Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tein ovistestinkin :grin
 

Liitteet

  • _20170401_083328.JPG
    _20170401_083328.JPG
    141.7 KB · Katsottu: 133
Alina, eiköhän siellä joku ole :) ihana plussa!

Tein tänään cb:n ovistesti ja näytti vielä tyhjää , laskennallisesti pitäs olla ovis maanantaina ja on nyt jo limat alkaneet. Uskon että onkin :)
 
Alina vahvistumista viivalle!! :)

Pisama, huippua! Tarrasukkia matkaan.

Untuvainen, mulla ei tullu mitään tuntemuksia oviksesta clomien alla. Ja sitte ultrassa mullahan ei eka näkyny mitään kp 11, sit kp 14 ei myöskään näkynyt mitään vastetta. Vasta kp 22 tuli toooosi myöhäinen ylläri ovulaatio ja siitä plussa. :) Eli toivoa on vaikka ei heti siltä näyttäisikään. :)
 
Pätkikselle voimia koettelemukseen. <3 Toivotaan, että lääke toimii ja homma hoituu niin hyvin ja nopeasti kuin olla ja voi. Osanotot. <3
 
Larissa, ihanaa kuulla susta. Toivotaan että seuraava hoito tuottaa tulosta [emoji173] ja onneksi laparoskopia onnistui hyvin. Tuuhan välillä kertoileen kuulumisia. Oon monesti sua miettiny ja just aattelin et pitäs huhuilla sua :)

Täällä on vähä asiat edenny vihdoin :D Mies kävi siimahännät tutkituttamassa, ja siltä osin kaikki ok. Mää kävin papassa ja labroissa, niissä myös kaikki ok, kilppariarvot 2,1 ja 14. Nyt on lähete taysiin lapsettomuuspolille, saa nähdä kauanko saadaan jonotella. Nyt puhaltaa muutenkin hyvät tuulet, onnistuin saamaan oppisopimuspaikan ja esikoinen pääsee samaan paikkaan hoitoon :)
 
Myy, pahoittelut, niin on epäreilua elämä [emoji26] jaksuja paljon ja kaikkea hyvää [emoji173]

Pätkikselle myös pahoittelut ja voimia [emoji173]
 
Alina ihanaa! Eiköhän tuo tuosta vielä vahvistu.

Nyt kun oon syöny niitä clomeja, niin mahtaako se Tehä sen oviksen nyt aikasemmin kun vasta kp25. Mullahan tapahtu niin että aijemmin ovis oli kp14 ja nyt 3edellistä kertaa se on ollut vasta kp25. Mulla on ultra kp13. Toivottavasti siellä näkyis että on lääkkeestä apua! Ainakin vasemmalla puolella on nyt 2 päivää jomottanut ja nyppinyt..
 
Viima :Heartred

Toivottavasti aikaistuu se ovis. Mitä sitten jos ei näy mitään? Joutuuko uuteen ultraan?
Mua niin paljon jännittää, mutta samalla on kuitenkin tosi toiveikas olo... no, kohta sen sitten näkee.
 
Mulla nostettiin clomin annosta 2. Eli otanko ne kaks tablettia kerralla vai erikseen? Ehkä vähän tyhmä kysymys.
 
Miten pitkään kannattaa pidättää pissaa ennen ovistestin tekoa?Ei ollut ohjetta pidätys ajasta testipakkauksessa.Sen tiedän että 2h juomatta ennen testin tekoa.

Heitsu 11kp 2yk
 
Heitsu, kait ovistesteissäkin on parempi mitä pidempään on juomatta ja virtsaamatta! Mä yleensä tein parin tunnin pidätyksellä enkä juomisia erityisemmin miettiny.

On: tänään tehty elämäni hienoin ovistesti:grin parin tunnin pidätyksellä ja testi ei ehtiny edes kuivua ku oli jo tosi tumma viiva :p raskaustestit loppu kesken aikoi sit ni piti testaa miten ovistesti reagoi raskauteen.

Meritähti rv 5+1
 

Liitteet

  • IMG_3191.JPG
    IMG_3191.JPG
    599 KB · Katsottu: 179
Takaisin
Top