Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Vau onnea plussista soma ja kube!! :) <3

Larissa iik muakin jännittää sun huominen testi! :)

On. Jos sitä vielä yrittäis hyödyntää ovista joka luultavasti on ollut tänään(jo) mutta luulen että vähän liika myöhään tulee nää vauvanteko harjotukset että turhaa herätellä toiveita loppukierrossa :D

MUOKS. Niin murkulle onnet hienosta hymystä! ;)

Ja pepe voi mikä maha! :) ihanaa! <3 mulla oli likasta kans niin pieni että kukaan ei tienny että oon raskaana jos en ois erikseen sanonu asiasta :D
 
PikkuMinski: kiitos ihana <3 Sulla kanssa niin pitkä odotus takana :( Mä monesti miettiny jos lähtisin pois jos pitäisin tauon mutta näinä hetkinä ku itken ja kirjotan teille ja tabletista kuuluu "bling" ja joku on laittanu viestiä tajuan kuinka tärkeitä ja korvaamattomia te olette! Ilman teitä en ois mitään!!!! <3

Maggie: Siinä oot oikeessa että helppoa ei ole ja yritän uskoa mutta väkisin hiipuu usko kun tuntuu et mulle aiheutetaan takapakkia kokoajan koskaan ei itse asiaan päästä kun korjataan ja korjataan ongelmia mitä ei ennen ollut mutta nyt on aiheutunut. Joka "hoitomuodosta" tulee myös uusi ongelma :( siltä musta tuntuu... Toivoisin jo jotain edistystä ja se ei auta asiaan että polilla on yks hoitaja joka vastaa aina ku soittaa ja hän ei tiedä mitään saati kiertaa ovelasti kaikki kysymykset ....

Lumihiutale: En tajunnu tuota vertauskuvaasi- mahantähystyksen... Itse olen senkin kokenut aivan KAMALAA! mut en tajunnu mihi sen tarkotit, aukkariinko? :D
Mie yritän pitää siuta pinnalla älä uppoa! Voimia sinne!! <3 mie pelkään myös si ettei miusta koskaan tule äitiä ja samalla et nä hoidot pilaa oikeesti mahollisuudet tai tekee jonkun vaurion tai jtn :o
Olis kyl ni ihanaa tehä jtn ihanaa mut tämäki viikko 57h ja 45 min töitä ( onko edes lainmukasta :o ) En kerkii ku nukkua koton ja takasi työmaalle :( muutto, pakata pakata pakata! Ehkä kaikki näyttää aurinkoisemmalta elokuussa ku meille tulee kissanpentu, ollaa jo varmasti sisustettu ja laitettu uusikoti ja koulu alkaa joten vain 5 päivää viikos koulua eli vklp vapaat <33


Junttura: No nii osu ja se on siel jokakerta :( lue kohta maggie^


Mariska86: <3

Mimmu: no sanoppa muuta, mistä lie paperinsa saanut... Jospa edes jostai noista 5 kirjasta sais jtn uutta tietoa mikä perustuu faktaa/lääketieteeseen, ainakin - hedelmällinen rakkaus kirja käsittelee vain faktaa eri hoidoista, kertoo niistä ym ym iha sika upea ja kattava mut nyt oon ni väsyny et en jaksa keskittyä siihen mut toivotaa et saan siitä apua :-)


Sabetti: mie yritän pitää siutaki pinnalla, lisää voimaa sinne <3
Hyvin sanottu erittäin hyvin!!! Lapsi on miulekki kaikki mitä oon koskaan halunnu joten toi lause on pakko pitää mielessä!!! Kiitos siitä <3

Anteeks kauhian pitkä viesti mut halusin jokaiselle vastata ja toivottavasti en silmät märkänä ketää unohtanu... Nyt nukkumaa 11h vuoro odottaa :(

Haikaranyytti
Kp 3/24 ( ennen kp34 )
Yk 27
 
Lucky, musta kuulostais hyvältä toi, että hakeutuis ulkopuolisen luo. Se vois olla korvaamaton apu ja oikeesti saisit kasvokkain jutella jonkun ammattilaisen kanssa. Siitähän vois saada lisäks jotain konkreettisia neuvoja ja ohjeistusta eteenpäin.

