Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kiitos vastauksista. Eiköhän tää taas tästä ala sujumaan kun tuo kierto lähtee uuteen alkuun. Ei tätiä vieläkään, kp32/28, mutta välillä menkkajomotuksia... tulipa mieleen sellainenkin että voiko olla mahdollista ettei ovuloi kuin toisella puolella? Aloin muistelemaan, että vasen puoli se aina on kipeä ollut eikä oikealla mitään oireita... muistaakseni...
 
Hei mitäs oireita kiinnittymisessä olikaan?

Untuvainen: Mulla on ultran mukaan johtofolliikkeli ollu ain oikeella puolella, yleensä ei vasemmal mtn( täl kertaa tosin oli). Ja kyl tunnen nipistelyt sit oviksen aikaan just oikealla puolella
 
Eiks siin vähän oli sellaista nippailua...
Mulla oli aamun testi nega, viivanpaikka vaan näkyi. Ja samalla tuli pyyhkiessä veriviirut paperiin muttei muuta...
 
Tein ny viä testiä ja nyt se oli tollanen...
 

Liitteet

  • IMG_0018.JPG
    IMG_0018.JPG
    720.8 KB · Katsottu: 251
Julianna, mulla on tuntunut kipristelyä kohdussa, ihan kunnolla on pistellyt. Nämä on sijoittunut voimakkaimmillaan 6-8 dpo.
Mikäs siellä Untuvaisella pilkistää?
 
Untuvainen: plussahan se siellä <3

Mulla oli ovulaatiosta viikko niin tuli jotain rusehtavaa vuotoa, mutta loppui siihen päivään eikä seuraavana päivänä mitään. Sattuisi kyllä niihin kiinnittymis aikoihin, mutta epäilen vahvasti. Nyt olo on kuin jyrän alle jäänyt. Oksettaa, kurkkua koskee ja päätä särkee. Rinnat oudot. Kokonais olemus jotenkin tosi omituinen. Raskaustestin mukaan ei ainakaan raskaudesta johdu. Nyt dpo 10. Kp 27/28-32 ??
 
Se oli rfsu testi, aamulla oli ihan viivanpaikka mun mielestä ja päivällä tuli tuo haamulainen mutta epäilen että oli vaan testistä johtuva, koska vuotokin alkoi... noilla testeillä ei oo parhaat suositukset mutta minkäs teet kun muita ei ollut...
 
Julianna; Täällä ei ollut mitään kiinnittymisoireita. Eikä myöhemmin raskausoireitakaan. Olin yhtä varma kuin ennenkin, etten ole raskaana. Haalea plussa tuli dpo18 ja alkoi siitä vahvistua.

Untuvaisella siellä haamu näkyy!
 
Frozen
Nyt ei ollut mitään letroja /clomeja, ihan oma kierto ja follit.
Nyt vasta pregnyl ja inssi.


Miten siula kierto menee nyt?
Onko tietoa pistos hoidoista?
 
Vaapukkamaa, toivottavasti nyt tästä luomukierrosta (kai niin voi Pregnylistä huolimatta sanoa..?) tärppää, peukut pystyssä! :) Kiitos kysymästä, onkin tainnut jäädä tänne päivittämättä, että menkat alko, luteaaliksi tuli sit kuitenkin "vain" 16 vrk, eli kai se ovis oikeasti tapahtui... Nyt kp3, ylihuomenna meen klinikalle ja jos kaikki OK niin alotan pistokset. :)
 
vaapukkamaa onko sulla kierto ihan lopuillaan jo? Mulla kp18/23-28, dpo4. Piti ihan womanlogista tarkistaa ku en oo laskenu päiviä enää oviksen jälkeen :grin Oon jo niin luopunu toivosta plussaan pelkässä OI-kierrossa että en usko että tulee ees piinailtua nyt.
 
Takaisin
Top