Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Eltsi, huikeaa kasvua! Voi nyt paljon ihania ajatuksia että siellä sit hedelmöitys tapahtuu ja kiinni ottaa :)

Pikkuminski, onpas hassua, just pari päivää sit mietin sun tossuja :D
Huikeita muutoksia sulla, mut itsekin tuntemattomaan hypänneenä voin sanoa et nuo on joskus just ne parhaat päätökset! Onnea sinne! Toivottavasti sunkin pitkä odotus joskus loppuu, mieluummin aiemmin kuin myöhemmin! :)

Heitsu, Voithan sä testailla jos et malta oottaa ;)

Murkku, oiiiiii! Soooooo close! :) ♡

Laras, jo eilen katoin tosta toisesta ketjusta et jopas ihanuutta! Kyllä minä jo noista haamuista olisin ihan supertärinässä!
 
LaraS, peukut pystyssä täälläkin ja marketin testiä vaan kehiin.
Eilen vielä mietin että josko plussaksi muuttuisi, mutta enpä usko kun ilmojakaan ei mihinkään suuntaan ole. Flunssaa iskee vielä päälle...
 
Kääk, mitä täällä tapahtuu:joyful: LaraS, ihan selkeä viiva tuossa toisessa! Nyt vaan toisen merkkistä testiä kehiin:rolleyes:

Oon taas ollut taka-alalla mutta pikainen päivitys tännekin; meillä oli se toinen ICSI-hoitokierto ja se meni ihan persiilleen. Kerättiin 10 munasolua joista jälleen vain 3 kypsiä(vaikka piti pitkällä kaavalla varmistaa että niitä kanssa kypsyy hyvin..) eikä yksikään noista kolmesta hedelmöittynyt. Kesti hetken aikaa keräillä itsensä tuosta pettymyksestä mutta ei tässä muukaan auta kuin jatkaa eteenpäin. Nyt on välikierto meneillään ja ensi viikon torstaina seuraavan suunnittelukäynti. Saas nähdä mitä siellä sitten päätetään. Sekin on mahdollista että tehdään seuraavat hoidot vasta kesäloman jälkeen, se nähdään sitten.

Tsemppiä kaikille kovasti tähän ketjuun, toivotaan kovasti plussia :smiley-angelic003
 
Joo, tärväsin eilen yhden ja tänään toisen pc-liuskan. Ja nyt ei näissä kyläpahasen lähikaupoissa (ollaan vaihteeksi miehen asunnolla) ollut ainoatakaan r-testiä :facepalm: eilisessä pc: ssä (kuva) joku oli näkevinään jotain toisessa ketjussa, niin tein piloillani tuollasen (20-25mlu?) kasettitestin.

PiPaNat tosiaan kp23 tänään, dpo 8-10 tai jotain enemmän taikka vähemmän - o+ en saanut niin vaikea tarkkaan tietää.

Rive voi kurjuus, ettei ollut plussauutisia sieltä päin :sorry: toivottavasti seuraavalla kierrolla tärppää ja jää jemmaan joukkueellinen :happy:
 

Liitteet

  • IMG_20170418_090530.jpg
    IMG_20170418_090530.jpg
    428 KB · Katsottu: 225
Muokattu viimeksi:
Kiva kuulla sinusta PikkuMinski! :-) Tosi hurjan rohkeaa pyyhkäistä tutun paikan pölyt jaloista ja lähteä uutta kohti, nostan hattua! :-)

On: Täällä kohta varmasti kp1, mutta hyvä asia tässä kierrossa on se, että kroppa on ainakin tällä kierroksella ymmärtänyt palata tuttuun 25-26 kiertoon. Näin lyhyellä kierrolla tuntuu se yksikin päivä vähemmän hurjasti!
 
Kiitos ihaNaiset! Mitenhän pää levähtelis ilman teitä tässä tilanteessa :Heartpink
Nyt tää piina riivaa huolella :shy: lähikaupassa olikin pc-puikkoja, yhden tein äsken ja oli nega :bag: aamulla teen toisen :nailbiting: vai osaisko jättää ylihuomiseen...
As if! :hilarious:
 
Rive, paljon pahoitteluja epäonnistuneesta yrityksestä. ♡ Olkoon ensi kerralla parempi onni!!

Ms. Lemon, mä lahjotan mieluusti pari ylimääräistä kiertopäivää sinne, täällä kp39 eikä menkoista tietoakaan. Negoja testattu, huomenna soitto klinikalle jos ehdin.

