Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tervetuloa Hattivatti ja Tuutikki!

Untuvainen, mä en kyllä näe tuossa mtn..

Tänään aloitettu luget. Nyt saisi aika vaan kulua! Eltsi dpo 3.

Ms. Lemon, tsemppiä ensi viikon "ronklaamiseen" ;) eihän se koskaan kivaa ole, mutta toivotaan että on kannattava!
 
Hattivatti, tervetuloa! :) Kyselen samaa kuin LaraS, että oletteko hoidoissa? Onko jotain tutkittu, kun kerran tuollainen historia teillä?

Untuvainen, voithan tehdä vielä varmuuden vuoksi jonkin toisen testin. :)

Ms. Lemon, tsemppiä ronklailuun! Pääsee ainakin eteenpäin sitten. :) Tais olla jo aiemminkin puhetta, että voitais vähän tehdä vaihtokauppaa kiertopäivien kanssa, mulla tais tulla kierron pituudeks meinaan 41 vrk...

Esikoisketjusta kopioitu ON: Ilmeisesti kp1!! :) Äsken tuli pyyhkiessä verta, ja uskon sen voimistuvan kunnon vuodoksi kipujenkin perusteella. Tästä ei siis todellakaan tarvitse olla pahoillaan vaan päinvastoin, pääsee uuteen yritykseen, kun niitä ei tää kroppa turhan usein tarjoile (jos täti nyt todella tulee niin edellinen kierto oli 41 päivää). :)
 
LaraS ensimmäinen lapsi olis molemmille. Ja ihan luomusti olen tullut raskaaksi. Ensin oli kkm ja sen jälkeen ku ja nyt viimeinen oli kkm. Kaks ekaa raskautta tärppäs todella nopeasti, mutta tää viimeinen kesti 11kk.
 
Frozen ei olla päästy vielä tutkimuksiin julkiselle puolelle, tuota kohdun ulkoista kun ei lasketa keskenmenoksi. Kaksi km voi kuulemma olla vaan huonoa tuuria, kolmannen jälkeen vasta pääsee.
 
Täällä taitaa tänään alkaa menkat jos ei tänään niin lähipäivinä.Tuntuu menkkajomotusta vatsassa todella kovasti ja tuntuu että jotain vuotaa vaikka ei vuoda :(

15dpo 25yk
 
Kiitos tsempeistä! :-)

Frozen: Joo voisin ottaa sulta muutaman päivän lisää kiertoon :-) Joskus tuntuu, että saa olla kokoajan "mamman vaippa"-ostoksilla, niinkuin nämä meidän kaksi ihanaa pientä totuuden torvea sen ilmaisevat :D Hyvä kuitenkin että pääsit uuteen kiertoon ja sitä kautta taas uuteen yrityskiertoon! :-)

Untuvainen: Pahoittelut menkoista, on se niin turhauttavaa aina kun ne alkaa :-(
 
Täällä alkoi viime yönä kipujen kanssa vuoto. Epäilynä, että meni varhain kesken. Plussa kuitenkin saatiin, mistä se lähti haalistumaan ja nyt alkoikin sitten vuotamaan. Niin toivoton olo. Tuntuu, että joka ikinen solu mussa on niin surullinen, ettei nyt mikään tunnu miltään :( :(
 
Tervetuloa uudet tuutikki ja hattivatti..

Frozen oli siula pitkä kierto :(. Onneksi alkoi itsekseen, on sitten ehkä lähempänä seuraavaa "siirtoa"..
Onko siula omia odotuksia/toiveita?
Miula oli ne terot ja ajan saatossa ne eivät enää tuhonneet. Primot olleet hyvät.

Lemon
Hauska tuo "mamman vaipat" :D
Joo, ja tuo alakerran ronklaaminen viime viikolla oli 3 käyntiä ja maanantaina jo neljäs alakerran ronklaus käynti..
Ei ole sitä kivaa herkkua, mutta minkäs teet...
Toivotaan, että ronklaus reissu menee hyvin ja saa mahd. vastauksia kysymyksiin miksi ei kuulu.


Täällä käyty urakalla polilla ja se jatkuu taas maanantaina...
Ihmetellään (tai siltä tuntuu) noita rakkuloita ja mahd.huijaus rakkuloita ja etsitään sitä mahdollista oikeaa munasolua.
Tällä hetkellä siellä 6 rakkulaa ja kaikki ns.turhia.
Takaajatus tässä on jos tulisi ne oikeat munasolut niin voisi antaa irrotus piikin määrästä riippumatta, kun tällä hetkellä ns. niitä ylimääräisiä vaikka olisi 8rakkuloita niin voi lääkärin mielestä turvallisesti antaa irrotus piikin..
 
