Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Puhelinsovellus ilmoitti että tänään Ovulaatio koskaan ei oo ollut 20kp ovista.Tälläinen tulos eilen ja tänään negatiivisiä :( toivo menetetty. Testit loppuu huomenna kokonaan sitten ehkä lopetan tikuttamisen tuskinpa tulee edes.

20kp 25yk
ImageUploadedByVau Foorumi1491933741.954501.jpg
 
Heitsu, onko sulla minkälainen kierto yleensä? Ovuloitko normaalisti yms? Jos et, onko sulla koitettu clomeja tai letroja?
 
Ilpuri jännittää, mitä sun testi sanoo :nailbiting: tulispa ne ihanat tuplaviivat!! :smiley-angelic001

Täällä kp16/?? ja terolut-kuuri taas menossa. O+ metsästystä harrastellut jo vissiin viikon, ei plussaa vielä(kään). Tulispa nyt kuitenkin, kun on mieskin lomalla ja aikaa sekä energiaa "touhuiluun" on molemmilla :happy:
Toukokuun alussa eka käynti julkiselle, kaikki kokeet ja miehen uimarit jo otettu. Vihdoin asiat oikeesti etenee! :)

*Muoks* tuossa vielä tän päivän o-testi, illalla uusi.
 

Liitteet

  • IMG_20170412_140243.jpg
    IMG_20170412_140243.jpg
    607.4 KB · Katsottu: 162
Muokattu viimeksi:
Koskas ilpuri testailikaan?
Täällä dpo5, enkä millään malttaisi odottaa ensviikkoon, vaikka tunne on ettei tärppi ole käynyt...
 
Heitsu, minkä merkin testejä nuo on? Ite en saa koskaan rfsun ovistesteihin plussaa, mutta, sit taas pc:n ja raskauskeijun ym testeihin saan aina.
 
Heitsu, minkä merkin testejä nuo on? Ite en saa koskaan rfsun ovistesteihin plussaa, mutta, sit taas pc:n ja raskauskeijun ym testeihin saan aina.

Nuo on juuri noita rfsun testejä aina olen saanut plussan mutta nyt en.
 
Laras, siellähän ovis hyvinkin pian on käsillä! Jez! Hyvä et asiat etenee :)

Äääääää! Mä en kestä! Testaan siis perjantaina Dpo11. Saa nyt nähä mikä se sit on mutta oireita ei oikein mitään nyt ole muuta kun tämä mun koko kierron kestänyt hyvä fiilis :) Mutta, voi siisteyden siisteys! Kävin tänään kilppari kokeessa ja TSH 1.9 (!!!!!! Ihan huippua!) Ja t4v 12.9. Ton ths:n pitäs siis olla lapsettomuudesta kärsivillä alle 2.6 mut aina parempi jos alle 2. Ja sit tuo t4v on viitteitä mut vissiin sais olla vähän korkeampi mutta kun soitin naistenpolille sanoi että arvot on nyt todella hyvät. Ja et tuo tsh on tärkeämpi. Mut joo, voi vitsi et oon onnellinen. :D ja enää parisataa grammaa niin pudotettuja kiloja on yhteensä 16 :) jotenkin kiva kun kerrankin moni asia näyttää hyvältä yhtä aikaa, katotaan mikä tilanne on jos ens maanantaina alkaa uusi kierto :D
 
Tuollainen ovistesti tänään viiva siis tosi haalea haaleampi kuin edelliset.Nyt 21kp.Mietin pitäisikö vielä tikuttaa huomenna?
ImageUploadedByVau Foorumi1492031394.569056.jpg
 
Heitsu, no johan on! :o joo noi kantsii tehdä päivällä nuo perustestit, cb aamulla. Mä tein yhdessä vaiheessa parikin kertaa päivässä yhden kierron ajan, oisko ollu klo 11 ja klo 18. Mut yleensä oon tehnyt siinä klo 12-14. Vähintään 2 h pidätystä mut mieluummin kauemmin. Vähemmän juomista myös tuona aikana. .Mites pitkät sun kierrot nyt yleensä on?
Älä kuitenkaan liikaa stressaa tuon tikutuksen kanssa koska näitäkin paljon on että on tärppi käynyt juurikin siinä kierrossa missä ovista ei ole löytynyt. Ja sit se valitettavasti vaikuttaa sun kropan stressitasoon. Seksiä vaan parin päivän välein ilolla näytti testi mitä tahansa. Ja sit jos uusi kierto alkaa se on sit uuteen nousuun! :) olikos nyt niin että teillä piti olla ivf tässä piakkoin?
 