Tsemppiä kaikille!! :)
 
Olin jo anivarhain hereillä, mutta pilkille piti joutua :hilarious: niin jäi tänne päivittämättä negatestit. Tuossa jäiltä tultua tein uusia testejä, 10mlu herkässä näkyy (negatiivissa erottuu kuvasta kun) joku jäänne, että kemialliseks taisi jäädä :sorry: ellei sitten kiinnittymisestä ilmoittanut aiemmin (dpo varmaan 7-9 silloin vahvimman aikaan) ja voiko vielä hormonitason laskun jälkeen nousta uudelleen??? :anyone

*Muoks* lisäsin vielä pc-puikkokuvat aamulta.
 

Liitteet

  • IMG_20170420_105927-1356x2340.jpg
    IMG_20170420_105927-1356x2340.jpg
    498 KB · Katsottu: 229
  • IMG_20170420_105346.jpg
    IMG_20170420_105346.jpg
    764.3 KB · Katsottu: 202
  • IMG_20170420_060947.jpg
    IMG_20170420_060947.jpg
    766.7 KB · Katsottu: 227
  • IMG_20170420_122009-1170x1170.jpg
    IMG_20170420_122009-1170x1170.jpg
    164.7 KB · Katsottu: 223
Muokattu viimeksi:
Vahvistumisia!

En tiiä mitä tapahtuu, eilen dpo 3 aamulla mun lämmöt oli tippuneet 36.0. Sitä ennen ovat oviksesta asti olleet 36.8-37.7. Tänään dpo 4 ja edelleen lämmöt 36.3...
muoks* tein uuden ovistestin 2 ja puolen tunnin pidätyksellä. Nyt se on tällänen.. lämmöt on 36.5 nyt.
 

Liitteet

  • Screenshot_20170420-155127.jpg
    Screenshot_20170420-155127.jpg
    306.1 KB · Katsottu: 177
  • Screenshot_20170420-161529.jpg
    Screenshot_20170420-161529.jpg
    320.6 KB · Katsottu: 184
Muokattu viimeksi:
Täällä menossa 13dpo.Tänään aamulla tein testin oli nega.Nyt menossa 29kp.Kierto sen 28-33kp.Taitaa kierto olla tuon 33kp.Ma uudestaan teen testin :)
 
Laras, kyllä negatiivista selkeästi näkyy. Eiks sun kp:t ollu viel suht alhaiset? Kyllä se sieltä tulee :) ♡

Viima, kyllä tuntuu plussaksi laskisin. En itse oo ikinä jaksanu mutta lämpöä mut oon ymmärtänyt että heti herättyä pitää mitata ennen nousemista, et tulee se oikea tulos.

Heitsu, pitää vaan odotella nyt :)

Täällä menkat tais jäädä 3 päivään :o tosi outoa. Mut tilasin eilen kasan ovis ja r-testejä, ens viikon lopulla jo pääsee testaamaan :) joku vitsin flunssa vaan tuli :(
 
Laras, kyllä negatiivista selkeästi näkyy. Eiks sun kp:t ollu viel suht alhaiset? Kyllä se sieltä tulee :) ♡

Viima, kyllä tuntuu plussaksi laskisin. En itse oo ikinä jaksanu mutta lämpöä mut oon ymmärtänyt että heti herättyä pitää mitata ennen nousemista, et tulee se oikea tulos.

Heitsu, pitää vaan odotella nyt :)

Täällä menkat tais jäädä 3 päivään :o tosi outoa. Mut tilasin eilen kasan ovis ja r-testejä, ens viikon lopulla jo pääsee testaamaan :) joku vitsin flunssa vaan tuli :(

Niin pitää odotella.
 
Ilpuri tänään kp24, viimeinen terolut tänään tähän kiertoon ja menkat alkais sitten aikaisintaan kp28, jos menee entisten kaavojen mukaan. Edellinen kierto oli teroluteista huolimatta 38pv. Ja tosiaan ovispäivästä ei tietoa, että mikä dpo nyt on. Eipä auta kuin odotella :bag:
Ihanaa, että tsemppaatte ja luotatte, kun itse ei siihen pysty :shy: :Heartpink (tippa linssissä täällä)
 
Voi apua!!! Oon viimeks 4 päivää sitten talletellu, sillon kunnon limojen aikaan... kerkeenköhän jos tallettelen tänään illalla ja vielä huomenna?:nailbiting:
 
Muokattu viimeksi:
Laras, todellakin on vielä tosi mahdollinen vahvemmalle plussalle! Uskon että se vahvistuu kun kerta jo tuli näyttämään itsensä :)

Viima :D varmaan sen isännän tarvii niille kaikille kerroille, vai menikö multa jotain ohi? :) kantsii viel varmistaa, mulla yleensä just ennen ovista limat, vika kunnon limapäivä ovisplussaa ja varsinaisena ovispäivänä enää aika vähän
 
Takaisin
Top