Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tämä raskaus oli tässä. Aamun testi oli niin haalea, etten melkeen edes nähnyt toista viivaa. Tää on 5 raskaus eikä mikään oo kestänyt...
 
Pahoittelut Viima :grumpy: Teillä on jo perusteet isompiin tutkimuksiin. Yleensä 3 keskenmenon jälkeen aletaan tutkia tarkemmin km johtavaa syytä. Kurjaa että teille kävi taas näin.
 
Pätkis, olen niiiin pahoillani! Valtavasti voimia teille! ❤️

Larissa ❤️ Sinuu oli tosi kova ikävä! ❤️ Hienoa, että laparoskopia on nyt takana päin.

Ilpuri, oot kyllä saanut ihan mielettömän määrän kiloja pois! Vau! ❤️

Soma, oih! Onnea loppuraskauteen! ❤️

Pikkuminski, ihana lukea kuulumisiasi! ❤️ Olette tehneet kyllä uskomattoman rohkean ratkaisun! Onnea kovasti uuteen kotiin ja työhön! Lapin taikaa toivon teille ❤️

Murkku, voi vitsit miten pitkällä jo oot! :woot: ❤️

Diku!!!! :happy093Sylin täydeltä onnea ja rekkalasteittain kaikkea tahmaista matkaan mukaan! ❤️

Mikäs Alinan tilanne?

Viima, oon todella pahoillani! ❤️

Tsemppiä ja jaksamisia jokaiselle eri tilanteisiin! ❤️

Kiitos kaikille tsempeistä! ❤️ Me tavataan vielä kesäkuussa kardiologi ja katsellaan miten jatketaan. Kierukkaa ei laiteta takaisin. Tässä kierrossa joko ovulaatio oli myöhässä tai keltarauhanen on päättänyt toimia. Toivon niin paljon, että olisi keltarauhanen!
 
Pahoittelut Viima! :(

Myy82, peukut keltarauhaselle!!

ON: dpo 12. Mikäköhän mua vaivaa? En vieläkään ole testannut. Viimeksi tämmösessä hoitokierrossa hypin seinille ja testaaminen oli kokoajan mielessä, vaikken kuin kaksi tikkua tuhlannut. Nyt jotenkin semmonen rauhaisa olo, kyllä mä sen tuloksen saan kuitenkin jossain vaiheessa tietää!
 
Voi Viima:sad001 mä niin toivoin, että nyt olis ollut sun vuoro. Voimia!

Myy, ihana ettette oo heittäny hanskoja tiskiin! Mä toivon teille kaikkea hyvää ja toivottavasti saatte kauan kaivatun plussan :joyful:

Eltsi, jospa tää rauhallinen olo enteilis plussaa :wink missä vaiheessa ajattelit testailla? :joyful:

Ihanaa vappua kaikille! Etelä-suomessa ainakin ihana auringonpaiste :) mahtava piknik sää päivällä :) katotaan jos jotain pystyis syömään, ei oo olo ihan paras mahdollinen vieläkään.

Meritähti 9+1
 
Voi Viima, tosi isot pahoittelut! ♡

Myy, kiitos <3 Toivotaan keltarauhasta ja et päätökset teidän tapauksessa johtaisivat vauvaan tavalla tai toisella! Jospa kardiologi muuttaisi mieltään!

Eltsi, voi tovotta asti tollanen varma rauhallisuus kertoi jostain tosi hyvästä! Millon sulla on se virallinen testi päivä?

Meritähti, ihanaa vappua sinne myös!
 
Ilpuri, ei sanottu virallista testipäivää. Luget loppuu ylihuomenna. Tänään nyt aamulla kieltämättä onkin sit testaaminen ollut mielessä..
 
Oon niin turhautunu tähän. Ukon kanssa yritetty kohta 3v, ja siinä ajassa 5 raskautta jotka on kaikki menny kesken.
No ei siinä, heti positiivisen rtestin jälkeen alan jo valmistautumaan että se menee kesken. Koko ajan saadaan alottaa tää paskarumba alusta ja alusta.

