Ei tää voi olla näin vaikeeta!

vaapukkamaa tässä kierrossa ei tehty inssiä, mutta kp3-7 söin letrot, kp11 näky ultrassa hyvä folli ja limis, kp13 tuli o+. Talleteltiin sopivaan aikaan ja nyt vaan odottelua :p Perjantai-sunnuntai välillä pitäs tädin tulla.
Se Pregnylin pistospäivä on dpo-1 eli sulla ois nyt dpo4 :)

Tosiaan en usko että tästäkään kierrosta nappaa vaikka lähtökohdat oli hyvät. Mietin että pitäiskö kokonaan kesä-heinäkuun lomaa letroistakin, on paljon menoja, juhlia, häät, reissailua tiedossa. Stressaa niin kovasti aina ne aikataulut varsinki inssien kans ku hoitopaikka niin kaukana, ois ihana ku sais nauttia kesästä ilman sitä "taakkaa".
 
Vaapukkamaa Inssi oli viikko sit maanantaina, et tänään on pp7.
Armoton väsymys rantautunu tänne, mies kyselee jo toista päivää "ootko kipeänä".
Kylmä ja väsymys siis lisä oireina tullut.
Jotenkin olo on et nyt ehkä tärppäs, mutta sit jankuttaa itselle et ei, älä toivo turhia!
R-testiä kun ei uskalla viel pariin päivään tehdä niin sorruin ovistestiin.
Toinen viiva oli tummuudeltaan samaa luokkaa kuin 2pv ennen edellistä ovista,
mut juu eipä siihen kantsi liikaa toivoa uhrata, ei ole sama kuin r-testi.
Tänään aion ostaa varaks pari halpaa r-testi, kun noita cb.n viikkotestejä ei viitsi viel moneen moneen päivään tuhlata. :)
 
Triana
Tavallaan vaikea päätös teillä, oisko vähän letroista taukoa. Kesällä on teillä juhlia ja suunnitelmia niin ajatukset hyvissä fiiliksissä sekä tunnelmissa läheisten kanssa, että sekin voisi ehkä olla hyvä päätös..

Julianna
Nuo ajatukset on osaltaan juuri "pelottavia" fiilis, että nyt onnistuu, mutta kuitenkin jyskyttää mielessä se älä turhia luule..

Täällä mie jännitän/pelkään ehkä tulevia oireita vai onko oireeton.. Koittaa kuitenkin olla ajattelematta asiaa..Ja se pettymys, tullaan korkealta kovaa alas.
Aiemmasta raskaudesta olin oireeton.
 
Vaapukkamaa ja Julianna, voi kunpa..! :) Molempien testejä odotellessa.

ON (ja vastaus Vaapukkamaalle): Kp8, pistoja takana 4. Ei oo tullu minkäänlaisia oireita. En sitten tiedä, onko hyvä vai huono, koska ehkä ainakin jotain follinkasvutuntemuksia olis hyvä olla..?
 
Triana, en kommentoinu tänne äsken ku ajattelin että olisit kirjottanu saman esikoisketjuun ja mietin kommentoivani sitten sinne. :) Mutta siis joo, sinänsä ehkä hyvä pitää taukoa hoidoista, koska teillä toi matka on noin pitkä, niin ei tarvitse sitten miettiä muita menoja inssien kannalta. :) Mä niin toivon, ettei mun tarttis ravata klinikalla enää kesän/alkusyksyn jälkeen, koska vihaan pimeällä ajamista. Mutta onhan tää vähän tyhmää, oon jättäny varaamatta pari matkaakin nyt sen takia, jos just sillon pitäiskin käydä klinikalla. Aargh tätä aikatauluongelmaa! Miksei voi vaan onnistua perinteisellä menetelmällä kotona?!
 
Hmm... ääh.. mmmm.... vähästä näköjään hymy hipoo jo korvissa saakka, tunnetilat heittelee urakalla.
Vaikka ei tässä pitäisi vielä mitään iloita!
Siinä meni viimeinen cb.n ovistesti tänä aamuna. Ja no, joko mulle on toinen ovis tulossa ennen tätiä tai sit se hymynaama testissä osoitti jtn muuta..
Ja vasta pp8, et viel täytyis malttaa testailussa, mut piru kun on haasteellista! Hih, selvästikin tän palstan vika, et must tullu joku tällanen himo testaaja!
 
Julianna
Ihanaa, kun oot ihan "sekaisin". Toivotaan, että de kertoo myös siinä toisessa testissä hienot viivat.
Tiijätkö mitä Julianna miun piti ihan huvikseni myös kokeilla ovistrestiä myös ja kahta erivalmistajan myös..
*saa nauraa*

Kauan pregnyl näkyy testeissä? Viikon?
 
Heh, naurusta itkuun :D Tässä Bonesta katsoessa itku tuli, kun siinä hautajaisia vietettiin. Nyt sit taas naurattaa nää tunneheittelyt :D Oonkohan tulossa hulluks! :D
 
Frozen mä oon nyt ollu tosi laiska kirjottelee tänne vaikka kaikkien viestit luenki :grin Mä kans inhoon pimeellä ajoa, mies toki ajaa kun on Oysin reissuilla aina mukana, mut silti. Että siinä mielessä ois parempi nyt kesällä käydä hoidoissa. Tuota kesäkuuta mietin vielä, mutta heinäkuu on muutenki kai sulku, niin sillon jätän letrot pois ku on reissu ja ennenkaikkea ne perheenjäsenen häät, sillon en haluu stressata mistään vaan nauttia ihanista juhlista :love017 Ja joo, kyllä sitä usein miettii, että ois jääny monet itkut itkemättä ja riidat riitelemättä jos onnistus normaalisti :arghh: Rahanmenosta puhumattakaan..

