Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Untuvainen tosiaan, jos tuleekin tuplat! :woot: jännää!! :nailbiting:

Heitsu kaikki noista on negoja. Viivojen pitäis olla tasavahvat tai testiviivan vahvempi kuin kontrolliviiva. Ja minäkin suosittelisin testaamaan kaks kertaa päivässä.
Mitenkä muuten lasket nuo yrityskierrot; eikös sulla ole pidempi yritys kanssa taustalla? Ei kai ne nollaudu km/kkm takia? Korjatkaa, jos oon väärässä :shy:
 
LaraS, ei ollu puhetta. Pcos ei silleen nyt vaikuta mihinkään enää mun elämässä tällä hetkellä. Menkat saattaa jäädä kierukan ansiosta kokonaan pois. Mut niin mul oli melkein muutenkin kun oli aika voimakas tuo pcos.
 
Untuvainen, mulle ainakin sanoi gyne, että limis oli tasainen ja sopivan paksuinen (en muista sanoiko mittaa ääneen) ja ultrakuvassa erottui kolmikerroksisuus. Kun ovulaatio tapahtuu, limakalvo muuttuu epäsäännöllisemmäksi, röpelöisemmäksi.
 
Untuvainen olin folliultrassa kp10 ja limis oli 7mm. Gyne sano et se on ihan hyvä. Mulla yleensä ovis clomeilla kp18-21.
 
Apua, mulla on viimenen clomikierto menossa. Tai siis mullahan on nyt tupla-annos, ja oon syönyt jo viime vuoden lopulla 2 kiertoa clomia. Ne määrättiin 4 kierrolle lokakuussa.
Marras- ja joulukuun söin ja jouluna tulinkin raskaaksi toisesta clomikierrosta. Siitä km ja pidin taukoa tähän kiertoon asti ja nyt on kp5 meneillään. Vielä kaksi päivää clomia ja ne on vikat...jännittää!
Mietin vaan että miksi mulla nostettiin annosta, kun se 50mg kp 3-7 tehosi myös. Tulinhan kuitenkin raskaaksi jo toisesta clomikierrosta. Nyt syön 100mg kp 3-7, eikä mulla oo ees seurantaultraa.
 
Untuvainen tosiaan, jos tuleekin tuplat! :woot: jännää!! :nailbiting:

Heitsu kaikki noista on negoja. Viivojen pitäis olla tasavahvat tai testiviivan vahvempi kuin kontrolliviiva. Ja minäkin suosittelisin testaamaan kaks kertaa päivässä.
Mitenkä muuten lasket nuo yrityskierrot; eikös sulla ole pidempi yritys kanssa taustalla? Ei kai ne nollaudu km/kkm takia? Korjatkaa, jos oon väärässä :shy:

Onhan noita yritys kiertoja paljon.Kohtukuolema oli.
 
Viima<3
Uskon sinua, että voi olla jännät fiilikset siellä, kun annosta nostettu ja ilman seuranta ultraa.
Itse ehkä soittaisi polille ja kysyisin oliko tämä suunnitelma ihan näin vai tarkoitus tulla ultraan.

Miula tuli pienellä annoksella se 9 follia ja y-kielto.
Ja vielä pari viikkoa e-pilleritä, masentavaa kuitenkin...
 
Heitsu, eiköhän se plussa pian tule sieltä :) tosiaan eihän yk:t nollaannu ennen kuin pikkuinen sylissä on, että laske vaan sen pidemmän mukaan. <3

Voi kumpa täältä nyt pian mahd.moni pääsisi siirtymään tuonne toiselle puolelle! Vauvapölyä tulin puhaltelemaan teille... puuuuuh...

On: täällä massussa kovat jumpat päivisin menossa, alkaa ilmeisesti olla jo ahdasta. Kymmenen viikkoa vielä ja sitten pikkuinen on jo sylissämme <3

Muurahainen ja pikkuinen 29+3
 
Heitsu mullakin vaihtelee kierron aikana viivojen vahvuus. Välillä on ihan olemattomiakin. Toivottavasti o+ saat kiinni kuitenkin ahkeralla seurannalla :)
 
Kissankulta, en jaksanu testata enää :D hui miten hyvä folli on sulla ollu, voi kumpa nyt sit tärppäisi!

Murkku, voi mahdoton tätä ajan kulumista! Siellä se pieni verryttelee! :)

Heitsu, mulla kerran yks päivä hyvä et näky ovistestin kontrolli viiva mut sit seuraavana päivänä oli kirkuva plussa! Kyllä se sun ovis sieltä varmasti tulee.
Ne muuten vissiin neuvolassa aina laittaa yk:t nollaan jos tulee km tai muu vastaava mutta itse en kyllä laittaisi, eihän se tuska mihinkään häviä ennen kun oman pientä saa nuuhkia

Nyt sit täällä alkoikin odoteltu, tylsää! Mut onneks töissä riittää vilskettä nii aika menee nopeammin. Varasin ens viikolle nyt ajan kilppari kokeisiin, saa nähdä et onko ruokavalio muutoksesta ollut hyötyä vai ei : )
 
Heitsu, komppaan ilpuria. Mullakaan ei ovistestit tummene vähitellen, vaan ensin heittelee eri vahvusia negoja kunnes se plussa pärähtää kp 15 tienoilla :) jatka siis testausta! Ja sen oon huomannu että aamuisin ei tuu mulla plussaa vaan aina iltapäivällä /illalla :D
 
Täällä oon kans koittanu sitä ovista metsästää, mutta ei vielä oo tullut vastaan. Ainakaan liuskan mukaan.
Laskeskelin justiinsa että ollaan lähdössä ulkomaille siinä vaiheessa jos/kun pitää alottaa toinen clomikierros... täytyykö mun ottaa reseptit mukaan vai pääseekö lääkkeiden kanssa koneeseen...? Oon ihan tietämätön tällästen asioiden kanssa kun ei oikeen matkustella paljoakaan... meillä on vielä matkaseuraa niin en haluaisi tehdä asiasta numeroa...
 
Mä tuun kans huutelee että ihana kuulla susta Larissa!! :) Toivottavasti pääsette ivfään ennen kesätaukoa vielä!
 
Anteeks omanapa, mutta kutsu polille tuli jo nyt, ja aika on 6.6. Olin varautunu et menee syksylle. Ja sain oppisopimuspaikan ja poika pääsee samaan paikkaan hoitoon :) Nyt on hyvä fiilis!! :)
Ps eilen tuli komee o plussa joka hyödynnettiin heti ;)
 
Untuvainen, just luin lehdestä, että lääkereseptit on syytä varata turvatarkastukseen mukaan, kun muuten ei välttämättä saa niitä lääkkeitä koneeseen. Ymmärrän, ettet halua tehdä asiasta matkaseuran takia (tai muutenkaan) isoa numeroa. Tsemppiä ja hyvää matkaa tietysti myös! :)
 
Takaisin
Top