Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Joo o...

Lähden pois tältä sivustolta, joten tsemppiä ja plussatuulia kaikille! :):Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Viima, jos luet vielä: toivottavasti et mun takia lähtenyt. Sun tekstit oli vaan niin hassusti :) itse kirjoitan aina mitä sattuu ja en huomaa kun puhelin ominpäin korjaa ja sit jälkeenpäin nauran itselleni :D olen pahoillani jos koit että pilkkasin, koska sitä en missään tapauksessa tehnyt ! Olit kuitenkin muuttanut noita viimeisiä viestejäsi.
Toivottavasti plussaat pian :)
 
Viima, tuo oli hauskasti kirjoitettu :grin Ei kannata loukkaantua noin pienistä varsinkin kun tällä(kin) palstalla on aina niin hyvä kannustava ilmapiiri eikä tässä kukaan sinulle nauranut.
 
Tännekki vähä tilannetta päivittelen. Letroja otan nyt isommalla annostuksella ku kahdessa aiemmassa kierrossa. Maanantaina ultra ja korkeat odotukset että ensimmäiseen inssiinki päästäs vihdoin ja viimein ens viikon lopulla :) En tiiä miten kestän sen pettymyksen jos tälläkään kertaa ei oo kunnon vastetta.. Eilen kyllä oli lupaavia tuntemuksia, mutta niinhän niitä oli viime kierrossaki. Sitten oli aika kovaa kipua kylkikaaressa illalla, usein menkkojen aikaan ollu tuotakin.

Triana kp7/23-28, yk22
 
Heippa! Mahtuuko teidän ryhmään mukaan vielä yksi yrittelijä? Pää alkaa hajoamaan näistä joka kuukausittaisista negoista ja pohdin josko keskustelusta olisi edes jotakin apua :(
Tosiaan me ollaan kohta vuosi yritetty. Neuvolan kanssa ollut puhe että lapsettomuustutkimuksiin mennään heinäkuussa, jos ei tärppää ennen sitä. Minulla ikää 25 vuotta ja miehelläni 35 vuotta. Kierto ollut säännöllinen siitä asti kun pillerit jätin viime heinäkuussa veks. Tässä kierrossa kuitenkin menkat myöhässä nyt neljättä päivää eikä ikinä aikaisemmin koko 25 vuoden aikana ole olleet. Tein positiivisen testin herkällä testillä kp 28/26, mutta eilen tehty testi kp 29/26 nega :( Lämpöä 37, vaikka yleensä ei ikinä lämpöä ole ja normaalisti ruumiinlämpö 36.4-36.6. Verikokeesta otettu raskaushormoniarvo oli vain 6. Laittoivat viikon päähän uuden labran ja ensi tiistaille varasin gynen. Menkkoja ei alamahakivuista huolimatta kuulu, vaikkakin tänään tuli verituhrua. Eli se siitä tässäkin kierrossa. Uusi kierto jo etukäteen pelottaa. Kunhan se vuoto nyt alkaisi. Tuntuu, että voimat ihan kateissa. Vaikea olla miettimättä ja stressaamatta kun vauvakuume on liian suuri. Sen tiedän, että noihin herkkiin testeihin en enää koske, ettei iloitse liian varhain. Äh :(
 
Muokattu viimeksi:
Heippa! Mahtuuko teidän ryhmään mukaan vielä yksi yrittelijä? Pää alkaa hajoamaan näistä joka kuukausittaisista negoista ja pohdin josko keskustelusta olisi edes jotakin apua :(
Tosiaan me ollaan kohta vuosi yritetty. Neuvolan kanssa ollut puhe että lapsettomuustutkimuksiin mennään heinäkuussa, jos ei tärppää ennen sitä. Minulla ikää 25 vuotta ja miehelläni 35 vuotta. Kierto ollut säännöllinen siitä asti kun pillerit jätin viime heinäkuussa veks. Tässä kierrossa kuitenkin menkat myöhässä nyt neljättä päivää eikä ikinä aikaisemmin koko 25 vuoden aikana ole olleet. Tein positiivisen testin herkällä testillä kp 28/26, mutta eilen tehty testi kp 29/26 nega :( Lämpöä 37, vaikka yleensä ei ikinä lämpöä ole ja normaalisti ruumiinlämpö 36.4-36.6. Verikokeesta otettu raskaushormoniarvo oli vain 6. Laittoivat viikon päähän uuden labran ja ensi tiistaille varasin gynen. Menkkoja ei alamahakivuista huolimatta kuulu, vaikkakin tänään tuli verituhrua. Eli se siitä tässäkin kierrossa. Uusi kierto jo etukäteen pelottaa. Kunhan se vuoto nyt alkaisi. Tuntuu, että voimat ihan kateissa. Vaikea olla miettimättä ja stressaamatta kun vauvakuume on liian suuri. Sen tiedän, että noihin herkkiin testeihin en enää koske, ettei iloitse liian varhain. Äh :(

