Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Täällä tänään aloitettu oviksen metsästys ;) Negaa näytti ja arvasinkin kyllä sen että negaa se on.

Heitsu 11kp 2yk
ImageUploadedByVau Foorumi1491153661.049584.jpg
 
Maggie mulle annettiin ohjeeks ottaa seuraavaan kiertoon heti kaks tablettia, jos ei ole ultraan tapahtunut mitään. Tiistaina selviää sitten että mennäänkö millä kaavalla...
Nyt ei ole yhtään enää tuntunut munasarjoissa mitään... niin jännittää kyllä...
olikos muita kenellä oli ovis käsillä nyt tulevalla viikolla?
 
Heitsu, varmasti pari päivää viel ottaa mut sieltä se ovis sulle tulee! Jatka vaan testailla! :)

Untuvainen, toivotaan et clomit tuo vasteen! :) Mulla on ovis varmasti huomenna tai tiistaina
 
Heitsu, varmasti pari päivää viel ottaa mut sieltä se ovis sulle tulee! Jatka vaan testailla! :)

Untuvainen, toivotaan et clomit tuo vasteen! :) Mulla on ovis varmasti huomenna tai tiistaina

Uskon niin että kyllä se sieltä tulee. ;)
 
Pätkikselle suuret pahoittelut :'(

Meritähdelle isot onnittelut ja tarrasukkia superpaljon!! :)

Murkku huikun olet jo pitkällä! Pian on kauan odotettu käärö sylkyssä <3

Larissa kiva kuulla sustakin!! Vaikuttaa siltä, että siellä odotellaan ihan hyvillä mielin jatkoa! Mahtavaa! Ja tsemppiä! Kyllä tekin sen pienen saatte ;)

Muillekkin uusille plussille paljon onnea ja menkoista edelleen kärsiville tsemppiä!

Täällä on kovasti porukka vaihtunut ja välillä aina selailen viestit läpi, mutta aina joku (pieni tytöntyllerö) katkasee tän somettelun :D Meillä tyttönen jo yli puolivuotias niin iloinen ja hyväntuulinen tapaus joka nukkuu hyvin, syö hyvin, tekee tarpeita paljon pottaan ja muutenkin niin mahtava vauveli <3 Silti ei ole vielä vauvakuume nostanut päätään, mutta katsellaan koska taas aletaan kuumeilemaan ;)
 
Viima pahoittelut uudesta kierrosta :sorry:

Tänään kp7. Loppuviikosta oli 3vrk niukat vuodot ja hcg oli to <1. Epäilen siis, että teroista mennyt tehot :confused:
Mies on käynyt labrat, saadaan varata aika simppa-analyysiin ja sitten ekakäynnille lapsettomuuspolille. Tää kierto vielä menee - ylläri - odotellessa.
 
LaraS, harmi että meidän molempien kohdalla näyttää Teroista menneen tehot. :( Mutta hyvä, että mies on nyt käynyt labroissa, niin lähtee asiat etenemään! :)
 
Mulla ei ollut terolutista mitään hyötyä, koitettiin loppu kierron tiputteluun. Lugesteron sen sijaan auttoi siihen hyvin, mutta raskautta ei saatu silläkään alulle. Mulla kylläkin endo oli niin pahana.
 
Larissa mulla oli hyvin säännölliset 27pv kierrot ekoilla 3 terokuurilla (kp15-24). Olin kyllä tyytyväinen, kun eka kertaa elämässä oli säännölliset ja hyvän pituiset :)
 
Oi voi minä päivä! Oon ihan kuollut töiden jälkeen!
Tänään varmasti ovis, nyt on pari viime tuntia tuntunut tosi voimakasta painetta alavatsassa ja vähän menkkajomoa. En kuiteskaan jaksanut enää testata.
Tää nyt voi pilata kaiken, mut mun hyvä fiilis jatkuu! Mulla on ihan mielettömän varma olo että tämä on nyt se The kierto :D katotaan vaan niin pääsiäisenä ollaan surumielellä

Minni, ihania kuulumisia :)
 
Täällä roikkunut minäkin taustalla... Hienoa Larissa kuulla,että Laparoskopia on onnistunut ja tiedä vaikka sieltä nyt se luomuplussa tulisikin. Vaan,jos ei niin ivf tuokoon sen toivotun tuloksen! <3 Olitko kuinka kipeä skopian jälkeen? Mulle,kun tehtiin toissa vuonna sen keskenmenon yhteydessä se niin meni usea viikko että kivut lakkasi. Ja jälkitarkastusta ei ollut. Nyt meilläkin odotellaan esikoisen kaveriksi jo toista rv 25 nyt(välissä oli muutama keskenmeno). Hyvää kevään jatkoa Larissa ja toivon,että tuleva syksy olisi positiivinen teille ☺️
 
Mulla aika sama tilanne kuin LaraS:llä, että pari ekaa Tero-kuuria toimi kuten piti ja menkat alko viimeistään 3 päivää vikasta tabusta, mutta sen jälkeen on ollu tosi vaihtelevaa; pari kertaa alko kesken kuurin ja ainakin kaks kertaa on menny n. 10 päivää vikasta tabusta.
 
Soma, kiitos tsempeistä <3 Meille ei tässä välissä luomu plussa voi tulla, sillä pitää käyttää minipilleriä ettei endo leviä taas ennen hoitoa. Mutta hyvillä mielin mennään eteen päin :) En onneksi ollut lapan jälkeen älyttömän kipeänä ja jokainen päivä on edellistä parempi. Huomenna palaan töihin, saikkua oli 2,5 viikkoa. Onnea sinne loppuraskauteen <3
 
Tässä tämän viikon saldo oviksen metsästyksen suhteen.Onks teidän mielestä tämän päivän ovistestin viiva vaaleampi kuin eilinen?Mikä tulos teidän mielestä näissä testeissä on plussa vai nega.Testi on apteekkarin omia ovistestipuikkoja.


13kp 2yk
ImageUploadedByVau Foorumi1491330971.450032.jpg
 
Heitsu, näyttää haaleammalle, mutta kannattaa jatkaa testausta, ennen plussaa voi ensin heiketä.

Untuvainen, tsemppiä, hyvät follit on löytyneet! Saas nähdä käykö tuplaonni :happy:

Larissa, ihanaa kun olet taas käynyt tervehtimässä ja hienoa että laparoskopiasi meni hyvin! Tsemppiä jatkoon :)

Ilpuri, vieläkö testailit ovista eilen? Toivotaan todella, että olisi teillä nyt se kiertojen kierto tosiaan!! :rolleyes:

ON: kp17/30?, lugesteronit meneillään ja ei auta kuin odotella. Kp12 kävin letrojen vasteultrassa ja siellä köllötteli 25mm folli. Kohdun limis oli hyvä eikä vielä näyttänyt merkkejä siitä että ovis ois vielä omia aikojaan ollut. Niimpä pistin perjantaina vielä Pregnylin. Maanantaina alkoi luget.
Oon ollu tällä viikolla ihan superväsynyt, en tiedä johtuuko noista lääkkeistä vai alkaako tää koko projekti syödä voimia o_O jospa tämä tästä. Pääsiäistä, pidempää viikonloppuvapaata ja r-testipäivää odotellessa....
 
Takaisin
Top