Musta ei ole mitään vikaa löydetty, eikä ukostakaan. Silti näin käy. Ja eniten mua vi*uttaa nää raskausoireet mitkä pahenee, vaikka rtesti oli aamulla nega. Nyt on koko rinnat kipeenä, ensin oli vaan nännit. Mikäs tässä kärsiä näitä oireita eka, ja sit kärsiä tajuttoman runsaasta ja kipeestä vuodosta, sekä siitä että mun ovis menee hukkaan moneksi kuukaudeksi koska hormonit on sekasin tän jälkeen. Vi**u.
 
Eltsi, no eikös vaikka huomenna ois hyvä päivä testille? ;)

Viima, varmasti turhauttaa tositosi paljon! Oon itse miettinyt tuota just että kun tää on mitenkään niin vaikeaa niin miksi sitten hetkellisesti pitää toisille antaa toivon pilke ja sit se otetaan pois. Voimia sulle jaksaa jatkaa. Kannattaa vaatia isot tutkimukset jos ette oo sitä vielä tehny!

Mulla ois kysymys, vastatkoon kuka haluaa, myös jos joku raskautunut/vauvan jo saanut haluaa niin olisin kiinnostunut kuulemaan.
Onko teidän seksielämä muuttunut yrityksen myötä? Onko seksiä vain oviksen aikaan vai ympäri kierron? Onko se ihanaa vai pakkopullaa? Laukeatteko aina? Kuka tekee aloitteen?

Mä ite oon miettinyt tätä ja häpeäkseni joudun myöntämään että mun aloitteen teot menee kyllä siihen oviksen seutuun. Ja silloinkaan niissä ei ole mitään hekumaa. Mun ei tee muulloin mieli ja silloinkaan ei joka kerta. Vika ei tietenkään ole miehessä vaan mun päässä, mut jotenkin alkaa kypsyttämään et seksi ei oo enää sitä mitä pitäis. Välillä tuntuu et vauvasta viis, kunhan tää normalisoituis :D et jo senkin takia haluan raskaaksi. Tuntuu tosi pahalta miehen puolesta, kun haluisin olla ihana ja seksikäs vaimo mut ei vaan pysty :( toki kyllä sit seksiä on sillon tällöin miehen aloitteesta oviksen ulkopuolella ja sillon se on erityisen ihanaa, mut mua jotenkin pelottaa et voiko seksin laatu vaikuttaa raskautumiseen..?
 
Ollaan oltu väestöliiton kautta, ja sitten nyt ollaan yhen naistenpuolen kautta. Sanoivat viimeksi että jos tämä menee kesken niin meidät siirretään isompaan sairaalaan hoitoon. Nyt alotetaan kunnon hoidot kun näitä epäonnistuneita raskauksia on niin paljon...
 
Viima: toivottavasti löytyy syy kun keskenmenoja on noin paljon.
Ilpuri: seksiä oviksen tienoilla pelkästään,ei jaksanut enää oikeastaan panostaa kun hampaat irvessä yritettiin
 
Ei mulla muuta:
ebd77f21207aa158648baa8357889f3d
 
Viima: pahoittelut! Toivottavasti saatte vihdoinkin apua. Millä viikoilla sulla on nää keskenmenot olleet? En nyt äkkiseltään löytäny mitään kun selasin keskustelua.

Eltsi: onnea!! :)
 
Ilpuri, kyllä meilläkin 2,5v yrityksen aikana ehti se ylimääräinen romantiikka häipyä seksistä:grin jossain vaiheessa oli vähä rennommin seksiä, kun tiedettiin et siittiöissä niin paljon vikaa ettei raskautuminen luomuna onnistu. Mut sit taas kun kiveskohjun operaatiosta oli kulunu 4kk ja tiedettii et siittiöt on ehtiny uusiutua, ni alko oviksen ympärillä seksi. Ja siitä sit tärppäskin! :)
Varmasti pitkän yrityksen aikana seksistä tulee vähän pakkopullaa ja vauvahakuista toimintaa. Kunhan muuten muistaa läheisyyden ja hellyyden, ni sillä pääsee pitkälle :)

Eltsi, jeeee! Onnea:nailbiting::joyful: ihan mahtavaa!
 
Takaisin
Top