Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Bambi, voin hyvin kuvitella sun fiilikset. Toivottavasti teillä nyt lähtisivät jakautumaan ja tulis tosi hyvä alkio, ja pääsisitte siirtoon!
 
Täällä testattu nega pp12 (dpo11). Inssi tehtiin siis 26.4., niin eiköhän tuon pitäs jo näkyä jos ois jotain nähtävää. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.. :banghead:
 
Triana, kyllä se sieltä voi vielä plussaksi muuttua.

Mulla ei nyt ole tässä kierrossa ollut tikkuja eikä ovistuntemuksia... ainoa tunne on tuo paineentunne munasarjassa. Sekin oli kolme päivää ja katosi. Voisko ajatella et siellä ei tapahtunut irtoamista vaikka vähän yritti... viimekierrossa oli selvä...
 
Heitin jo toivon nurkkaan iltapäivällä ku menkkajuilinnat alko, mutta ne meniki nyt ohi.. Ollu tänään vaan niin vihanen olo. Miettiny, miksi nuita inssejä ees tehään ku niillä niin harva raskautuu ja varsinki ku meillä miehen simpat on kunnossa. Ehkä täältä taas joskus noustaan :sad001
 
Meillä oli tänään hoidon suunnitteluu käynti Naikkarilla hyvin meni :) Ultralla katsottiin miksi ei näy kuukautisia vaikka on tullut jo kuukautisia kohtukuoleman jälkeen.Raskaana en ole testit oli oikeassa kuulema ovis ei ole tapahtunut ultrassa tuollaisia kuulumisia.Sain 10pväksi primolut pitäisi aloittaa kuukautiset.Vaikka tein ovistestejä ja ne oli negoja yks päivä jäi välistä silloin oli juuri ovisoireita ne ei ollut oviksesta johtuvia ja testit oli oikeassa ei ovista.Inseminaatio hoidoilla jatketaan kun edellinen kohtukuolema raskaus sai sillä alun :) sain valmiiksi reseptit siihen kiertoon missä tehdään tuo inseminaatio.Eka insemiaatio tehdään sitten kun nämä primolut kuukautiset on ollut ja primolut kuurin jälkeiset kuukautiset ollut.Kesällä sitten inseminaatio :) Soitto heti kun kuukautiset alkaa ja foliultra 11-12kp kohdalla ja inseminaatio sitten näin mennään tämä kesä.
 
Untuvainen valitettavasti jatku ja tätikin pyyhälsi paikalle, nyt kp2. Tähän kiertoon ei varmaan tehdä inssiä, nää aikataulut ja välimatkat aiheuttaa nyt niin kovaa stressiä mulle, että saatan jopa perua jo varatun follikkeliultran ja pitää ihan kokonaan taukokierron. Ei ehkä pää muuten kestä.
 
Täällä on taas hirveän hiljaista... onko kaikkialla vaan tylsää aikaa kierrosta?
Mulla on kalenterin mukaan dpo7, mutta missään kohtaa ei ole ollut vielä sellaista ovisoloa kyllä, joten odottelen...
 
Untuvainen, me esikoisesta unelmoivat kirjotellaan tuolla esikoisketjussa niin aktiivisesti, ettei varmaan monikaan jaksa kirjotella sen takia niin usein tänne. Itselläni vähän sama tilanne kuin sulla; mulla on kp20, dpo6 irrotuspiikin mukaan, mutta vähän epäilyttää koko ovis, koska follit ei ollu kasvanu niin paljon kuin ois pitäny. Lisäksi puuttu limat ja nippailut, eikä ovistestikään ollu positiivinen piikin jälkeen, vaikka pitäis olla! Raskaustestiin ilmesty kyllä haalea viiva, että kai se aine sitten elimistöön pääsi. Huomenna progekoe, niin saa selvyyden, ovuloinko vai en.
 
Täällä ollaan Frozen :in kanssa samassa vaiheessa, kp vaan 22 ja irrotuspiikin sain 9päivää sitten ....
En jaksa ihan uskoa onnistumiseen, mutta joku toiveen hiukkanen on...
Vaikeita nämä ajatukset ja toiveet ja se pettyminen ihan jostain :(..
 
Joo siellä oli myös niitä "valerakkuloita" ja kaksi ois ollut varteenotettavia hyviä, mutten usko niihin kahteen...
Ja useampi turha rakkula,lituskoita /pitkuloita ja sumeita..
Ovis testikin oli ihan hailakka..
En tiedä mitä sitä seuraavasta kierrosta haluaa/toivoo...
Mentäisiinkö samalla setillä, irrotus piikki loppuun ja jos tulosta ei tuu niin inssiä sitten...
 
On. Tänään käyty naistenpolilla ultrassa ja kp10 mukaan kaikki oli kuten pitääkin.
Ens viikolla oletettavasti käydään sit inssissä ja sit jännitetään miten tällä kertaa käy. :)

Btw, oletteko miten rajoittaneet alkoholia näin hoitojen/yrityksen aikana?
Tänään olis tehny mieli lasi kuplivaa, kun sain auton viimeinkin myytyä, mutta en sit uskaltanut. Niin suuri pelko alitajunnassa uudesta keskenmenosta, vaikka enhän vielä edes ole raskaana!
 
Frozen
En tiedä mitä tää vuoto on. Ei yleensä ole näin aikaiseen alkanut vuoto. Ihan outoa ja käsittämätöntä..
Vuoto alkaa yleensä 27-28 ja runsaasti menkat..
Rukkaset tiskiin...
0 ultrakin menee viikonloppulle :( kai tää kierto menee ihan mönkään...
 
Julianna, mä en ainakaan jaksa koko ajan elää kuin olisin raskaana, eli oon juonu alkoholia, tosin en mitenkään paljon (paitsi ehkä kerran tai kaks tässä yli vuoden aikana). Mulla on ollu sinänsä helppoa kun oon melkein koko yritysajan ollut ovuloimatta ja tiennyt sen.

Vaapukkamaa, onko se kunnon vuotoa vai voisko olla kiinnittymisestä johtuvaa? :)
 
Sori oma napailu täällä tälläisiä mietteitä.
Tsemppiä kaikille erivaiheisiin :) Täällä tämän vuorokauden 13.5. puolella olisi ollut laskettuaika mutta se raskaus päättyi siihen kohtukuolemaan.Itse olen miettinyt että laskettuaika on laskennallinen päivä että ehkä olisin jo synnyttänyt tai mennyt yliajalle.Tuo meidän tytön synnytys on ehkä se kipein päivä 6.1.mitä tuo LA aika.En ole vieläkään käynyt haudalla halut sen suhteen sahaa paljon kerran sanoin miehelle että haluaisin mennä hän sanoi nyt jo ja ei menty sitten hän ei puhunut asiasta sen jälkeen mitään ehkä ei vielä ole valmis menemään haudalle.

Heitsu 51kp 25yk
 
Takaisin
Top