Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pepellä tosi ihana masu :)

Larissa oireita jos pitäs lähtee listaa niin ehdottomasti tää äklöolo joka on jo viikon vellonu kurkussa! Nännit on olleet tosi arat ja sitten ihan perus menkkajuilinnat.

Junttura testasin kp30. :)
 
Soma ❤ onnea ❤ Ihanaa ❤

Murkku heitä se peitto menemään ja pankaa sängynpääty kolisemaan ja jouset narisemaan ;) tän on oltava teidän THE kierto ❤

Onnea kube ❤
Olikos muita?! No onnea kaikille :) Tsempit piinapäiviin, kärsivällisyyttä niitä vielä odottaville, pahoittelut negoista ja tädeistä :/

PepeXXL; ihana masu ❤

Larissa; sinun plussaa odotan ❤

Aukkarista sanottiin meillekin, että suuri todennäköisyys plussata ;)

On: täti pakkaa kamojaan :) lauantaina kohti kotia ja vajaalle 3 viikolle juostuna 67km; perjantaina vielä 10km ;)
Savuttommuutta takana reilut 21 viikkoa :)

Elämä voittaa! Mä niin haluaisin jo toisen...

Plussatuulia ihan jok'ikiselle ❤

-PikkuMinski kp4/30 yk23-
 
Pepe ihana masu <3

Larissa aa okei! Plussapeukut pystyyn siis ;) ja ei oo ultrattu tai tehty aukiolotutkimusta. Miltä aukiolotutkimus tuntuu?

Haikaranyytti täällä vähän samaa ongelmaa että kukaan ei tiedä mistään mitään.. :( koitahan jaksaa epätietoisuuden kanssa ja odottaa lokakuuta :( <3

Pikkuminski huikeat juoksumäärät wau! Ja onnea savuttomuudesta, onko tehnyt tiukkaa?
 
Luettiin lumihiutale se "stumppaa tähän" kirja molemmat miehen kans ja ei oo kyllä tehny tiukkaa kummallakaan :) molemmat stumppas ku kirja loppu :D
Aukkari ei mulla tuntunut missään. Muista ottaa kipulääke n. Tuntia ennen ;)

Ja treenaan midnightrun: ille... Viime vuonna naisten kymppi TUNNISSA ja midnightrun 1h7min... ja siis olin n.30kg ylipainonen, rasitusastmanen, laiska, urheilua vieroksuva/inhoava kaikkien sohvaperunoiden äiti vielä 2013... Sain kaikki 30kg pois lenkkeilemällä ja vaunuilemalla; nyt on hiipinyt 8kg takasin, mutta on tullu lihasta ja kymppi meni tänään 1h1min :-)

Haikaranyytti vaikea tilanne sulla :(
Toivottavasti saat selvyyden ja plussaat pikapuoliin ❤
Me saatiin aivan päin persettä tutkimus tulokset sillon kun käytiin... mä itkin 3 viikkoa kun oon ihan maho ja poikakin ihme... Minä en muka voi ovuloida kun hormonit menopaussi tasoa ja miehellä KAIKKI päin persettä. Lääkäriin kun päästiin olikin kaikki ok ja miehellä AINOASTAAN näytteen määrästä tuli huomautus :/
Kunnallinen osaa olla paska aika-ajoin :(
 
Muokattu viimeksi:
Pikkuminski wau hyviä tuloksia kyllä :) itsekin joskus juosseena se tekee kyllä hyvää yleiselle jaksamiselle ja pääkopalle :) nyt vaan vie toi mun hevos"harrastus" nii paljon aikaa ettei oikein muuta ehdi.. Ja riittääkö ennen aukkaria iha normi kipulääke?
 
Kiitos Naiset <3

Lumihiutale: mulla aukkari sattu ihan sairaasti poltti selkää ni et huusin ja kiemurtelin vaikka otin lääkettä, vaikka putket oli auki kummatkin ja koko toimenpide oli ku elokuvissa et yhestä kerrasta meni katetri sisää ym ym! Mut en halua pelotella <3 kaikki va on ni henk.kohtasta! Onneks mies oli tukena vaikka siihen paikkaan melkee pyörtykin :D lattialla makas valkoisena...

Mie ollu tosi väsyny kaikkeen tähän lapsettomuuteen, muuttoon mikä sunnuntaina ja täl viikol 58h töitä! Henkisesti aika väsyny ekaa kertaa moneen vuoteen! En ois koskaa uskonu et lapsettomuus laittaa ahdistamaan :(

Haikaranyytti
 
Onnea soma!! :)♡ jee!

Melki 50 viestiä jäljellä, ei pysty. Täs on nyt ohjelmaan kuulunut vain työt ja ystävän häät.. tulis äkkiä uni!
 
