Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Frozen tänään olin sillä soittoajalla (9-12) semmosessa seurassa etten voinu, mutta huomenna pitäisi onnistua, kerron toki sitten mitä siellä sanotaan :)
 
Sorruin tekemään cb.n ovistestin eikä hymynaamaa ilmestynyt, joten aivan oikein oletin että kierto jostain syystä vaan venyy. Kp32 jo.. sais alkaa tänään tai sit vast ens viikolla, et se ovis ajoittuis viikolle. :banghead::inpain::mad:
 
Apua.. Iiks.. En tiedä oikein miten päin täällä oltais...
Suunnitelmiin "täydellinen" muutos..
Kokemuksia inssistä? Kivulias?
Onko tässä ns. mahdollisuudet suuremmat, kuin kotona "luomusti"?
Täällä oiskin ehkä keskiviikkona eka inssi, ja kaikki riippuu milloin ovulaationi on.
Sunnuntaina aloitan o-tikutuksen ja tiistaina polille yhteydessä, mitä testit ovat näyttäneet..

Nyt ois ehkäpä 3 hyvää rakkulaa, toivottavasti ne käyvät kasvamaan, eikä nuo väärät rakkulat joita on myös :(.


Pahoittelut vaan oma napa :(
 
Tulin vain liittämään tämän kuvan tänne. Ylin testi eilen aamulla tehty, alin tänä aamuna.
Oviksesta ei tietoa, limat oli 16.4, en tehnyt ovistestiä silloin. 20.4 ovistesti oli positiivinen ja pupuiltu on koko kierto melkeen.
 

Liitteet

  • 20170428_172648_opt (1).jpg
    20170428_172648_opt (1).jpg
    13 KB · Katsottu: 225
Kiitos<3

Takana on 4 keskenmenoa tai kemiallista peräkkäin, joten pelottaa aivan tajuttomasti...
Jotenkin oon varma että tämäkin vauvanalku viedään meiltä pois...
 
vaapukkamaa joo meille tehtiin keskiviikkona eka inssi :) Minulla ei tuntunut missään, täysin kivuton homma oli. Oon ymmärtäny, että aikalailla samat mahikset ku luomuna periaatteessa. Riippuu mikä on lapsettomuuden syy. Meillä aluksi oli diagnoosina selittämätön, mutta luulen, että mulla on munasolujen kypsymisessä häikkää, kun ei parilla ekalla letro-kierrollakaan tullu hyvää vastetta.. Ja omakantaanki oli jollekki käynnille nyt merkattu dg munasolun kypsymishäiriö tai joku vastaava. Tsemppiä että sulla oikeet rakkulat kypsyy ja pääsette inssiin!

Viima onnea hirmuisesti ja toivotaan että nyt pikkuinen pysyy tiukasti kyydissä! :Heartred
 
Kiitos! En kyllä voi uskoa miten mulla edes voisi olla niin huono tuuri, että 5 alkanutta raskautta menee kesken:mad:
Pco-tyyppiset munasarjat on ainoa vika mitä multa on löydetty, matalan progesteroniarvon lisäksi.
No, onneksi alotin lugesteronit dpo 3.:rolleyes:
 
Joka tuntuu musta tosi pieneltä. Viime raskaudessa käytin kans lugeja, mutta ne alotin vasta kun testi näytti plussaa. No sehän meni kesken.
 
Onko sulla ollu aina sama annostus? Ku mitä oon lukenu niin 600mg/vrk näyttää olevan monella ja enemmänki :wideyed: Ettei sulla vaan ois liian pieni annos ja sen takia tulee keskenmenoja :sad001
 
On ollu...oon pyytänyt isompaa mutta eivät suostu kun sanovat vaan että jos lääkäri on sen määränny niin sitä pitää noudattaa.
Onkohan siitä haittaa jos otan 400mg vuorokaudessa? Aamulla 200 ja illalla sama?
 
Viima: se kaks kertaa päivässä on ollu mulla min annos ja kolmesti normaalisti.
viimeiseksi vaihdettiin Teroihin kun"niistä oli ko lääkärin mielestä nyt todettu olevan paras hyöty" tää plussa kierto oli just Teroilla.
 
Okei, eli uskallan ottaa sen 400mg vuorokaudessa. Toivottavasti tää voi vielä pelastaa tämän raskauden....
 
Takaisin
Top