
 
Frozen,Meillä kahdella ei ole paljon eroa dpo päivissä itellä nyt menossa 10dpo.Tuossa pari päivää sitten oli vatsassa vihlasuja.
 
Ertza, mull on viimeisen vuoden ollut se olo...
tänään dpo9 ja aamulla huvikseni testasin ja negahan se oli. Jotenkin siihen pn tottunut ettei sieltä vaan plussaa tule, mutta silti sitä odottaa et jos kuitenkin...
menkkajuileja tulikin aamulla sit silleen et luulin et menkatki alkaa jo etuajassa... on tää vaan niin perseestä!!
 
Mut voi poistaa plussanneista.

Tilanne on nyt se, että olen rv 7+6, mutta raskautta ei löydy mistään, ei kohdusta eikä sen ulkopuolelta. Keskenmeno se ei ole eikä tuulimuna, joten huomenna hoidetaan tämä kohdunulkoisena pois.
Parempi näin, ettei vaaranna omaa terveyttään.
Vielä en hautaa vauvahaaveita, joten siirryn takaisin yrittäjiin.

Tsemppiä teille kaikille muille ja olkoon parempi onni myötä.
 
Voi kurjuus tiko:sorry:
Mitäpä Heitsulle mahtaa kuulua? Onko lisää oireita? Koska testiä?
Mä oon jotenkin niin täynnä tätä yrittämistä.., 2 vuoteen ei mitään... kiitollinen olen kaikista lapsistani, mutta niin vaan ihmetyttää että mikä yhtäkkiä on tullut...
ajattelin soittavani ja kyseleväni tuolta hoitopaikoista jonoja jne. Mutten ole uskaltanut, kun en ole miehen kanssa vielä loppuun saakka käynyt keskustelua että mitä nyt tehdään... turhauttavaa...
 
Tiko,voimia ja tsemppiä
Täällä tälläisiä kuulumisia kun täällä niitä kysyttin.Rinnat tullu hieman aroiksi tänään.Kuukautiset pitäisi alkaa viikonloppuna-ensiviikolla voisi tehdä ensi viikolla testiä.Tekisin varmasti aikaisemmin ja jo viikonloppuna jo testin jos oltaisiin kotona mennään anopin luokse viikonloppuna.
 
Tiko voi ei, pahoittelut :sorry: voimia paljon :Heartpink

Heitsu lupaavia oireita, toivotaan parasta :smiley-angelic001

Untuvainen kyllä se epätietoisuus on raskasta, voimia sen kanssa! Ihan hyvähän se olisi selvittelyjä tehdä, mistä kiikastaa.
 
Voi eih, pahoitteluni Tiko74 :sorry: Voimia :Heartred

Ertza, täällä kans ihan toivonsa menettänyt olo. Kai se on tää kesä, kun vauvauutisia tulee joka tuutista :sad001
 
Takaisin
Top