Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Meritähti, huippuja kuulumisia, nyt vain nautiskelemaan :)

Julianna, hienoa että uusi yritys alkaa! Kroppa on tosi ihmeellinen , voi kumpa testi olisikin positiivinen :) laita kuva niin voidaan yhdessä ihmetellä!
Sitä mietin, et miks teille tehdään inssi jos on siittiöiden ongelmia? Eiks yleensä tehdä ivf tai icsi? Tsemppiä siihen kuitenkin, toivottavasti ei tartteis :)

Heitsu, mä en ehkä enää tikuttais mut itse sun on päätettävä :) onko sulla ollu fyysisiä merkkejä missään vaiheessa? Limat? Jomot? Kantsii kuitenkin varmistella seksillä :)
 
Meritähti, huippuja kuulumisia, nyt vain nautiskelemaan :)

Julianna, hienoa että uusi yritys alkaa! Kroppa on tosi ihmeellinen , voi kumpa testi olisikin positiivinen :) laita kuva niin voidaan yhdessä ihmetellä!
Sitä mietin, et miks teille tehdään inssi jos on siittiöiden ongelmia? Eiks yleensä tehdä ivf tai icsi? Tsemppiä siihen kuitenkin, toivottavasti ei tartteis :)

Heitsu, mä en ehkä enää tikuttais mut itse sun on päätettävä :) onko sulla ollu fyysisiä merkkejä missään vaiheessa? Limat? Jomot? Kantsii kuitenkin varmistella seksillä :)

Oli 16kp kohdalla runsasta valkovuotoa ja jomotusta alavatsassa.Silloin 16kp kohdalla taisi olla se ovis ei vain jostain syystä näkynyt testissä.
 
Untuvainen, joo miehellä oli aika vähän siittiöitä. Loppusyksystä hänelt operoitiin kiveskohju ja seuraavassa näytteessä oli jo hienosti enemmän siittiöitä, mut silti lääkäri suositteli edelleen ivf. Mietittiin, et eikö inseminaatio olis onnistunu, mut ei suositellu, ku edelleen määrä oli alarajoilla.
Sit tuliki ylläriplussa:grin

Heitsu, voihan se olla mahdollista et ovulaatio meni tai sit vasta tulossa. Naisen kropasta ku ei koskaan ota selvää:wideyed: toki voi olla myös ovuloimaton kierto!
Mä ehottaisin että unohdat nyt ovistestit ja rentoudut. Hyvällä fiiliksellä seksiä säännöllisesti!
 
e2872fde531cec6f5511251cf6e00e8e


Eilen illalla tuntu sellasta pientä kihelmöintiä vatsassa ja
Tässäpä teille mun aamun nega :) viivanpaikan olin näkevinäni kun tarpeeksi käänteli mut läpivalaisussa ei väriä. Ja tänään siis Dpo11. Eli en nyt oo vielä niin huonoilla mielin, teen uuden testin huomenna ja sit me lähdetäänkin reissuun ja tullaan maanantaina kun pitäs menkat alkaa.
Aurinko täällä rannikolla ainakin paistaa vaikka on pitkäperjantai :)
 
Ilpuri vielä hän tuo kerkiää ja toivottavasti muuttuu plussaksi :happy: niin ja hienot labratulokset sekä painon pudotus, onnea niistä!!
Meillä päin poutailee ja tuulee, mutta silti pilkille ja kodalle makkaran paistoon täditettävien kanssa :)

Heitsu jospa se plussa olikin silloin anoppilanreissulla niin ei jäänyt tikkuun kiinni. Nyt vaan piinailuja :) ja toivottavasti sitten toiseen tikkuun ne tuplaviivat tulee!

Julianna tervetuloa takas! Onpas paljon tosiaan tapahtumia ollut! Onnea ja menestystä niiden osalta :) jännä juttu tuo sun kilpparihomma :eek: mutta jospa nyt onkin siltä(kin) osin kroppa kunnossa ja tuo sen ihanan tuloksen :happy: mites sun vointi, vieläkö on pahoinvointeja; jokos kohta nähdään testiä :wink (voisi kai siellä joku pelikuntoinen uimari silloin tällöin olla, vaikka analyysissä ei niitä ole näkynyt :rolleyes:)

Täällä o-testit edelleen negaa, mutta samaa tuo! Jään pääsiäisen jälkeen kaiken antaneena ( :wink :hilarious: ) piinailemaan, dpo: sta viis!