Lumihiutale mä otin 800 buranan tuntia ennen ja vielä 600 just ennen :) sattu vähemmän ku papa ja mulla ei edes oikeelle ensin menny ja kohtuki tyhjenty huonosti... Jännitin ihan kauheesti! Mies ja poika odotti käytävässä :O

Haikaranyytti mulla ollut jo useamman kuukauden tosi paskat fiilikset ja siks oon ollut hiljaa... Ei plussan plussaa ja poikakin JO 2v5kk... Imetyksestä 1v5kk ja menkat ollut säännölliset 1v10kk :(
I feel you ❤ jaksuhalit ja voimia! Kyllä se joskus vielä :)
 
Muokattu viimeksi:
Haikaranyytille voimia!! Kyllä se alamäki vielä onneks muuttuu. Jaksa vaan uskoa, vaikka varmasti vaikeaa onkin.

Ja muillekin jaksamista piinailuun ja muihin koettelemuksiin. Ja onnea vielä iloisistakin asioista, niitäkin onneks riittää.

Vitsi mikä plussa-aalto!! Eikös se ollu se Myyn lähettämä Plussatsunami, joka nyt vaikuttaa :) Toivotaan, että tarttuu kaikkiin hitunen taikaa.

Larissa, kyselit millon testaan. Just tossa pohdiskelin et pitäiskö perjantaina ku oisin lähössä radalle, et viittiikö montakaan sidukkaa ottaa. Mut voi olla turhan aikanen ku huomenna vika primo-päivä, sit pe ois 25/28 ja viime primokierron jälkeen meni 3 pv ennen ku alko. Eli eli su tai ma pitäis vast alkaa. Sillon ois todennäkösempää et jotain näkyis jos näkyis. Mul on kyl jokunen halpistesti kaapissa, et pitäiskö uhrata pe ja sit ma uusiks jos ei tätiä näy.

Tiesittekö muuten et esim. Tarjoustalosta saa sika halpoja raskaustestejä!? Joku 3€ parin testin paketti. :) :) Kai neki jollain tapaa toimii, eri merkkejäkin oli saatavana, esim. rfsu.

Maggie 23/28-82?
 
Haikaranyytti luulen että vois olla vähän verrattavissa mahan tähystykseen ja se oli kyllä inhottavaa ja ahdistavaa niellä sitä putkee :/

mulla kans nyt fiilikset niin maassa... Pelkään ylikaiken että musta ei ikinä tuu äitiä :( oon kaikki tulevaisuussuunnitelmat suunnitellut sen varaan.. Muutenkin ollut aika raskas vuosi, alkaa oleen voimat vähissä..

Koitahan jaksaa ja tee miehesi kanssa jotain mukavaa vaikka :) käykää syömässä ja elokuvissa tai jotain muuta arjesta poikkeavaa, jos se antaisi vähän voimia jaksaa matkaa <3
 
Voi argh... Pepellä ihana massu!

Haikaranyytille kyllä osunut ihan kauhee terveyspuolen "ammattilainen"... käsittämätöntä! Mulla ei oo kokemusta noista lääkkeistä niin en osaa auttaa. Voimia muutenkin synkkien ajatusten keskelle.
 
Suunnattomat onnittelut Soma !! :) ihanaa !!

Mä jänskään Larissan testiä :) plussahan se on !!

Vau Minski mitä vetoja ! :) itsekkin liikun paljon, tänäänkin meni kävellen 8km aikaan tasan tunti, näyttää että juoksen välillä :D mulla kun ei hölkkä ihan vielä kulje entiseen malliin. Oot kyllä mahti nainen <3

Haikaranyytti <3

Pepellä aivan ihana massu <3

Tultiin just kattomast kätyrit leffa jossa oltiin koko perhe :) hyvähän se oli !
Ultrassa kaikki hyvin, kohtu siisti ja tyhjä. Luge resepti oottelee jos plussa tulee ennen tutkimuksia jotka on elokuun lopulla, mutta enpä ole kertaakaan km jälkeen ovuloinut, joten odottelen rauhassa lapsettomuuslääkäriä.
Täti kyllä tsemppasi ihanasti yritystä ja ihmetteli mun positiivisisuutta :)

Tsemppiä kaikille ja plussa puhureita !
 
Wau PikkuMinski, hienon työn oot kyllä tehnyt!

Maggie, eikö primoja pidä jatkaa jos on raskaana? Ainakin lugejen ohjeistus on semmonen...

Voi Haikara mikä tuuri taas noiden "terveydenalan ammattilaisten" kanssa :( Aika surullista, että itse pitäis olla lääkäri, että saisi oikeanlaista hoitoa.

