Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hienoa jos ovis tulee vasta tulevalla viikolla. Se on niin turhauttavaa kun se hetki menee ohi!

Mulla on nyt pari päivää menkat myöhässä, mutta en uskalla hakea testiä kun se nega on niin paskaa luettavaa. Yhtälailla se, kun menkat alkaa on paskaa... nyt vaan riemuitsen aina vessakäynnin jälkeen jne. Kun ei näy punaista missään, vaikka jostain syystä takaraivossa jyskyttää että raskaana en ole...
 
Hienoa jos ovis tulee vasta tulevalla viikolla. Se on niin turhauttavaa kun se hetki menee ohi!

Mulla on nyt pari päivää menkat myöhässä, mutta en uskalla hakea testiä kun se nega on niin paskaa luettavaa. Yhtälailla se, kun menkat alkaa on paskaa... nyt vaan riemuitsen aina vessakäynnin jälkeen jne. Kun ei näy punaista missään, vaikka jostain syystä takaraivossa jyskyttää että raskaana en ole...

:o mä vaan sivusta luen teidän juttuja ja pidän kaikille aina sormia ristissä, mutta hae nyt hyvä nainen se testi! :o itse olisin ainakin joo pää kolmantena jalkana menossa kauppaan jos menkatkin myöhässä.. Onko kuinka normaalia sulle tuo epäsäännöllinen kierto?
 
Ihmemaanlapsi, mulla on aikasemmin ollut melkein kellontarkka kierto, mutta nyt se kierto on alkanut temppuilemaan.
Ehkä haen illalla testin niin saan sillä härnättyä menkat alkavaksi.
 
Muistaakohan mua enää kukaan?
Olen ollut taustalla, mutta lueskellut päivittäin tekstit.

Onnea kaikille R- ja O-plussista!

Itselläni oli km noin 9kk sitten ja aktiivista yritystä siitä asti. Ikää on jo 43, joten ei tää niin helppoa ole ollut.
On ollut luovutus fiilistä, mutta silti toivon kipinä elää.

Eilen sitten sain tämmöisen:
http://aijaa.com/gxZFfF

Onnea Tiko!!! <3
 
Tiko74 muistan sut vaikkei olla kamalan aktiivisesti oltu yhtä aikaa. Ihana digitulos :Heartpink onnea hurjasti! Napakat vyöt kyytiläiselle :love017

Ja kiva, että kävit tänne jakamassa meille toivoa :happy:
 
Katjusha olet ollut mulle SE esimerkki, jonka takia olen jaksanut jatkaa yritystä.
Sekä olen syönyt Ubikinonia, sun suosituksesta.
Toivottavasti pääsemme maaliin asti, niin kuin tekin.
 
Heitsu on kolme lasta 15v, 14v ja 12v .
Neljättä ollaan yritetty jo noi 2,5 vuotta.
Luomusti yritetään eli ei mitään tukilääkitystä, vaikka olis varmaan helpottanut yritystä.
Jos tämä menee kesken, niin sitten varmaan joko lääkkeet tai hanskat tiskiin.
 
Onnea Tiko :)
Ja Untuvainen, teehän jo se r-testi. :)

Hmm... cb.n 2hormoonitesti vilkuttaa yhä, mut cb.n 1hormoonitestist tuli hymynaama tälle aamulle. Niinhän ne naikkarilt sano et jos ovis osuu sunnuntaille ma voidaan tehdä inssi? Mut mut, jos viel huomen aamul testaan ennen klinikalle soittoa niin kannattaako/pitäiskö viel huomen aamunaki testien näyttää plussaa et olis jtn mahdollisuuksia inssist onnistua???
 
Enhän mä ostanut testiä, kun alkoi niin juilimaan kaupassa... mutta eipä vielä ainakaan menkkoja näy:smiley-ashamed004
Tänään kyllä haen sitten jos iltaan mennessä ei ole mitään tapahtunut.
 
Heitsu on kolme lasta 15v, 14v ja 12v .
Neljättä ollaan yritetty jo noi 2,5 vuotta.
Luomusti yritetään eli ei mitään tukilääkitystä, vaikka olis varmaan helpottanut yritystä.
Jos tämä menee kesken, niin sitten varmaan joko lääkkeet tai hanskat tiskiin.
Toivotaan parasta että käärö tulee kotiiin asti :)
 
Takaisin
Top