Tuutikki, voi ei. ♡ Muakin masentaa, ettei meidän yli vuoden yritykseen oo mahtunu edes yhtä ovista (tai viimesimmästä kierrosta en oo ihan varma, mutta uskon sen tiedon vahvistuvan ens viikolla ku saan progetuloksen). Voisitteko päästä tutkimuksiin jo ennen tuota heinäkuuta, niin pääsisitte eteenpäin? Ainakin mua vähän lohduttaa se tieto, että tiedän, mikä on vikana (eli juurikin ovuloimattomuus). Paljon tsemppiä sinne. ♡

Vaapukkamaa, voi hitsi nyt noiden valerakkuloiden kanssa. :( Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun itselläkin ollu niitä, että miten ne selvittää, mitkä on oikeita ja mitkä kystia (koska kystiahan ne valeet on, eikö?) ? Ja kiitos Primolut-vinkistä, toisessa ketjussa Eltsi vinkkas samaa, joten pitää seuraavan kerran kierron venyessä kysyä lääkäriltä niistä. :) Jonkinlaisia toiveita on tän kierron suhteen, koska edelliskierrossa siis söin Letroja (lääkärin luvalla toki) väärään aikaan temppuilevien menkkojen takia. Olisin ite ollu jo valmis pistoksiin, ettei tulis taas hukkakiertoa, mutta lääkäri oli sitä mieltä, että kokeillaan nyt vielä Letroja. Eihän tässä muuten mitään, jos kierrot ois sen n. 4 viikkoa, niin ei tulis ainakaan sen pidempää taukoa, mutta kun menkkoja saattaa joutua odottaa kuukausitolkulla. No, onneksi nyt ei siis käynyt niin vaan pääsee uuteen yritykseen. :) Tsemppejä sinulle! ♡
 
Frozen
Mie kävin 0-ultrassa ja siitä sitten joka toinen tai joka kolmas päivä käynyt polilla. Nyt menen maanantaina taas.
Lääkäri laskenut rakkulat ja mitannut ne.
Yksi rakkulaa on varmasti keltarauhasrakkula kun on sellainen sumea ja loput on hujausrakkuloita, koska ovat niin epämääräisen muotoisia ei "kauniin"pyöreitä .
Näin lääkäri kertonut..
En tiedä missä vaiheessa sinne käy tulee niitä oikeita rakkuloita, kun ei taas myöskään tiedä kierron pituutta.
Söin viimeksi n. 1 1/2 levyä e pillereitä, kuivatuksen vuoksi ja pääsiäinen sotki polille pääsyä.
Ja sen oikean rakkulan kuulema tunnistaa heti, ja niitä nyt sitten tässä koitetaan etsiä.
Toisaalta ihan mielenkiintoinen kierto.

Toivottavasti sie saat vastauksia, kun polille pääset ja löytyisi sopiva lääke joka toisi siule ovulaation ja parhaan + tuloksen.
Tsemppiä siule Frozen!!
 
Vappukamaa, toi polilla pari kertaa viikossa juokseminen on tosi rankkaa! Pitää järjestää omat aikataulut ihan uusiks töiden ja muiden juttujen kanssa. Tiedän tunteen! Kävin tässä kierrossa 4 kertaa 2,5 viikon siaään ja erikseen vielä labrat. Taisin kaksi kertaa saada labrat otettua samalla käyntikerralla.. tsemppiä kovasti ja jaksamista!
 
Vitsit.... Täällä vähän flunssaa pitänyt ja eilinen miehen kanssa vaan lepäiltiin, tänään onneksi on jo parempi olo mut en tiiä et johtuuko nyt tästä vai mistä mut mun hyvä fiilis on jotenkin ollut vähän kateissa pari päivää. :(
Mä oon tutustunut yhteen tyttöön ja koen että oon hänen kanssaan hyvinkin samalla aaltopituudella ja nyt hekin alkaa yrittämään, jo kolmatta. Viime viikolla kun mun menkat ei olleet vielä alkaneet intoiltiin yhdessä ihan tosi paljon että miten ihanaa ois yhdessä olla raskaana ja pienten kanssa. Ja todella olenkin sitä mieltä!
Mutta jossain tuolla takaraivossa vaan joku tumma ääni huhuilee että taas saan vierestä katsoa kun toinen tulee raskaaksi ja on raskaana ja synnyttää ja minä vaan lasken uusia yrityskiertoja.
Mua jotenkin ärsyttää kun ei mulla oo mitään muuta kun oottaa ja toivoa ja oottaa ja toivoa. Kierto on säännöllinen ja ovuloin ja näin joten en usko et mua mitenkään millään lääkkeillä nyt avustettais. Pitää vaan toivoa että kilppari arvot pysyisi tasaisena. Enää ei ennen kesää kuitenkaan ivf:ää ehdi ja tokihan me päätettiin että ootetaan syksyyn.
Jotenkin nyt vaan tämä sisuksiin kiertyvä tunne on jotain mistä en tykkää. En halua tuntea näin enkä varsinkaan vaipua tähän epätoivoon. Haluan olla hyvällä tuulella ja toiveikas enkä aina vaan se vierestä katsoja :(
Vähän nyt tälläsiä huonoja fiiliksiä tähän sunnuntaihin.
Laskin tuossa huvikseen, mulla on menossa yk40 :D enkä tiiä et itkeä vai nauraa
 
Dikulle onnittelut!

Voi Ilpuri, tsemppiä hirveesti! Tää tie on täynnä ylä- ja alamäkiä. Yleensä vielä kuoppaisia semmosia. Toivottavasti tää sun alamäki ei ole pitkä, vaan kohta saisit taas uutta intoa ja tsemppiä! Jaksamisia!

Meillä on yritystä takana 2,5 v ja tämä on eka hetki tänä aikana, kun kukaan läheinen ystävä ei ole raskaana. Koko ajan odotan, et miltä suunnalta tulee uutisia seuraavan kerran. Paras kaveri ja sisko saanut kaksi mukulaa meidän yrityksen aikana.. kuka on seuraava? :/
 
Takaisin
Top