Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Diku: Voinnissa ei kehumista. Mieli on maassa enkä halua nähdä yhtävään vauvaa tai lasta, enkä edes mitään siihen liittyvää.
Kipuja ei vieläkään ole, eikä vuotoa ole ollut yhtään..
positiivisen rtestin tein viikko sitten. Lämmöt vieläkin koholla, sekä närästää ja huimaa. Nännit eivät ole enää niin kipeät, mutta aristavat kyllä..
 
Eilen tai toissapäivänä tein testin sen yhden negan jälkeen, josta päättelin että tääkin menee kesken. Se oli heikko positiivinen, mutta toinen viiva oli kyllä haamu. En sitten tiiä miks nää testit menee näin. Tein 5-6 positiivista, osa oli vahvoja sellasia, sitten niiden jälkeen yhden negan aamupissasta, sit taas haamulaisen...
 
Onnea eltsi!
Viimalle jaksamista. Tuo tuntuu kyllä aivan uskomattomalle jo.
Omaa: aivan jäätävää kuvotusta ja närästystä ollut nyt viikon verran. Töissä sanoinkin, että jos ei menkat olis ollu juuri niin epäilisin olevani raskaana...
 
Viima, soittele neuvolaan, niin pääset verikokeisiin. :) toivottavasti nyt teidän pikkuinen pitäisi siellä tiukasti kiinni! <3 ja kerro sitten kun sut saa siirtää plussanneisiin. :)
 
Muurahainen, vaikea kysymys! Kätilö sanoi puhelimessa, et Ovitrellestä lasketaan hedelmöittyminen. Eli la ois sitten noin 10.1.2018. Hurjaa!! Mä en kyl vieläkään oikein tiedä miten päin olisin. Tuun tietty juttelemaan sinnekin pikkuhiljaa..
 
Anteeksi nyt taas vain pelkkä omanapailu, suora kopio esikoisketjusta:

Kyllä nyt on taas sellanen fiilis, ettei me ikinä saada lasta. :( Olen pienen kuumeen takia saikulla ja katsoin, että kotikaupunkimme yhdellä yksityisellä lääkärikeskuksella on gyneaikoja, ja varasin, koska mua epäilyttää follien kasvu, kun ovistestit edelleen vaan täyttä negaa, eli LH aivan nollassa, ja tänään ois pitäny pistää Ovitrelle. Tiistaina klinikan ultrassa oli siis 15 mm ja 13 mm rakkulat, mutta nyt kun kävin, ne ei ollu kasvanu juuri yhtään, ja toi 15 mm oli nyt soikea, eli ei kunnon rakkula, kuten itse epäilinkin. :( Soitin klinikalle äsken ja sieltä tuli tyly kommentti: "Ei hyvältä näytä, hoitokerta keskeytetään." Mua hoitava lääkäri on seuraavaks huomenna siellä töissä, ja hän soittaa mulle ja keskustellaan jatkosta. Vituttaa kyllä yli kaiken - ja ehkä eniten se, että vaikka kyseessä yksityinen puoli, niin itse saa olla vaatimassa vaikka mitä (se klinikan lääkärihän ei suostunu määräämään mulle edes sitä progekoetta!). Hän oli ihan varma, että molemmat rakkulat oli kunnon folleja (mä kyseenalaistin sen), mutta eipä toi soikea nyt ainakaan ollut, ja toinen ei siis kasva kuten pitäisi. Leuka rintaan vaan ja kohti uusia pettymyksiä...

Pointtina se, että älkää uskoko sokeasti lääkäreitä, koska he ovat näemmä hyvinkin usein väärässä..! Vaatikaa kokeita ja tutkimuksia ym.
 
Eltsi,vielä kerran onnea.
Frozen,tsemppiä
Omaa:27dpo testit negaa.Naikkarilta soittivat tänään.9.5.siis tiistaina olisi hoidon suunnittelu käynti jos ei ennen sitä olen kuuksautiset saapunut.Jos alkaa kuukautiset sitten varmaan foliultraa sen kautta inseminaatiota.Yli viikon siis kuukautiset myöhässä.
 
Hei,

kiitos kaikille vastauksista mun seksikysymykseen, tosi paljon helpotti kuulla et ei se mee muillakaan sen kummemmin kun meilläkään. Erityis hörähdykset Myyn kommenteille :grin

