Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ilpuri, pahoittelut negasta! Huippu asenne ja oikeassa oot, elo sujuu paljon paremmin positiivisin mielin! :) tsemppiä!
 
Ms.Lemon kiva, että homma etenee :) mutta jos on loppukierto, niin onko testejä tulossa tiirailtavaksi... :rolleyes: :shy:

Ilpuri hieno asenne, hatunnoston paikka! :pompus: onnea uuteen kiertoon :happy:

Stressittömyyttä täälläkin yritän, mutta näköjään alitajunta ei ole samoilla linjoilla. Näin työunia (entiseen työhön liittyen) taas monta kertaa. Viikon päästä aloitan uuden työn, oltuani työelämästä pois reilun vuoden (no, pidempäänkin, kun olin opintovapaalla töistä sitä ennen). Onhan se taas iso sopeutuminen, vaikka mielenkiinnolla työn alkua oottelen :shy:
Vietän nyt tuntematonta dpo, kp21 menossa ja yritän malttaa odotella, tuleeko menkat kuun vaihteessa vai ei :nailbiting:
 
Ms. Lemon, hienoa, että pääsette pian eteenpäin! :)

Ilpuri, pahoittelut kp1 mutta tosiaan mahtava asenne sulla! :) Pystyisipä itse samaan..! :)

LaraS, tsemppiä työn aloitukseen, varmasti kaikki menee hienosti, vaikka tottakai aina uudet jutut jännittää. :)

ON: Kp37, dpo11 (?). Vaikka sainkin ovistestiin selkeän plussan, epäilen, etten ovuloinut, koska esim. tissit ei oo yhtään kipeät ja lisäksi kun kävin ton ylläriovisplussan (kierron alussa todettiin ettei Letroilla ollu ollu vastetta) jälkeisenä päivänä ultrassa, siellä todettiin, että rakkula on selvästi jo surkastumassa. Veikkaan siis, että LH-piikki tuli väärään aikaan tms. Tein toissapäivänä superherkän raskaustestin, joka oli nega. Kävin viime torstaina (eli viikko ovisplussan jälkeen) progekokeessa, uskon tuloksen vahvistavan mun epäilyksen jälleen kerran ovuloimattomasta kierrosta. Klinikalle saan soittaa, jos/kun kierto on 40 vrk, eli ihan pian. Toivon toki vuodon alkavan ennen sitä, niin pääsis eteenpäin (vielä kokeillaan Letroja).
 
Sulla on ilpuri ihana asenne!
Mietin että hakisinko testin huomenna töiden jälkeen... menkat pitäis alkaa perjantaina... olis kyllä niin ihanaa jos olis kaveri jäänyt kyytiin, mutta on sen verran kauan yritetty kans että vähän pitkältä hasveelta tuntuu....
 
Laras, tsempit töihin :) toivottavasti saisit ilmoittaa pian jääväsi äitiyslomalle loppuvuodesta :)

Frozen, toivottavasti menkat alkaa pian ja pääset asiassa eteenpäin :)

Untuvainen, testaatestaa!!!!
 
Tänään oli folliultra, taas. Tällä kertaa jotain oli tapahtunut. Onhan tota gonalia nyt pisteltykin 19 päivää.. limakalvo oli paksuuntunut ja toisella puolella oli 13 mm folli ja toisella puolella 18 mm ja 12 mm. Huh huh!! Jos estradioliarvo on kohdillaan aamun labratuloksessa niin tänään irrotuspiikki ja lauantaina lugejen aloitus. Huh huh! Jos arvo on liian suuri, on mahdollista et folleja on enemmänkin ja hoitokierros keskeytetään. Mites ne follit nyt tuommosen kasvuspurtin otti pääsiäisenä?!
 
Noniin eli olin helsingissä reissussa perjantaista sunnuntaihin, enkä voinut tikuttaa ovista. Pupuiltu on kp 8,10,12 ja kp 16. Mulla oli kp 16 eli sunnuntaina kunnon limat ja heti ne huomattuani hommailtiin ukon kanssa. Se kp16 oli vissiin mun ovispäivä? Eilisistä limoista en tiiä ku en tsekannut, mutta tänään oli kuivaa, eli aloitanko luget tänään? Lääkäri ei vastaa puhelimeen joten...
 
Viima, mikä oli ohjeistus Lugejen suhteen? Oviksen jälkeen? Sori en tiedä tosta oikeen ku en oo ite käyttäny. :)

Untuvainen, pahoittelut negasta. ♡

ON: Kp38, dpo 12 (?). Aamulla testattu nega, jos se vauhdittais tädin tuloa... Jotain menkkajomoja oli tuntuvinaan, mutta saattoi olla myös virtsatietulehduksesta johtuvaa, kun taas kerran sellainen iski.
 