Mimmu, mulla Primot ei oo varsinaisesti mahdollisen raskauden ylläpitoon vaan kierron tasaamiseen ja oman hormonitoiminnan käyntiin potkasemiseen. Ja oikeestaan paketissa lukee että "älä käytä jos olet raskaana" mutta lääkärin mukaan ainakaan alussa niistä ei ole haittaa sikiölle ja joillakin tuollanen keltarauhaslisä on pakollinen raskauden ylläpitoon. Eli ota nyt siitä selvää. Mulla siis määrätty eri tarkotusta varten ja ohjeistus kp 15-24. Ja lisäksi ne luget on ilmeisesti hieman erilainen valmiste. :) Jälleen kerran, pitäis ite olla lääkäri että tietäis missä mennään! :) kumma maailma

Maggie 23/28
 
Maggie: mullekkin sanottiin että keltarauhashormoonilisä ei ole haitaks raskauden alussa ja immeisillä joilla paljon km: käytetään sitä ylläpitämään raskautta :-)

Haikaranyytti
 
Olen jo kuukaudenpäivät lukenut teidän viestejä mutta en ole uskaltanut kirjoittaa. Toistuvasti lukiessani huomaan että minulla on samoja ajatuksia kuin teillä monella ja rohkaistuin kirjoittamaan.

Toivottavasti olen tervetullut porukkaan mukaan, ainakin seuraamaan.

Meillä miehen kanssa on yritys aloitettu 3/14. Yk 15 menossa. Kp. 30/32-34. Hakeuduimme keväällä lääkäriin, kun yritystä oli reilu vuosi takana. Nyt on molemmilla alkulabrat otettu ja lähete tarkempiin tutkimuksiin sairaalaan laitettu. Ensikäynti siellä on elokuussa. Jännityksellä odotan mitä se tuo tullessaan.

Tsemppiä kaikille yritykseen, toivottavasti meillä kaikilla on pienet nyytit pian sylissä. <3

Onnea plussanneille, ihanaa että edes osalla toive on vihdoin toteutumassa. <3

Itse tunnistan samoja ajatuksia itselläni, kuin moni teistä on kirjoittanut, kuinka yllättävän rankkaa on yrittäminen ja kuukaudesta toiseen pettyminen. Minun on ollut aika vaikea keskustella asiasta läheisilleni. Kesän aikana on tullut muutamalle tutulle kerrottua, tuntuu että heille on ollut helpompaa "avautua" kuin läheisille ystäville.

Teillä on täällä ihana porukka, lukiessani olen huomannut kuinka paljon tukea olette toisistanne saaneet, enkä siksi itsekkään voinut olla enää kirjoittamatta.
 
Olen jo kuukaudenpäivät lukenut teidän viestejä mutta en ole uskaltanut kirjoittaa. Toistuvasti lukiessani huomaan että minulla on samoja ajatuksia kuin teillä monella ja rohkaistuin kirjoittamaan.

Toivottavasti olen tervetullut porukkaan mukaan, ainakin seuraamaan.

Meillä miehen kanssa on yritys aloitettu 3/14. Yk 15 menossa. Kp. 30/32-34. Hakeuduimme keväällä lääkäriin, kun yritystä oli reilu vuosi takana. Nyt on molemmilla alkulabrat otettu ja lähete tarkempiin tutkimuksiin sairaalaan laitettu. Ensikäynti siellä on elokuussa. Jännityksellä odotan mitä se tuo tullessaan.

Tsemppiä kaikille yritykseen, toivottavasti meillä kaikilla on pienet nyytit pian sylissä. <3

Onnea plussanneille, ihanaa että edes osalla toive on vihdoin toteutumassa. <3

Itse tunnistan samoja ajatuksia itselläni, kuin moni teistä on kirjoittanut, kuinka yllättävän rankkaa on yrittäminen ja kuukaudesta toiseen pettyminen. Minun on ollut aika vaikea keskustella asiasta läheisilleni. Kesän aikana on tullut muutamalle tutulle kerrottua, tuntuu että heille on ollut helpompaa "avautua" kuin läheisille ystäville.

Teillä on täällä ihana porukka, lukiessani olen huomannut kuinka paljon tukea olette toisistanne saaneet, enkä siksi itsekkään voinut olla enää kirjoittamatta.
 
Haikaranyytti juu aukkariin vertasin noin niinku inhottavuudeltaan :D kiitos <3 ja ohhoh onpas sulla töitä! Riippuu varmaan alasta saako teettää noin paljon töitä, meidän alalla saa tilapäisesti ilman ylityökorvausta joten tällä viikolla kans reilu 50h töitä.. Noh täytyy Ajatella positiivisesti että ainakin tulee rahaa :) onneksi ei ole enään montaa päivää elokuuta jäljellä niin sitten ainakin sulla vähän helpottaa :) ja voi pikku kisulista sitten kuvaa <3

Jennie tervetuloa mukaan ja rohkeasti kirjoittelemaan :)!
 
Onko teillä suosituksia parhaista testeistä r- ja o- testeistä (hintalaatusuhteeltaan) ? Tai mitä ei kannata ostaa?

Kannattaako tilata netistä?
 
