Julianna, ovis tapahtuu ilmeisesti johtofollin ollessa jotain 18-25 mm; oon löytäny tosi paljon eri näkemyksiä siitä, mikä on hyvä koko. Ehkä se voi kaiken lisäksi vaihdella samallakin naisella eri kiertojen välillä..? :)
Larissa, kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. :) Elokuu tulee yllättävän nopeasti. :)
Eltsi, niin, en oikein tiedä, mitä se "kunnon" ovis meinaa ja voiko tosiaan olla niin, että se ei tapahdu kunnolla... Mut miksiköhän parikin eri jenkkilääkäriä kirjotti hakevansa lääkekierrossa yli 45:n progearvoa..? Oon ite miettiny, voiko mulla olla käyny niin, että mulla ei ollu täysin kypsää munasolua follin sisällä, kun pistin Ovitrellen... Tää on mun omaa pohdintaa, tässä tulee ihan vainoharhaseks ja alkaa näemmä kehitellä vaikka mitä lääketieteellisiä teorioita. :D Mutta kun se mun FSH-arvokin on aika matala, niin siksikin pistokset tuntuis paremmilta... Ja joo, pian alkaa kesäloma, mutta pääsin kesäyliopistoon tekemään lisäopintoja, ja siellä on pakollinen läsnäolo, mutta mietin kyllä sen lopettamista, jos hoidot vaatii. Toisaalta se ois tyhmää, koska joudun joka tapauksessa maksamaan opinnoista eikä toi tonne pääsykään ollu ihan helppo juttu... Voi vitsi, viikko enää ultraan sulla! :) Varmasti kaikki on hyvin, ja ehkä se menee niin, että kun on joutunu kulkemaan noin pitkän polun, niin se palkitaan helpolla raskausajalla. :)
ON: Olihan toi mun proge tosiaan ihan hyvä, mutta miksi parikin eri jenkkilääkäriä kirjoitti, että lääkekierrossa arvon on oltava yli 45..? En löytäny suomalaisilta sivuilta mitään. Ja kaikkien ovisoireiden puuttuminen myös mietityttää (sori, toistan itseäni :D ). Sain tänään tietää, että mulla on ens lukuvuodeksi töitä, ja lisäksi pääsin sisään kesäyliopistoon. En vaihda alaa, vaan kartutan hieman osaamistani. Tollaset työ- ja opiskelujutut tuntuu niiiin helpoilta, koska niihin voi itse vaikuttaa omilla teoillaan, kun taas tää yks asia ei oo mitenkään omissa käsissä... Ei ollu tarkoitus olla ruikutusviesti, koska oon iloinen noista muista asioista. :)