Hyvää pääsiäisen aikaa jokaiseen kotiin! :chicken:
LaraS kp18/27-38?
 
Ilpuri, jospa se siitä vielä muuttuisi.
Mä oon niin pettynyt, kun ei ole mitään nippailuja mitkä voisi lukea "oireiksi"
Tietääpä ainakin että alkaa menkat just reissussa...
 
Julianna, hienoa kuulla, että kilpirauhasesi on jälleen yhteistyöhaluinen :) Niinhän ne sanoo, että stressi on pahasta, toki se on sitä kaikin puolin. Omalla kohdalla kun vaihdoin "seesteisempään" työrytmiin kohtuullisin työajoin, on pienempi annostus riittänyt parempiin verikoearvoihin. Nyt onnea vaan matkaan!!!!
Plussia ketjuun!
 
:D tein pc:n testin, nega. Viivanpaikan näin testi ajan jälkeen ja kuvassa näkyy joten kuten.
Nyt sit en testaa ennen kun tiistaina, mut maanantaina pitäs siis alkaa menkat. Lähdettiin just reissuun että ajatukset on muualla. Edelleenkään en oo huonoilla mielin, toki toivon sydämestäni et plussaksi muuttuu mut en usko. Eilen oli kyllä ihan sairaan kylmä illalla vaikka takka oli päällä ja oli sellanen vellova olo vatsassa
 
Täällä kun ihmeteltiin sitä minun ovista.Enää en ole testailu ja päätynyt siihen että ovis oli valkovuodon ja alavatsa jomotusten aikaan 16kp.Siis nyt olisi 8dpo.
 
Thanks :) mutta kyllä vähän tuntuu et ei ehjä enää plussaksi muutu mut voihan se niin ollakin et muuttuu. Olisin kovasti vauvani tän vuoden puolella halunnut jotenkin tuo joulun aika olisi ollut kovin ihana :)
Mut katotaan mitä seuraavat päivät tuo tullessaan!
 
Kun oikeen hakemalla hakee kaikkea oiretta niin ei sitä löydä kyllä... aamulla oli alavatsalla painontunnetta, mutta ehkä lisään senkin kuviteltuihin... ainoa mitä en kuvittele on iskias kipu, mutta vaikka sekin kuulemma voi jollain olla eka oire niin en sitä mitenkään ymmärrä, että miten selkäkipu voisi tulla ennen plussaa...
 
Ilpuri: Täällä yks jännää sun kanssas vielä mahdollista plussaa! :-)

Untuvainen: Toisilla voi tuo selkäkipu olla oire johtuen mun käsityksen mukaan relaksiinihormoista, jota kroppa alkaa erittään jo kun ne kaks tähdellistä kohtaa, tsemppiä sinne! :-)

On: Menkkoja odotellessa, keskiviikkona pitäs alkaa. Onneksi loppukuuksi tilattu yksityinen gyne ja alkututkimukset. Tk:n kautta saan kaikki tarv. labrat, eli jotain hyvää sentään sillä lääkärikäynnillä :-)
 
Lemon,Oioi, onpa ihanaa että pääsette eteenpäin :)

Untuvainen, voi toivotaanpas nyt et selkä kipu ois merkki hyvästä!

Huhhuh mikä päivä! Äsken tultiin tähän hotellille ja pääsin lepäämään. Huomenna sit kotiin. Kun täs sängyllä makoilin niin sanoin just miehelle et on vähän sellanen olo kropassa et menkat alkaa ja sit menin suihkuun ja niinhän ne alkoivatkin. Huomenna siis kp1 ja tämä kierto oli 29 pv niin kuin pitikin. Mutta en aio masentua, tää kierto oli kiva näin ku oli hyvä fiilis ja aion jatkaa sillä koska elo oli paljon mukavampaa. Pian varmasti tajuntaan iskee se että taas vauva yhden kuukauden kauempana eikä mun koko kierron kestänyt varma olo tuonut tulosta, mutta yritän päästä siitä pian yli. Uskon et kroppa on vastaanottavaisempi kun on hyvällä eikä masentuneella mielellä ja sitä on jo ihan tarpeeksi koettu viimeisten reilusti yli kolmen vuoden aikana. Niin ! :)
Toivottavasti teillä on ollut rentouttava pääsiäinen :)
 
Muokattu viimeksi:
Ilpuri, pahoittelut menkoista, mut toi sun asenne on ihana! <3 ei se masistelu ainakaan sitä plussaa tuo... olkoon ens kierto se teidän the kierto. :) <3
 
Takaisin
Top