Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Meritähti, hyvällä motivaatiolla painon saa pidettyä kurissa aika helposti. Sepon sut eri juttu jos tulee turvotusta tai sellasta :)

Maggie, ihania vauva-arki kuulumisia!

Jennie, voi kun tekin onnistuisitte!

Pisamalle kans tsempit pas:iin! Jospa nyt onnistuisi!

Lemon, eri sairaanhoitopiireissä taitaa olla eri viitteet noissa. Mä luulin et t4v ylä raja on 19 kun luin netistä kun mulla oli 19.9 mut sit soitin siitä niin sanoivat naistenpolilla et se on 22 ja näin ollen hyvä. tsh on sulla tosi hyvä!!!
 
Larissa ihana kuulla susta! Meinasin huhuilla sun perään tässä muutama päivä sitten mut aattelin et tuut kyllä kertoo kuulumiset kun oot valmis :) hyvä että leikkaus meni hyvin! Onko kipuja? Olitko pitkään saikulla? Nyt toivotaan pikaista tärppiä ja et pian saatte ajan<3
 
pätkis, ethän oo yksin? Itellä oli aika paha eka lääkkeellinen tyhjennys, mulla meni voimat ja taju oli aika hämärän rajamailla. Voimia tulevaan päivään!
 
Ms. lemon, kiva kuulla sustakin! :) Mulla ei valitettavasti ole mitään hajua kilppari-arvoista :/ Meillä ei valitettavasti luomu mahiksia ole (tai niitä ei anneta), jotta endo ei lähde taas leviämään ennen ivf:ää. :/

Mymmelisti, ihanaa sinäkin käyt täällä moikkaamassa! :) 2,5 viikkoa tuli saikkua, kun teen todella ruumillista työtä, ensi maanantaina sitten takaisin sorvin ääreen :)

Viipsukka, mitä sinne? :)

Pätkis, mua pelottaa sun puolesta :(
 
Tuun ulkopuolelta pätkikselle kommentoimaan.
Toi on kyl pelottavaa tuo tyhjennyksen teko kotona. Sitä kun ei voi tietää miten kelläkin se menee. Ei varmaan lohduta nyt, mut mulla alkio oli kuollut samoilla viikoilla kun sulla. Tyhjennys meni hyvin ilman kovia kipuja. Kerroin tän siks et voi se tyhjennys mennä ihan hyvinkin.
 
Viipsukka, no voin uskoa että olit kärttyinen! Itsekin olisin ja sinä olet raskaana :D

NAPAA: Soittivat polilta, mulla on leikkauksen jälkitarkastus toukokuussa ja silloin selviää että milloin on uusi ivf. Luultavasti menee elokuulle. Näillä näkymin palaan siis foorumitauolle takaisin, kunnes täällä päässä alkaa jotain tapahtumaan ;)
 
pätkis, suuret pahoittelut, ja voimia :Heartred toivottavasti tyhjennys menisi kivuttomasti.

Larissa, ihana kuulla susta pitkästä aikaa, mullakin oli ikävä sua :happy: oon monesti miettinyt mitä sulle kuuluu!
 
Larissa juuri viime viikolla mietin, et mitähän sulle mahtaa kuulua. :happy: Kiva kuulla, et endoa saatiin noin hyvin poistettua, mut kumpa teijän ei tarttis ihan elokuulle asti odottaa sitä ivf:ää vaan se saataiskin tehtyä jo aiemmin. :joyful: Joka tapauksessa hirmu suuret tsempit teille, kun ivf koittaa, sit on teidän vuoro saada vihdoin se plussa. :)
 
Larissa, oon monesti miettinyt ett mitä sinne kuuluu, ja lähes joka kerta foorumia avatessa toivonu ett oisit tullu kertoo kuulumisiasi. Joten olipas ihanan mahtava yllätys nyt kun olitkin vihdoin palannut! :)
Tosi hienoa ett leikkaus sujui hyvin, toivottavasti pääsisitte jo ennen kesäsulkua ivf hommiin! :)
 
Varasin ajan nyt tiistaille, että meen ultraan tsekkaamaan clomien vaikutusta... hippasen jännittää että onko siellä tapahtunut mitään. Ja jos on niin tapahtuuko tässä kierrossa meille ihmettä..
Onko tuo lääke vaikuttanut mitenkään ovistuntemuksiin kenelläkään?
 
Kiitos Ilpuri.
Alkion sulatus onnistui ja yksi pieni alkio nyt matkassa. Kaveri oli vaan 6 soluisesta kutistunut 3 soluiseksi. Vertasivat sitä kaksosiin että niin käy käytännössäkin kun solu jakautuu kahtia. Eli siirto pystyttiin tekemään. Just ennen pääsiäistä olis testipäivä.
Nyt yritän vain nauttia näistä kahdesta viikosta.
Tsempit tänne kaikille.
 
Untuvainen, voi kumpa clomit tekis tehtävänsä! Sillon aikoja sit ku söin yhden kierron mulla ainakin clomit teki tosi voimakkaat ovis oireet ja vähän muutkin

Pisama, huippua et siirto onnistui. Nyt vaan käsiä ristiin että nappaa kiinni! Oioi, pääsiäinen on pian!
 
Mä tuun kans ulkopuolelta huutelemaan, kun sattumalta näin Larissan postauksen [emoji4] Itse palailin taas kuumeilemaan esikoisen täyttäessä pian 2v. ja mietin et onko keitä tuttuja ja missä tilanteessa.

Murkulla ainakin on vihdoin onnistunut ja olet jo tosi pitkällä [emoji173]

Larissalle olisin niin toivonut luomuplussaa mutta onneksi kuitenkin toivoa on noista hoidoista!
 
Freyja, etusivulla on listaa josta voi tuttujen tilanteita bongailla. :) tsemppiä yritykseen! :) Täällä tosiaan ivf:llä saimme pikkuisen alkuun, nyt vain kovasti odottelemme kesäkuuta että saataisiin pikkuinen syliin asti. <3
 
Anteeksi omanapailu, mutta joku kyseli kuvaa plussatestistä :p haaleampi haamulainen on dpo14 ja vähän vahvempi on tehty tänään eli dpo17. Oloja ei vielä ole minkäänmoista, että en sitten tiedä onko siellä oikeasti ketään :shy:
_20170329_172912.JPG
_20170401_083359.JPG
 
Takaisin
Top