Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Myylle ja Pätkikselle voimia eteenpäin jaksamiseen. Molemmilla eri tilanteet, mutta niin raskaat, ettei löydy sanoja.
 
Pätkis
Suuresti voimia sinulle ja miehellesi <3.
Anteeksi minulta lipesi väärä "arvio" ekana.
Tarkoitus oli laittaa <3



Helinäkeiju
Täällä e-pilleri liuskaa syödään n. 1 1/2 levyä, kun pääsiäinen sotkee polille pääsyä.
Ainakin ekana tuo 1 1/2 levyä..
Toivon, että tilanne olisi rauhoittunut sillä määrällä..
 
Pistetään nyt tännekkin, vaikka olenkin täällä vähän enemmän tautaillut, kun olen nyt enempi jutellut tuolla esikoispuolella.
Mutta eilen(dpo 14) sain hailakan viivan raskaustestiin luomukierrosta :love017
En tosin uskalla vielä kauheasti iloita, kun tuota keskenmenotaustaa täälläkin, mutta toivotaan kovasti, että kolmas kerta toden sanoisi :smiley-angelic001
 
Myy olen suunnattoman pahoillani, sanat eivät riitä:sad001

Pätkis voimia ja jaksamista, tuo juuri on minun pahin pelko että ensin annetaan ja sitten otetaan onni pois..
 
Meritähti, olit plussannut! <3 Nyt vaan onnea matkaan :)

Katjusha, onnea sinne pienestä ihmeestä! <3

Helinä, lueskelin sun allekirjoitusta ja vähän turhan tutulta kuulostaa toi miten siellä asiat etenee. Mulla oli se 7 cm endometriooma vasemmassa munasarjassa ja se oli kuronut munanjohtimen, kohdun, munasarjan, virtsanjohtimen, pätkän suolta ja jonkun hermon nippuun sekä koko paketin vatsakalvoon kiinni. Letrot muuten pahensi mulla endoa pitkässä juoksussa. Onko sulla nyt miten jatkot? Laparoskopia tai IVF? Tsemppiä sinne! Laita vaikka yksityisviestiä jos haluat jutella.

Myylle isot pahoittelut :( Ei sanat riitä...

Pätkikselle myös isot pahoittelut :(

Ilpuri, meillä saattaisi olla IVF samoihin aikoihin? :)

NAPAA: Elossa ollaan joo :D On tehnyt pääkopalle TODELLA hyvää olla ajattelematta lapsettomuutta, hoitoja jne. Tuskin nytkään niin aktiivisesti tänne palaan ;) Usein olen kyllä tätä porukkaa miettinyt ja toivonut, että te kaikki saisitte jo siirtyä plussanneisiin! :)

Laparoskopiassa olin 2 viikkoa sitten ja kaikki meni mallikkaasti. Kaiken endometrioosin leikkasivat pois mitä näkyi, munasarjat ja munanjohtimet säästyi :) Tänään soittelin polille jatkojen suhteen ja oottelen että lähipäivinä lääkäri soittelee mulle takaisin, että milloin aloitetaan uusi IVF-hoito. Toivottavasti jo ennen kesää ettei mene yli polin kesätauon. Cerazette-keltarauhashormonit mulla on olleet käytössä ja kiertoa ei käytännössä ole nyt. Mutta hyvä vaan niin ei ole myöskään menkkoja :D
 
Muokattu viimeksi:
Ihana Larissa, että tauko tehnyt hyvää :) toivottavasti pääsette pian ivf ja pääsisit piinailemaan kunnolla!
Vaikket aktiivisesti tänne tuu, ni käy toki vähä useemmin päivittelee kuulumisia :joyful:

Jep meillä ylläriplussa tuli just ennen ivf-hoitoja eli kaikkea voi tapahtua ;)
 
Murkku, siellä ollaan jo pitkällä pienen ihmeen kanssa! ;) <3

Meritähti, voi ihanaa että ehditte plussata luomuna ennen hoitoja! :)
 
Muokattu viimeksi:
Larissa, onpa kiva kuulla siusta! Hienoa et laparoskopia onnistui :) ja toivottavasti kohta alkaa ivf! Jännää! :)
 
Larissa ihana kuulla että leikkaus meni hyvin! Oot monesti ollu mielessä :) Toivottavasti pääsette jatkamaan hoitoja mahdollisimman pian.
 
Larissa, meillä nyt tää ivf siirtyi taas syksyyn, tai vähintään toukokuuhun, kun nää mun kilpparit ovat seilanneet mut joka tapauksessa luulen et menee syksyyn. Et varmaan ehkä kovin tarkkaan oo lukenu näitä viestejä niin kerron et aloitin reilu kuukausi sut luontaisesti gluteenittoman ja lähes maidottoman ruokavalion ja mun mies aloitti myös. Tarkoitus on jatkaa elokuunloppuun ja voisin kuvitella et ehkä jopa loppu elämän koska muutokset olossa on olleet tosi positiiviset ja radikaalit. Oon varmaan täysi pösilö kun vielä näin pitkän yrityshistorian jälkeen uskon luomuplussan mut mun fiilis on ihan tositosi toiveikas ja varma. Mut katotaan mitä tulevat kuukaudet tuo :)

Huippua et sun laproskopia meni hyvin ja toivon sydämeni pohjasta että pääsette nyt heti vain ivf:ään ja saatte plussan!! Voi vitsi on kiva kuulla susta!!! :)
 
Takaisin
Top