Viimalle voimia ja lohduttavia ajatuksia

Frozen, kyllä on sekavaa touhua! :sorry:toivottavasti ensi kierto olis selkeämpi

Varoitus, hyvin henk.koht tekstiä tulossa: :grin:p

Laras, tuosta paineiden purkamisesta. Me ei kumpikaan harrasteta, itse sillon sinkkuna toki eikä mulla ois mitään sitä vastaan nyt parisuhteessakaan mut mun mies ei koe sitä jotenkin oikeaksi. Se on jotenkin niin "pillua eikä mitään feikkiä"-tyyppinen :laughing021 Niin sit mä en haluu myöskään kun se tuntuis jotenkin oudolta jos mä mut se ei.
Tuo mitä sanoit libidosta pitää varmasti paikkansa ja ehkä se auttas siihen halujen lisääntymiseen mulla ainakin.
Mulla on tosi isona ongelmana se et jos mulla on stressiä tai oon väsyny tai juonu yli 2 lasi viiniä niin on vaikea laueta. Vaikka tekis mitä! Yhdes vaiheessa mulla oli ihan järkyttävä stressi niin ei vaan mitään tapahtunut varmaan yli kahteen kuukauteen. Se oli ihan hirveetä kun vaikka kaikki rakennettiin tosi hienosti ja näin, mut ei niin ei. Se oli niin turhauttavaa ja aloin usein sit itkeä kun tuntu niin jotenkin epäonnistuneelta. Sillon meillä oli kyl muuten seksiä aika paljonkin.
Mut sit kun ei oo mitään paineita ja kaikki on ihanasti, niin saatan laueta samalla seksi kerralla hyvin monta kertaa. Ne on hienoja kerto ne :joyful:


Mulla on ollu fiilikset tosi alamaissa tässä, jotenkin oon ollu viimeset 3 viikkoa tosi väsynyt ja oon ollu ihan hirveen itkuherkkä ja kiukkuherkkä, tänään onneks vähän paremmat olot ja viikonloppu vapaata. Tällä viikolla alku viikosta selkä kipeyty ja se on ollu ihan jonniin verran ärsyttävää mut onneks nyt jo vähän parempi. On reisiin säteilly ja en tiiä et johtuuko nyt siitä vai jostain muusta mut nivusi särkeny ja vihlonu paljon samoin vatsaa on pistelly ihan sikana eilen ja toissapäivänä. En kuitenkään nyt näistä mitenkään lähtis riekkumaan koska tänään on vasta dpo4, joten luulen et selästä johtuu. joopa, jos sitä jaksasi huomenissa pesta ikkunoita :rolleyes:
 
Plääh. Täällä ei ole vieläkään vuotoa tai edes kipuja... rtesti näyttää todella haaleaa plussaa vieläkin. Lämmöt 37.0
 
Ilpuri, harmi että on ollut mieli maassa, toivottavasti fiilis paranee hyvästä syystä parin viikon sisään. ♡ Kyllä kai tuossa vaiheessa voi jo jotain tuntuakin! :)

Viima, voi hitsi, toivottavasti tulis pian selvyys tohon tilanteeseen!

ON: Mun klinikan omalääkäri soitti tänään ja oli täysin eri mieltä kuin kollegansa eilen ja käski mun kuitenkin pistää Ovitrelle tänään, vaikka toinen folli oli muuttunu oudonmutoiseksi ja toinen kasvanu suht vähän parissa päivässä. Olin todella hämmentynyt (lääkärikin ymmärsi sen), mutta tein kuten hän neuvoi. Pistin Ovitrellen päivällä, ja olen sen jälkeen tehnyt kaksi o-testiä (tyhmää, tiedän, koska niidenhän pitäis olla positiivisia piikin takia), mutta oon nyt entistä enemmän hämmentynyt, koska ne on selviä negoja (vain vähän väriä). Voihan olla, että testi on huomenna positiivinen, mutta mielenkiinnosta kysyn, onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia? Sain pistettyä kaiken lääkeaineen (mieskin näki), eli ei pitäisi olla siitäkään kiinni.
 
Ilpurilla kuulostaa hyvälle!

Toka kierros clomeja takana, eikä mitään tietoa oviksesta... viimeks tuli tosi voimakkaat kivut, mutta vielä ei ole mitään. Nyt kp16. Nyt ei oo edes mitään seurantaa enempää ellen ite tilaa. Toisaalta olis kiva tietää et tapahtuuko siel oikeesti mitään joka kerta, mut 160€ /ultra niin luotan nyt siihen et siel tapahtuu kun viimeksikin tapahtui... voinhan seuraavalle kertaa sit varata taas ajan...
 
Moi kaikille! Oon viimeksi kirjoitellut tähän ketjuun aikoja sitten, enemmän kirjoittelen tuolla esikois- ja ivf- ketjussa enkä sielläkään kauheesti. Lueskelin kirjoituksia ja halusin vielä kommentoida tota Ilpurin seksi-kysymystä, se on tärkeä asia nostaa esille kiitos siitä. Meillä kyllä on mennyt aika pakkopullaksi tässä kohta 2v yrityksen aikana ja nyt tän vuoden puolella 2 ivf- kiertoakin niin ne sitten sotkee seksielämää vaikka ei tarvis oviksesta huolehtia. Mutta kun on jarrupiikkiä joka vie kaikki halut ja tekee kuivaksi ja sit taas punktio jonka jälkeen ei kiitos ja sit lugemömmöt alakertaan ja voi hyvää päivää.. jos nyt ei saada alkioita (punktio oli pe ja kuulen tulokset ma, ekalla kiekalla tuli yksi rupunen alkio josta ei raskautta) niin ivf aikaisintaan lokakuussa ja kesä mennään stressaamatta (jos pystyn niin en tikuta ovista, ei se tikuttelu mua raskaaksi saa). Olipa avautuminen, on vähän jännät ajat tässä käsillä:shy:
 
Takaisin
Top