Tervetuloa,kovasti tsemppiä toivottavasti pitkään ei tarvitse olla täällä ;)
 
Tuutikki tervetuloa ja pikaista visiittiä! Täällä saa hyvin vertaistukea ja purkaa omaa oloa. Toivottavasti helpottaa ja se plussakin yllättäisi pian :)
 
Tuutikki, tervetuloa! :) Täällä myös odotellaan vuotoa. Onko kenellekään käsitystä, miten kierron sais käynnistymään, kun Terot on näemmä menettäny tehonsa? Soitan klinikalle maanantaina. Kp41 nyt...
 
näkyyks vai eikö? Unohdin katsoa testin aamulla ja katsoin vasta nyt ja pisti silmään jokin, mutta onko vaan viivanpaikka koska tuntuu että menkat alkaa än yy tee nyt...
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    490.2 KB · Katsottu: 178
Untuvainen, no kyllä siellä minun silmään on viiva! :o mut olisin just vähän varauksella jos on päivän vanha, mut tee ihmeessä huomenna uusi ja toivottavasti siellä olis viiva!! Oioi!

Tuutikki, tervetuloa! Pikaista plussaa, voi kumpa tästä kierrosta se plussa jo tulisi!

Frozen, en tiiä teroista , mut onpa ärsyttävää :(

Laras, mikä on testaustilanne? :)
 
Ilpuri tuossa nyt kuvia aamun ekoista (ylimmät 2) ja sitten tuossa viiden seutuun tehtyjä, muutaman tunnin pidätyksellä. Itse en niissä nähnyt mitään :sorry: tätiä kai tässä jäätävä odottelemaan. Ja ensikäyntiä lapsettomuuspolilla toukokuun alussa.
 

Liitteet

  • IMG_20170421_075827~3.jpg
    IMG_20170421_075827~3.jpg
    410.5 KB · Katsottu: 181
  • IMG_20170421_075838~2.jpg
    IMG_20170421_075838~2.jpg
    423.5 KB · Katsottu: 174
  • IMG_20170421_165135.jpg
    IMG_20170421_165135.jpg
    838.7 KB · Katsottu: 180
  • IMG_20170421_165305.jpg
    IMG_20170421_165305.jpg
    984.3 KB · Katsottu: 174
Heippa. Mahtuuko tänne teidän joukkoonne vielä yksi yrittäjä? :) olen jo pidempään seurannut tätä keskustelua ja uskaltauduin vihdoin kirjoittamaan. pohdin jos tästä olisi jotain apua, samanlaisissa tilanteissa kuitenkin ollaan. ei näitä asioita pysty kukaan ymmärtämään, ellei itse ole kokenut.
Vähän omaa taustaa, vauvaa on yritetty parisen vuotta ja tulokseski saatu 2 kkm ja 1 ku. Nyt alkaa kierto olemaan normaali kkm jäljiltä ja uusi yritys voi alkaa. omat ajatukset menee aikamoista vuoristorataa tällä hetkellä..
 
hattivatti tervetuloa mukaan ja pikaista visiittiä! Meitä on täällä joukko erilaisia tilanteita kokeneina, kuitenkin samanlaisia asioita käydään läpi. Onko teillä jo lapsia, vai ensimmäinen odottamassa tuloaan? Ja onko luomusti vai hoidoilla?
 
Tervetuloa mukaan Hattivatti ja Tuutikkki! :-)

Untuvainen: Jotain siinä saattaapi olla! :-) Uutta testiä vaan!

Laras: Toivottavasti lapsettomuuspolilta saisitte pikaisen avun ja tuhisian syliin!

On:Kp2. Kierto huimat 26 päivää, joka päivän enemmän kuin tähän asti pitkään aikaan! :-) Ensi viikolla käynti yksityisellä, en voi sanoa että odotan innolla alakerran ronklaamista, mut se nyt on pakollinen paha tässä tilanteessa...
 
Hattivatti, kylläpä olette kokeneet kovia. Toivon teille pikaista plussaa :)

Mietin oon näkeväni tuossa avatussa testissä haamun LaraS. Toivotaan nyt vielä..
 
Minäkin larasin aamussa yhdessä nään viivan! Voi kumpa se vahvistuisi !

Hattivatti, tervetuloa. Ei ole helppo tie sulla ollut. Pikaista plussaa!

Lemin, hyvä et pääset tarkastukseen vaikka se inhottavaa onkin!
 
Hattivatti tervetuloa!

LaraS voi olla että näen jotain myös. Mulla on näytön ja lasin välissä niin paljon roskia ettei näe tarkasti tälläisiä kuvia.

Aamuisessa testissä ehkä vähän jotain näkyy, mutta menkat kyllä alkoivat. Eli viivanpaikkaa vaan pukkaa. Ja eikö nuo rfsu testit olekkin siitä kuuluisia...?
Hetken mietin, josko toinen olis kuitenkin jäänyt, mutta luulisi testin olevan jo selkeä plussa jos näin olisi, kun eilen kuitenkin oli 28/28
 
Takaisin
Top