Hei,
kiitos kaikille vastauksista mun seksikysymykseen, tosi paljon helpotti kuulla et ei se mee muillakaan sen kummemmin kun meilläkään. Erityis hörähdykset
Myyn kommenteille
Viimalle voimia ja lohduttavia ajatuksia
Frozen, kyllä on sekavaa touhua!
toivottavasti ensi kierto olis selkeämpi
Varoitus, hyvin henk.koht tekstiä tulossa:
Laras, tuosta paineiden purkamisesta. Me ei kumpikaan harrasteta, itse sillon sinkkuna toki eikä mulla ois mitään sitä vastaan nyt parisuhteessakaan mut mun mies ei koe sitä jotenkin oikeaksi. Se on jotenkin niin "pillua eikä mitään feikkiä"-tyyppinen
Niin sit mä en haluu myöskään kun se tuntuis jotenkin oudolta jos mä mut se ei.
Tuo mitä sanoit libidosta pitää varmasti paikkansa ja ehkä se auttas siihen halujen lisääntymiseen mulla ainakin.
Mulla on tosi isona ongelmana se et jos mulla on stressiä tai oon väsyny tai juonu yli 2 lasi viiniä niin on vaikea laueta. Vaikka tekis mitä! Yhdes vaiheessa mulla oli ihan järkyttävä stressi niin ei vaan mitään tapahtunut varmaan yli kahteen kuukauteen. Se oli ihan hirveetä kun vaikka kaikki rakennettiin tosi hienosti ja näin, mut ei niin ei. Se oli niin turhauttavaa ja aloin usein sit itkeä kun tuntu niin jotenkin epäonnistuneelta. Sillon meillä oli kyl muuten seksiä aika paljonkin.
Mut sit kun ei oo mitään paineita ja kaikki on ihanasti, niin saatan laueta samalla seksi kerralla hyvin monta kertaa. Ne on hienoja kerto ne
Mulla on ollu fiilikset tosi alamaissa tässä, jotenkin oon ollu viimeset 3 viikkoa tosi väsynyt ja oon ollu ihan hirveen itkuherkkä ja kiukkuherkkä, tänään onneks vähän paremmat olot ja viikonloppu vapaata. Tällä viikolla alku viikosta selkä kipeyty ja se on ollu ihan jonniin verran ärsyttävää mut onneks nyt jo vähän parempi. On reisiin säteilly ja en tiiä et johtuuko nyt siitä vai jostain muusta mut nivusi särkeny ja vihlonu paljon samoin vatsaa on pistelly ihan sikana eilen ja toissapäivänä. En kuitenkään nyt näistä mitenkään lähtis riekkumaan koska tänään on vasta dpo4, joten luulen et selästä johtuu. joopa, jos sitä jaksasi huomenissa pesta ikkunoita