Mun mies meinasi, että alottaisi kanssa geleet. Mä en ole niitä sille edes tarjonnut, kun se on äärimmäisen allerginen ampiaisen pistoille mutta se meinasi, että eihän ne geleet samaa tavaraa ole :)

Mä nyt edelleen tuskailen milloin ottaisin clomeja. Hyviä ideoita kellään?? Päätin syödä kolmena päivänä mutta minä, kas siinäpä pulma. Olis toivottavaa, että ovis olis mahd. aikaisin.
 
Onnea ovis plussasta murkku! Sait jopa mutkin sekunniksi hymyilee! ♡ nuo kaksois hormooni testit on kyl ihan parhaita!

On. Vielä pääsin napailemaan...meinaakohan menkkoja, ovista vai mitä nää mun lievät menkka jomot alavatsalla jotka säteilee nivuseen...vai onko joku kysta mikä siellä oireilee.. oikealla puolen... vai mitä kummaa? Alavatsaki on sellanen täyden tuntunen. Stressiäkö? No sitä ainaki ollu... Tässä päivittäin saanu itku hepulin ja huomenna meinasin soittaa mielenterveys neuvolaan kun tuntuu että sekoan lopullisesti. En pärjää näitten ajatusten kans yksin. Pakko saada jotai droppia vaikka kokemusta citalopramista että saa mut haukottelemaan ja tekee musta puheliaan mutta helpompi työstää ajatuksia. Lisäksi tarttee saada purkaa ajatuksia eikä nyt huono olisi jos ukkoki sinne eksyis mua haukkuu ja puhuu tätinki pään täyteen paskaa...jos jotai oppisi... siitä oliski kiva ku mä saisin mielisairaan diagnoosin tai epävakaa persoonallisuus häiriö ni olis syy mistä syyttää. . Ku tää mun häiriö ei esiinny ku ukon aikana..sillon ku tunnen itseni turvattomaksi. Eli siis Ahdistun niin etten saa henkee ja meen paniikkiin enkä pysty hallitsee itseeni... pelkästään jo se hengen ahdistus on hirvee..
 
Mariska kauheeta mitä sulle taas kävi :'( en ollut huomannut...
Sinä se vasta olet selviytyä ja vahva nainen! Omat kokemukset ei ole mitään sun rinnalla :O
Ihanaa kun jaksat olla positiivinen ja tartutat sen jopa muhun; ikuiseen negatiiviseen pessimistiin :D

Mä vetelin silloin aluksi vaunuilla... Poika kun ei nukkunut kuin liikkuvissa vaunuissa... sellasia 2-3h lenkkejä 10-20km :O niin sitä vaan jaksoi kun oli pienestä kyse! Mikään ei koskaan ole verrattavissa äidin rakkauteen ja uhrautumiseen ja mihin kaikkeen sitä pystyykään tuon pienen takia ❤

Voi Lucky87 :O
Sun on päästävä pois! Ei noin voi enää jatkua! Särjet itsesi ja korjaaminen vie vuosia; vuosia pois lapseltasi :'(
 
Murkku ihan mahtavaa katsella tuota hymynaamaa! Jee onnea! :)

Kube isot onnittelut plussasta! :)

Ja soma! Ihan huippua! Onnea!

Vähän aikaa täältä pois ja leidit on aloittanut kunnon plussaus Rumban! Mahtavaa!

Kreisikät tervetuloa!

Larissa Oispa ihana jo sinäkin plussaisit♥

Pepe voi kuin ihana masu! :)

Haikaranyytti iso sydän sinulle♥ täällä ollut samanlaisia ahdistus fiiliksiä taas tän kierron alussa. Pakko vaan koittaa jaksaa vaikka tuntuu että voimat lopussa. Lapsi on kuitenkin kaikki mitä olen ikinä halunnut♥

Lucky87 teillä on siellä kyllä kamalan rankka tilanne! Voikumpa voisin lähettää voimia sinulle!♥
Toivottavasti pääset pois tuosta ahdistavasta tilanteesta. Halauksia!

Sabetti Kp 6.
 
Lucky koita jaksaa <3 ja soita vain sinne jos siltä tuntuu että sieltä osattaisiin auttaa. Ja voishan sekin auttaa jos pääsisi puhumaan jollekkin ammattiauttajalle.. Kauheaa miten sun ukko voi aiheuttaa noin paljon pahaa :(
 
Voi mitä ihania plussa uutisia täällä onkaan!!!
Kube ja soma,wuhuu!! Mielettömästi onnea <3
Ja Liisuko oli plussannut jo aiemmin,mieletöntä!! Onnea :)

Olipa ihanaa palata pienen tauon jälkeen ja huomata näin monta plussaa,ihan mahtavuutta :)

Larissalle peukut tuhrun selvästä vähenemisestä ja onnea testailuun!
 
Takaisin
Top