Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Eltsi onnea plussasta! :)

Viima pahoittelut. :( Hyvä, että pääsette parempiin tutkimuksiin.
 
Kiitos kaikille onnitteluista! 2,5 vuotta tätä on yritetty ja toivottu. Mies ei vielä oikein osaa tätä uskoa todeksi vaikka viivan hän näkeekin! <3

Ilpuri, meillä on seksiä läpi kierron. Ovulaation aikana tietenkin enemmän ja sitten vähän huilataan hetki ;) onhan tässä välillä se pakkopullalta tuntunut, ja välillä enemmänkim seksiä kuin rakastelua. Varmaan ihan normaalia pitkän yrityksen aikana..
 
Me ei varmaan ikinä saada sitä omaa nyyttiä syliin asti. Mulla loppu toivo. Joka raskaudessa oon ollut :"mitä jos tällä kertaa.." mutta ei.
Tää on vaan niin hemmetin raskasta.
 
Viima, oon niin pahoillani. ♡ Nyt kyllä on aika tutkia paremmin, kun tuollainen historia takana. Paljon voimia sinne!

Ilpuri, meillä seksiä vähän miten sattuu, joskus useammin, joskus harvemmin (saattaa olla viikonkin tauko). Ovulaatioita mulla ei reilun vuoden yritykseen ole mahtunu kuin yksi (mulla siis PCOS), mutta jos olis ovis niin varmasti sitten tulis heiluteltua peittoja ahkerasti parhaimpina päivinä.

-Frozen kp10, huomenna tokan Letro-kierron folliultra, nyt just masentaa, kun ei oo mitään "kasvukipuja" ollut ja mua ahdistaa ajaa ja parkkeerata yksin Helsingin keskustassa (julkisilla meno ei oo töiden takia mahdollista)

Lisätty kommentti Ilpurille sekä omanapailu
 
Muokattu viimeksi:
Eltsi, onnea ja tonneittain kaikkea tahmaista mukaan!

Ilpuri, mikä seksi? Pakkoseksi, pakkopullaa, pakkopakkopakkopakko, pullaa, plääh. No nyt on tilanne muuttunut parempaan, kun ei ole tarvinnut haaveilla plussasta. Tehnyt ihan hyvää, kun ei ole pissaillut tikkuihin, on saanut mennä just niin kuin on hyvältä ja oikealta tuntunut.
 
Eltsille onnea ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin loppuun asti! :)

Nyt itsellä meni hermo! Tänään haen kaupast r-testin ihan vaa varmuudeks kun menkoist ei vieläkään tietoakaan ja nyt sen 8pv myöhässä! Minkä takia pilleri tyhjennyksen jälkeen tasan se normi 28pv tuli täti, ja sekin ihan normi vuoto jne ja nyt kun tää pakollinen toinen ennen hoitojen jatkoa pitäis tulla nii ei missään. Turhautunut oon!:banghead::banghead::banghead:
 
Hirmuiset onnittelut Eltsi!! :Heartred Mä jo noita sun oireita lukiessani mietin, että kuulostaa niin tutuilta raskausoireilta :wink

Voi Viima, samassa veneessä ollaan :sad001 Pahoittelut :Heartpink

Kyselikö täällä joku lugeannoksista? Mulla oli annostus 100mg aamulla + 200mg illalla. Toki mulla oli progearvo ihan hyvä, että ehkä sen takia ei ollutkaan kovin suuri annos. Oon nyt näiden keskenmenojen jälkeen etsinyt hirveesti tietoa kaikkialta ja totean, ettei se keltarauhashormoni siinä juuri auta, jos alkiossa on jotain vikaa. Päin vastoin, mulla ainakin vain hidasti keskenmenovuodon alkua ja näin ollen hidasti toipumista. Lugeista on kyllä ollut apua lyhyeen luteaalivaiheeseen, että kiinnittymiseen siitä voi olla apua paljonkin :)

Tosiaan palailen taas tänne kuumeilijoihin. Keskenmenovuoto loppui viimein lauantaina ja kesti siis kaikenkaikkiaan 10 päivää ensimmäisestä pisarasta viimeiseen pisaraan. Kroppa on toipunut ihan hyvin ja lämmötkin oli laskenut jo sen verran, että estrogeeni on ottanut vallan. Ovista vois alkaa odottelemaan noin 2-3 viikon päästä, jos vanhat merkit pitävät paikkansa. Julkiselle puolelle on nyt laitetty lähete tutkimuksiin, mutta vielä ei ole mitään aikaa tullut. Gyne epäili, että kesällä saattais tulla soittoa tjms. Katsotaan nyt miten tästä eteenpäin.
 