Triana kp22/23-28, dpo8. Ei mitään oireita tädin tulosta eikä myöskään tärpistä.
 
En oo kuin sen kerran testannu loppukierrosta ovistesteil ja silloin olinkin raskaana, et tiedä tuota. Täytyy vähintään 2pv viel jaksaa odottaa ja sit testata r-testillä
 
Jep, sorruin sit näin 5.30 tekemään pc.n r-testin. Negahan se oli, jos en sit toiveissani jtn haamua siinä erottanut. Tunnetilat heittelee urakalla ja nyt tunne et ei tämä inssi onnistunut, pettynyt olo. Mietin eilen illal et josko en tekis mtn kotitestei ja odottas vaan sinne verikokeeseen 7.6, mut kestäiskö pää sitä. Mieluummin ehkä pettyy ja nuolee haavansa näin jo valmiiksi.
 
Julianna
Tsemppiä. Toivotaan, että testi vielä muuttuisi plussasta. Olihan se aikainen testaus.


Omaa napaa veikkaan, että ei ollut meidän onnistunut kierto. Dpo 7 ja viime kierto oli sen kp 23. Nyt sellaista menkat juilintaa, että lyhyt kierto odotettavissa.. Positiivisia oireita ei juuri ole. Tuskin onnistumista siltä osin...

Mitä muille kuuluu?
 
Voimia sulle vaapukkamaa <3

On. Eilen sain miehen kans kauheen riidan aikaseks, kun hieman ylireagoin pikku asiasta. Mielialat siis vetää edelleen kärrynpyörää.
Ostin eilen halpis ovistestejä, kun päätin et sen yhden olemattoman r-testi haamun jälkeen en r-testejä tee, etten turhaa elättele toiveita! No, ovistestit alkanu kyl tummua, mut tiiä sit miks. Löysin netist hyvän jutun noist ovis ja r-testeist, et saanu enempi miettimään asioita.

Ok, myönnetään. Tein aamul r-testin mut tunnekuohuissani ennen testiaikaa revin sen palasiks :D *naurattaa itseäkin tää mun toiminta
Siitä testistä ei kyl voi tulosta enää tulkita!
*heheee :D
 
Julianna voi että, kyllä viskoo mielialoja :shy: ei muuten mitään hauskaa, mutta tuo testin riipiminen :grin toivottavasti plussa pärähtää seuraavaan tikkuun - ja muista katsoa tulos ennen hepulia :p :rolleyes:

Mulla alkoi tänään hillitön närästys. Söin banaanin tyhjään vatsaan, liekö siitä. Tietty toiveet herää, kun on ehkä dpo-kuka-tietää, aikaiset kuitenkin... :rolleyes: lauantaina kipuili oikealla tosi ärhäkästi, epäilin ovista silloin. Eli ehkä dpo5, niin ei tää närästys mikään oire voi olla. Pitänee silti loppuviikolla uittaa testejä :bag: eilen oli tyylipuhdas negatiivinen; testasin, kun kierrot olleet ihan sekaisin ja lähes viikottaisia vuotoja ollut kaikenlaisissa mahdollisissa muodoissa. Nyt siis kp39-26, tai jotain siltä väliltä tai jotain ihan muuta :confused005 ja miten niin miehet ei ymmärrä, että hormonit vaikuttaa naisen elämässä lähes kaikkeen... o_O :laughing005
 
Miesten on jo yritysaikana hyvä opetella käsittelemään naista, jonka tunteet hormonien takia heittelee!
Raskausaikana tää vaan pahenee:woot::p
Pakko myöntää etten itekään oo iha tasapainossa tunteitteni kanssa:grin

Älytttömästi plussatuulia kaikille! :joyful:
 
Meritähti mun mies jo toteaakin, että onko hormonaalista / pms, kun jotain vaivaa on (vatsa- tai näppyongelmaa esmes) ja asiasta ääneen sanon :grin eikä se kyllä millänsäkään oo, vaikka nälkäkiukussa tiuskahtelen. Tietää, että vähän evästä ja parin minuutin kuluttua on aivan toinen ihminen. Niinkuin snickersin mainoksessa kuunaan :hilarious:
 
Ihan tolleen galluppia, että mistä tilaatte testejä? Mä tilasin äsken mamin testejä kun siellä on raskaus ja ovistestit 0,40€/kpl... en tiiä onko aina sen hintasia vai mikäs tää oli... mut halvempaa kuin kaupassa ostaminen kuitenkin...
 
Mä oon tilannu kotitestit.fi sivuilt, mut pääsääntösesti vaan niit clearbluen ovis- ja raskaustestejä. Niistä tykkään, niiden helpon käytön ja selvien tulosten takia. Toki maksavat hiukka enempi, mut netist tilattuna niitä saa puolet halvemmalla kuin apteekista.
 
Takaisin
Top