Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Viima, nyt on 13 raskaus ja takana on 9 keskenmenoa, eli neljäs tulossa. 4 keskenmenoa ennen tätä raskautta putkeen. Nyt on menossa 36+1. Emättimen kautta laitettaessa se pääsee suoraan vaikuttaa, suun kautta otettaessa menee aikaa, joten en lähtis ite muuttamaan annostusta. Reseptilääke kuitenkin kyseessä.
 
Kun kysyttiin tuota inssi asiaa käykö se niin ei käy.Täällä takana selittämätön lapsettomuus ja viisi inssiä tehty.
 
Tänne oma oma napailua.Kierto yleensä 28-33kp ja nyt menty reilusti yli 33kp testit negaa näyttää.Tein testin tällä viikolla ti ja viime viikolla ke.Aamulla aina punaista paperiin tulee mutta päivällä ja illalla ei mitään.pahaa oloa ja jomotusta ollut mutta ei vuotoa.Tammikuussa oli kaavinta ja kohtukuolema.Tästä uudesta kierosta pitäisi uudestsan aloittaa inseminaatiot mutta tämä raastaa aivoja miksi.......Polille soitin tänään sanoivat odota ja tee testi torstaina ja soita torstaina oliko plussaa vai ei ja jos menkat alkaa aikaisemmin sitten soitto aikaisemmin jo.Mietin pitäksikö jo aikaisemmin jo tehdä testi kuin vasts to?
 
Viima, varovaiset onnittelut ja tarrasukkia pikkuiselle matkaan! <3 mulla silloin kun vielä luultiin että luomuna voisin raskaaksi tulla oli luget tukemassa loppukiertoa annostuksella 100mg per päivä. Ja nyt ivf/icsi kierrossa oli reilusti suurempi annostus ( en kuollaksenikaan muista paljonko)

Muurahainen ja pikkuinen 32+6
 
Viima, hurjasti vahvistumisia!! Mulla on luget käytössä, 200 mg aamuin illoin. Käytän vain 12 vrk. Nää on kuitenkin reseptilääkkeitä niin en lähtisi nostamaan annostan ilman lääkärin ohjetta!


Vaapukkamaa, peukut pystyyn, et ois oikeat rakkulat kasvaneet! Inssihän ei hirveästi nosta prosentteja onnistumiseen, mikäli siittiöissä kaikki on hyvin. Meillä on ollut inssi suunnitteilla jo yli puoli vuotta, mutta vastoinkäymisten takia niitä on tehty tasan nolla..

ON: täällä on dpo 10! Mennyt aika nopsaa nää piinapäivät. Rinnat on tosi arat, tuttujen halaaminenkin eilen oli tuskaa! Vatsassa on sunnuntaista asti tuntunut painetta ja jtn, mitä en osaa kuvailla. Olen kuitenkin asenteella, että kaiken paitsi kiinnitysvuodon voi kuvitella ja oireet voi myös johtua ovitrellestä tai lugeista..
 
Viima: onnea :) Toivotaan että pieni pysyy kyydissä! Miulla on ollut luget inssissä annoksella 2*200 päivässä ja ICSIssä 3*200 päivässä. Ite nostaisin annosta vähän ja soittaisi lääkärille heti tiistaina. Hyvät perustelut kehiin niin ei varmaan ala väittää vastaankaan :)

Eltsille toivotaan plussaa :)!
 
Diku, ei mitään hajua. :D Ennakkoon mietin nyt sunnuntaita, etten malttaisi odotella enempää. Nyt ei kuitenkaan yhtään syyhytä testaamaan.. eli ehkä maanantai tai vasta ensi viikon lopulla!
 
Kyllä tääkin taitaa kesken mennä. Kipuja eikä vuotoa ei ole, mutta aamun testi on haaleampi mitä eilisen.
Saman verran oon pidättäny, enkä juonut illalla enkä yöllä vettä.
 
Tsempit Viimalle!

Mä kirjoittelen myöhemmin ajan kanssa kunnolla, nyt oon duunissa ja myöhemmin treffaan kaverin mut oli pakko laittaa kuva kun aloitin tänään oviksen metsästyksen ja kattokaa nyt tuota testiä! Tässähän tulee kiire! Luulen et illalla tai huomenna on jo tasavahvat, olin siis kuvitellut et ovis ois vasta tiistaina :o

9d9ca8344df1a62ad88913caee34f373
 
Noniin, tuosta mun testistä vielä että tei nyt äsken uuden ja oli testi viiva viel vähän vahvempi mutta ei niin vahva kun kontrolliviiva, mut melkein. Ja kontrolliviivakin oli jotnekin aika vaalea, mutta mitä nyt historia osoittaa niin varmastikin huomenna on tesviviiva vahvempi kun kontrolli, joten varman huomenna illalla tai maanantaina ovis. Hyvä näin, et pari päivää on lyhkäsempi keirto ja vapaata tässä :joyful::love022

Mutta sit tähän tärkeimpään eli kommentointiin :)

Julianna, voi että kun sun kierto vaan kestää ja kestää :sad001 Mut ihana profiilikuva :joyful: Yleensä katon puhelimella niin en nää niitä mut nyt oon koneella iin voihan" :Heartpink

Vaapukkamaa, no onpas hienoa että pääsette inssiin nyt heti ja näin nopeeta! Varmasti jännittää mutta hyvin se menee!

Viima, mukavaa et tulit takasin :joyful: En vielä heittäis noilla oireilla hanskoja tiskiin kun nuo ihan selkeät raskausviivat kuiteskin oli vaaleart, että voi olla et toinen testi näyttää ne negana. toki ymmärrän kauhun joka sun historialla heti iskee, muta toivon sydämenstäni että nyt olis teidän vuoro ja saisitten oman nyytin syliin asti! :rolleyes:

Viipsukka, en oo jotenkin ees tajunnu miettiä sun tuota km historiaa, huippu vahv anainen oot, ihanaa et sulla jo lopu häämöttää! :joyful:

Heitsu, kylläpä nyt sua pidetän pihdeissä :sad001 Mö varmaan testasin joka päivä jos olis testejä kun noin on menny jo pitkäksi, muta varmaan sit torstaina viimeistään. toki onhan sinne aikaa että voi olla et vuoto alkaa aiemmin, voimai odotukseen! :rolleyes:

Eltsi, hullun siistiä tuo paineentunne!!!! Oioi! :nailbiting: Enää pari päivää odotusta! Testaa pian!!!!!
 
Viima:Toivotaan kuitenkin että kaikista huolimatta kaikki olisi hyvin.
Ilpuri: onnea ovisplussasta ajattelin kyllä tehdä testin ennen to :)
 
Omanapailu väliin, njuu 5pv menkat myöhässä. Mitähän mun kroppa sekoilee!!

Viima, toivotaan parasta raskauden suhteen. ♡

Näköjään monella muullakin inssi tehty nyt tai tulossa kuten itselläkin toivottavasti pian. Napataan kaikki sit raskaus niist alulle! :)
 
Takaisin
Top