Moi!
Palailen taas linjoille helmikuisen keskenmenon jälkeen. Paljon on ajatuksia keskenmenosta mielessä pyörinyt, miksi niin kävi, mikä meni vikaan jne. Toisaalta tuon kokeminen vahvisti itseä sekä perhettä, vaikkei keskenmenoa itselle tai kellekään todellakaan toivo. Siitä selvinneenä kohti uutta yritystä. :)

Paljon muutenkin kerinnyt tapahtua kevään aikana. Miehelle uusi hyvä työpaikka, ostettiin uusi yhteinen auto, omakotitalon rakentaminen suunnitteilla, sekä itsellä iskenyt vimmattu kuntoilupiikki, 3-4krt/vk salille + lenkkeilyt siihen päälle.
Keskenmenon jälkeen minulle teetettiin trh-rasituskoe kilpirauhasen vajaatoiminnan takia. Nyt 5vk olen ollut ilman thyroxiinia ja toissapäivänä tuli kokeen tulokset. Eli, minulla ei nyt sitten olekaan enää kilpiraihasen vajaatoimintaa! Epäiltiin että tuo vajaatoiminta oli aiemmin aivoperäistä, ja kun stressi loppui (2v sitten koulun lopetuksen jälkeen), arvot palautuivat normaaliksi. Tosin thyroxiini piti arvot normaalina mitä nyt on ilmankin. Olin kyllä hieman ällikällä lyöty tuosta tuloksesta! Jotain tosin aavistelinkin, kun 4vk olin ilman thyroxiinia rasituskoetta varten, oloni oli parempi kuin vuosiin, kuin olisin uudesti syntynyt ilman väsymystä, päänsärkyjä, aikaan saamattomuutta sekä paino tippui kuin itsestään jne.
Toki tuon jälkeen tuli ajatus, saattoiko tuo väärä lääkitys jne aiheuttaa tuon helmikuisen keskenmenon. Lääkärit eivät siitä mtn suoraan kyllä myöntäneet. No, nyt terveempänä kohti uutta yritystä. :)

Eli nyt odottelen kp17, että seuraava kierto alkaisi, johon toinen inseminaatio oletettavasti tehdään.
Outona oireena tosin tuli tänään aamupahoinvointi. Heräsin, join lasin vettä ja siitä suoraa pöntölle kakomaan ja oksentamaan. Olin vähän et mitä hi***a??!!
Tein clearbluen ovistestin, ei hymynaamaa, tikkua katsoessa 2 viiva kyllä näkyi.
Tein tyhmänä myös innovacon r-testin.
Siihen tuli ehkä joku viivanpaikka tai jtn. Mutta, enhän mä voi olla raskaana!
Miehellä ei spermassa ole yhtäkään siittiötä kokeiden perusteella! Ja en todellakaan ole käynyt vieraissa, tosin oman miehen kanssa petipuuhat olleet todella vilkasta.
Josko tuo super kuntoilu aiheutti tuon aamupahoinvoinnin tai jtn?

Keskenmenon takia tehdyn lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen 4vk kuluttua tein 2 nega r-testiä, tyhjennys siis onnistui ja viimeiset kuukautisetkin olivat normaalit.
 
Heitsu, no johan on! :o joo noi kantsii tehdä päivällä nuo perustestit, cb aamulla. Mä tein yhdessä vaiheessa parikin kertaa päivässä yhden kierron ajan, oisko ollu klo 11 ja klo 18. Mut yleensä oon tehnyt siinä klo 12-14. Vähintään 2 h pidätystä mut mieluummin kauemmin. Vähemmän juomista myös tuona aikana. .Mites pitkät sun kierrot nyt yleensä on?
Älä kuitenkaan liikaa stressaa tuon tikutuksen kanssa koska näitäkin paljon on että on tärppi käynyt juurikin siinä kierrossa missä ovista ei ole löytynyt. Ja sit se valitettavasti vaikuttaa sun kropan stressitasoon. Seksiä vaan parin päivän välein ilolla näytti testi mitä tahansa. Ja sit jos uusi kierto alkaa se on sit uuteen nousuun! :) olikos nyt niin että teillä piti olla ivf tässä piakkoin?

Yleensä kierto on 28-33kp.Oon joo ollut aina tuon 2h juomatta ja yli 4h pissamaatta.
 
Heitsu, no johan on! :o joo noi kantsii tehdä päivällä nuo perustestit, cb aamulla. Mä tein yhdessä vaiheessa parikin kertaa päivässä yhden kierron ajan, oisko ollu klo 11 ja klo 18. Mut yleensä oon tehnyt siinä klo 12-14. Vähintään 2 h pidätystä mut mieluummin kauemmin. Vähemmän juomista myös tuona aikana. .Mites pitkät sun kierrot nyt yleensä on?
Älä kuitenkaan liikaa stressaa tuon tikutuksen kanssa koska näitäkin paljon on että on tärppi käynyt juurikin siinä kierrossa missä ovista ei ole löytynyt. Ja sit se valitettavasti vaikuttaa sun kropan stressitasoon. Seksiä vaan parin päivän välein ilolla näytti testi mitä tahansa. Ja sit jos uusi kierto alkaa se on sit uuteen nousuun! :) olikos nyt niin että teillä piti olla ivf tässä piakkoin?

Meillä alkaisi uudestaan tuon kohtukuoleman jälkeen nuo inseminaatiot.
 
Täällä jatkoin ovistikuttelua puhdas nega oli.Mennään jo nyt menossa 22kp.Kierto yleensä 28-33kp.Varmasti se ovis oli juuri silloin 16kp anopin luona.Pitäiskö teidän mielestä nyt lopettaa tikuttaminen?

22kp 25yk
 
Takaisin
Top