Julianna89,Meillä sama tilanne.Tammikuussa oli kohtukuolema sillä erotuksella.Ekat kuukautiset tuli hyvin oli 33kp.44kp oli synnytyksen jälkeinen kierto mutta tämä kierto ei millään lopu.Huuhtikuun uudessa kierossa oli tarkoitus aloittaa uudestaan inseminaatiot mutts ei aloitettu nyt 8päivää myöhässä.Testit ollu 12dpo,18dpo,23dpo ja 25dpo kaikki negoja.Seuraava testi vasta to jos ei ennen sitä kuukautiset ala.
 
Jep, kävi niinku perinteisesti, et kun r-testin ostin nyt sit niukka juoto alkoi. Huomen sit varmaan hanat aukeaa. :) Jes, vihdoin pääsee soittaa polille ja aikaa varailemaan!

Heitsu1996, toivotaan et tekin pääsette pian uuteen yritykseen. Ollaan sinänsä aika samassa tilanteessa, kun mulla oli just kohtukuolema helmikuussa.

Ps. Ihan kauhee ulkomaanmatkakuume iski, mut täytyy vaan jaksaa odottaa syksyn varattua Teneriffan reissua :)
 
Julianna89,tsemppiä toivotaan että nyt alkavassa hoidoissa tulee vauva ihan kotiin asti.Toivon kyllä että pian ne kuukautiset alkaisi ja vauva tulisi kotiin asti.
 
Alina, voi oon niin pahoillani! ♡ En tiennytkään tästä käänteestä. :(

Julianna, toisaalta hyvä, että vuoto alko ja toivottavasti tämä kierto on nyt sitten tuloksellinen, että saatte vauvan syliin asti. :)

Heitsu, onpa nyt ikävää, että kierto venyy! :(

ON: Kp11, tänään tokan Letro-kierron vasteultra, vasemmalla 15 mm ja oikealla 13 mm folli. Tosin mua vähän pelottaa, että toi 15 mm ois edellisestä kierrosta jääny surkastunu rakkula, koska niin on käynyt ennenkin (ja viime kierrossa rakkula kasvo vasemmalla). Ovitrelle pitäis pistää torstaina. Ajattelin ainakin odottaa sen verran, että ovistestiin alkaa tulla hieman väriä (tänään ja eilen LH ihan nollassa, koska ei ilmestyny minkäänlaista viivaa).
 
Alina, voi oon niin pahoillani! ♡ En tiennytkään tästä käänteestä. :(

Julianna, toisaalta hyvä, että vuoto alko ja toivottavasti tämä kierto on nyt sitten tuloksellinen, että saatte vauvan syliin asti. :)

Heitsu, onpa nyt ikävää, että kierto venyy! :(

ON: Kp11, tänään tokan Letro-kierron vasteultra, vasemmalla 15 mm ja oikealla 13 mm folli. Tosin mua vähän pelottaa, että toi 15 mm ois edellisestä kierrosta jääny surkastunu rakkula, koska niin on käynyt ennenkin (ja viime kierrossa rakkula kasvo vasemmalla). Ovitrelle pitäis pistää torstaina. Ajattelin ainakin odottaa sen verran, että ovistestiin alkaa tulla hieman väriä (tänään ja eilen LH ihan nollassa, koska ei ilmestyny minkäänlaista viivaa).
Tämä kieltämättä on rasittavaa :(
 
Viima voi että, toivoin niin tämän pysyvän nyt mukana syliin saakka :sorry: voimia :Heartpink

Myy toivotaan parasta! :smiley-angelic001

Ilpuri kysymykseesi liittyen.. meillä oli alkuun monta kertaa viikossa (lie normaalia suhteen alkuhuumassa) ja nyt saattaa olla kerran-pari viikossa tai harvemminkin. Molemmat toki "päästelee paineita" itsekseenkin, mikä on musta täysin OK ja huoltaa myös parisuhdetta sekä libidoa. (Mitä muut ootte muuten omasta paineenpoistosta mieltä?) Meillä on ollut niin erilaiset rytmit, kun mies joutunut töiden takia heräämään aamulla aikaisin ja olis silloin halukas, mulla taas aamulla väsyttää, halut hyrrää iltaisin ja mies ei silloin jaksa duunin jälkeen.
Oviksen aikaan sitten yhteisymmärryksessä tehdään pikaisempia peiton pöllyttelyjä :happy: Erotellaan siis halut ja raskautumisseksi silleen toisistaan. Vastahan meillä on 1,5v kaikkineen ja kunnon yrittelyä vähemmän taustalla, niin ehkä tää vielä tästä muuttuu yritysajan venyessä.
 
Alina, olen niin pahoillani! Valtavasti voimia! ❤️

Nenna, katotaan nyt :) meillä on tauko tällä hetkellä. Pelkään, että kesäkuussa sanotaan, että ollaan omillamme.

Eltsi, onnea digituloksesta!
 
Takaisin
Top