Moikka kaikille! Muistaakohan kukaan enää minua ;) ajattelin päivittää kuulumisia piiiiiiiitkästä aikaa;

Meidän elämässä on ollut paljon muutoksia! Toiset kipeitä ja toiset onnellisia, mutta kyllähän olen ollut todella väsynyt :/

Koko elämä laitettiin uusiksi ja päivääkään en ole katunut! Etelä-Suomi jäi taa ja nykyään kotiosoite on Sodankylässä :D Muutettiin joulukuussa. Hypättiin tyhjän päälle; mukana vain kova luotto tulevaan ja yhteiseen elämään <3 Asiat järjestyi! Mies aloitti työt 2.1 ja minäkin jo 16.1 :O Omaan asuntoon päästiin muuttamaan 5.2. Poika on löytänyt oman paikkansa ja sopeutunut todella hyvin :) päivä päivältä uhmakin helpottaa ;) nyt nukkuu jo omassa sängyssä kokonaisia öitä. On ainakin vielä toistaiseksi perhepäivähoidossa. Mies viihtyy työssään ja samoin minä.
Yritystä takana jo melkein neljä vuotta!!! :eek:
Luovuttanut; en vieläkään :D
Tulee jos on tullakseen ;) toivottavasti tulee, kovasti toivotaan <3

Paljon oli tuttuja vielä täällä. Toisille suotu ihania uutisia ja toisille ihan kauheita :'( Pahoittelut ja voimia jokaiselle vastoinkäymisissä painivalle ja onnea jokaiselle hyviä uutisia saaneelle. Te jotka jo raskaana tai vauvan saaneina; NAUTTIKAA <3 <3 <3

-PikkuMinski-
 
Muokattu viimeksi:
Ohoh Minski, oottepa rohkeita! :)
Toivottavasti uudet tuulet puhaltaisi myös yritysrintamalla ja pian tärppäisi, tsemppiä! :Heartred
 
Täällä piinausta kovemman luokkaan :) Jos tämä kierto on 28kp huomenna kuukautiset pitäisi alkaa mutta jos 33kp niin maanantaina alkaa menkat.Odottelua kovasti ei kyllä mitään oireita menkkoihin eikä raskauteen mielestäni.Herkkä vatsa ja päänsärkyä runsaasti vain :( tuskin on tärppiä tästä kierosta koska oli hampaanpoisto tässä kierossa ja särkylääkettä piti käyttää.Vielä piinausta tekee sen että foliultra ja inseminaatio pitäisi olla tulevassa kierossa.Foliultra pitäisi olla 5kp jos huomenna alkaa menkat niin 5kp osuu su päivälle taas jos on 33kp kierto 5kp osuu la päivälle.Pitäisikö odotella raskaustestin teko huomenna vai tehdä?Vai odottaa ihan rauhassa tuohon että menee tuon 33kp ohi kun ei ole minkäänlaisia oireita raskauteen eikä menkkoihin.

27/28-33kp 11dpo 25yk
 
Pikkuminski, ihana kuulla susta!!! <3 onnea uuteen kotiin ja uusille tuulille! Toivottavasti muutos tuo pian plussan teille! <3

Tsemppiä jokaiselle yrityksen eri vaiheisiin! <3

On: Täällä enää 60 päivää laskettuun aikaan... hitsin ihanaa. :) <3

Muurahainen ja pikkuinen 31+3
 
Eilen sain aika selkeän viivan r-testiin, tänään tuskin näkyvä (eBayn kasetti testejä). Pelottaa, että testit on viallisia - minäkö muka voisin olla... En edes uskalla sitä sanaa kirjottaa! :facepalm: :bag: tässä nyt epäselvät dpo: t, kp23 siis menossa. 1,5v oltu ilman ehkäisyä ja parin viikon päästä eka parikäynti lapsettomuuspolilla. Jännät ajat menossa! Aika näyttää, miten käy :nailbiting:
 

Liitteet

  • IMG_20170418_183528.jpg
    IMG_20170418_183528.jpg
    700.6 KB · Katsottu: 189
  • IMG_20170419_073346.jpg
    IMG_20170419_073346.jpg
    354.3 KB · Katsottu: 205
LaraS, mitkä päivät sinulla on menossa? Käy ostamassa pregcheck testejä marketista, ne on hyviä :happy: Minulla oli dpo 11 nega ja dpo 13 plussa! Nyt mennään jo rv 33+0 :Heartred Eli älkää menettäkö toivoa vielä pienillä dopeilla!

Kovasti plussaa teille kaikille!!
 
Takaisin
Top