Jennie tervetuloa! :)


Kun Primot määrättiin mulle niin lääkäri kertoi ettei ole pakko jatkaa lääkettä jos raskaaksi tulen. Ja mulla tosiaan määrättiin Primot kierron tasaamiseen.

Tein muuten toisen testin nyt aamupissasta ja plussahan sieltä edelleen pamahti ihan selkeänäs.
 
Jennie: testien suurkuluttajana liputan noitten "apteekin oma" puolesta. Taitavat antaa tooosi harvoin höpöviivoja, herkkyys 25. Mulla tosin kauhee testivimma ja alotan testaamisen aina liian aikasin, joten oon päätyny halpis one step-testeihin, joita tilaan aina kasan huutonetin yheltä myyjältä 0,50€ kpl. Sitten kun on "aihetta" niin käyn ton apteekin oman. Digeistä tykkää moni, mulle se on liian armoton :) Tykkään tuijottaa niitä viivoja ja arpoo juupas-eipäs ja kiusaan vielä itteeni roskishaamuilla :) Nuorimmasta lapsesta digi anto mulle tuloksen "Ei raskaana" koska oli liian aikasta varmaankin testata :)
 
Tervetuloa Jennie! Tänne kyllä mahtuu mukaan :) Marketin pregcheck on hyvä, rfsu:sta on ollut paljon huonoa palautetta, apteekin oma on hyvä ja tietty CB digi (mutta monet käyttää niitä vasta kun liuskaan on saanut plussan). Itse olen myös tilannut netistä One Steppejä, kun ne on halpoja. Saattavat antaa myöhemmin viivanpaikkoja, joten ei kannata säilyttää niitä testaamisen jälkeen :grin Ja ns. herkkiä testejä ei kannata tilata! Ne antaa monille joko turhia haamuja pelkistä kiinnittymisyrityksistä tai sitten hailakkaa haamua vaikka normaalilla testillä tulisi jo selkeä plussa. Eli normaali 25 mlU/ml herkkä testi riittää :)

Kube, uskottava se on! :) meinasitko digiä kokeilla?


Täällä testattu nega. Tämä päivä siis vielä lugeja, sitten vaan kiltisti menkkoja oottelemaan. Huomenna teen vielä varuilta testin vaikka porukat onkin käymässä. Eihän ne sinne vessaan mun kanssa tule :grin Kumma juttu muuten, että tissikipu on loppunut kokonaan! Yleensä se loppuu vasta kp 2 o_O Eka kierto kun käy näin.

Muoks. Taas tohon One Steppiin ilmestyi joku viivanpaikka. Heitin mokoman ulkoroskikseen niin en voi sitä enää tihrustaa :D

Ihanaa torstaita naiset! Mulla on enää tämä päivä töitä ja sitten 2 vapaata :happy:

Larissa kp 30/27-30, dpo 12, yk 13
 
Muokattu viimeksi:
Mun on pakko osallistua nyt tähän testikeskusteluun, kun oon tulossa Suomeen lomalle niin voin ostaa ittelleni tuliaisia :D Mitä noi apteekin testit maksaa? Tai mitä maksaa testit tyyliin Prismassa tai Tarjoustalossa? Niitä rfsu:n testeistä taitaa olla monella vain huonoa sanottavaa? Vai miten se meni?
 
Kiitos Larissa ja Kreisikät, oon joskus ostanut noita rsfun testejä ja usein niistä saanut viivanpaikan ja jo innoissani "nytkö". Digin oon sortunut muutaman kerran tekemään jos menkkoja ei oo kuulunut. Nyt yritän aikaisintaan testata sunnuntaina kun on kp.34, ellei jo aikaisemmin ole kp.1
 
Jennie, tervetuloa! Toivotaan, että visiittisi on lyhyt. :) lisään sinut tuonne etusivun listaan :)

Larissa, pyh sun negalle! :( toivottavasti ei vaan ollut liian aikaista testata... :)

Kube, haluisitko laittaa kuvaa toisestakin testistä? :)
Nim. Tykkään ihailla toisten plussia :)
 
Ompas eroa apteekin oma-testin hinnassa. Eilen katsoin 2kpl maksavan 6€ täällä meillä. Ja oli tullut joku toinen uusi Apteekin oma,se oli samoissa hinnoissa. Luotan vaan siihen sinivalkeaan testi pakettiin :D

Murkku paukutettinko teillä sitä sängyn päätyä eilen, niinkuin Larissa ko se sitä kehoitti tekemään? ;)
 
Viikon päästä perjantaina on sitten eka neuvola käynti.


Mulla makso apteekin oma testipuikko n. 6€ jossa yksi puikko.
 

Liitteet

  • cb.png
    cb.png
    194.5 KB · Katsottu: 143
Takaisin
Top