Heh, oon näköjään huono tänne kirjoittamaan nykyisin kun en ole uskaltanut tuota foorumi sovellusta puhelimeen ladata. Ei jaksa jotenkin edes toivoa raskautumista enää näin nyt kun 3vuoden yritys tuli täyteen.
Niin paljon tekstiä tullut, että kaikille joilla täti tuli taas kylään siitä pahoittelut ja muille onnea jännitykseen.
En nyt muista kuka kysyi miksi meillä ei tehty heti ivf tai icsi, kun miehellä ei siittiöitä löydy. Meillä tosiaan mennään lahjasiittiöillä ja inssi siksi koska minulla ei löydetty testeissä "mitään vikaa" ja aiemmin olen raskautunut helposti.
Hmm.. etova olo ollut epäsäännöllisesti kuten pönttöä halailtu myös, ehkäpä vatsatauti yrittää yllättää. Viikko sitten ajattelin että no niin, pari tippaa verta tuli, nyt alkaa vuoto tosin hiukka ennakkoon kp22, mutta pääseepä sit seuraavaan inssiin aiemmin. No, vuoto jäi siihen pariin tippaan. Valkovuotoa kyllä tullut senkin edestä!
Tänään sitten kp28, menkat missä viivytte???
Eilen "pakotin" väsyneen miehen petipuuhiin, että hanat aukeis, mut näköjään se ei auttanut. Vain vv ja sekin vitivalkoista.
Tiedä sit oonko koskaan toivonut tätiä näin kovasti kylään. :D Sitä vaan selaa kalenteria kokoajan, että se kp14, mahdollinen inssi sattuis viikolle, eikä vkl pilais tätä kiertoa.