Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Liisu, Kiitti tiedosta! Yksityisiä paikkoja ollaankin kateltu, niistä vaan saa semmosen kuvan että pitäis alkaa koko prosessi että ne ottaa simppanäytteen, mutta sit ainakin yhdessä paikassa saa kuitenkin varattua netistä ite ajan pelkkään simppatutkimukseen. Mutta hyvä tietää että pelkän näytteen antaminen onnistuu :)
 
Liisu, Joo oon täällä saanu käsityksen että voi pelkän näytteen käydä antamassa, mutta sitten meni pää sekasin kun rupes ite tosissaan miettiin tota näytteen viemistä ja katteleen paikkoja :grin

Mulle kun tuskin mitään hoitoja alotetaan kun on niiiin paljon ylipainoa tällä hetkellä, joten siks vaan simmpatutkimus ja mää yritän tässä nyt saada painoo putoon jos niihin hoitoihin joskus pitää lähtee niin on se asia kunnossa valmiiks :) Ens kuussa alkaa, koulu, iiiks! Siellä kyllä luulis kilojen saavan kyytiä. Odotan kyllä innolla koulun alkua vaikka samalla on haikeeta laittaa poika hoitoon noin pienenä (20kk iässä) onneks pääsee mun veljen perheeseen hoitoon niin on tuttuja ihmisiä ja tuttu paikka. Siellä on kuitenkin 8 lasta niin on pojalla äksöniä koko päivän :grin
 
Me käytiin yhdessä miehen kanssa ekana omalääkärillä joka kirjotti mulle lähetteet ultraan, labraan ja gynelle. Sit varaan uuden ajan omalääkärille kun tulee labrojen tulokset ja laittaa sitten miehelle simppatutkimuksiin lähetteen.
Labrat käski ottaa n. 10 oviksen jälkeen mutta helppoahan se ei ollut varata aikaa, koska niin epäsäännöllinen kierto ja niin vähän aikoja labraan :( mut nyt kyllä osu aika hyvin, jos ovuloin tiistaina (sain vahvimman viivan maanantai-iltana myöhään), niin olisi dpo9/10 labroissa :)
 
Larissa, eikö toivoa kuitenkin vielä ole? Uskon! +++++++++

Tervetuloa Jennie :welcome

Noista r-testeistä niin mulla on kummat kokemukset. On pelannu hyvin noi rfsu ja prgcheck, ihan yksiselitteiset negat. Ei tarvinnu arvuutella. MUTTA apteekin omalla oon saanu kaks kertaa jotain, mitä on pitäny arvuutella. Enkä ollu raskaana. Eka oli semmonen ihan ihan ohut raita, kuin ohuella punakynällä raapastu, ei ollu raskaus. Toka kerta oli semmonen, et olin ihan varma et tärppäs: oli pahoinvointia TODELLA rankkana.:sick006 Tein testin seuraavana päivänä ja oli jotain väriä, ei kuitenkaan selkee tai saman levyinen viiva mut väriä kuiteski. Sit testasin uudelleen päivän parin päästä ni oli viiva kadonnu ja meni tasan kaks viikkoa ni alko menkat. Eli vaikuttais siltä, että mulla ovulaatio oli nostanu jotain hormoneja niin paljon että värähti testissä. VAIKKA tiedän ettei ovulaation pitäis näkyy r-testissä mutta oon kuullu että niitäkin on käyny. :wtf :wtfJa tähän viittais myös se tasan kaks viikkoo vuodon alkuun. Tai on kai siinä pieni mahis, että oli jotain kiinnitysyritystä mut jotenkin kallistuisiin tohon ovikseen. Oon myös lukenu et joillain tulee pahoinvointia ovulaatiosta. Näistä testailuista siis aikaa kuukausia... Eipä oo sen jälkeen tarttenu arpoa, niin selkeitä negoja on ollu. Muuten oon kyl tykänny apteekin omasta, mutta niin ku sanoitte, kallis on. Käytän sen vaan jos haluan varmistuksen. Voi kun senkin aika koittais. OIs ihanaa saada elämänsä ensimmäiset kaks viivaa tikkuun. :happy093


Plussatuulia!!
:talk017


Maggie 24/28(-82?)
 
KreisiKät, tervetuloa! :greet025

Maggie ja Viipsukka testionnea! :)

Junttura, mahtavaa että ovuloit, ja ehkä sieltä on plussa tulossa. :wink

Minni, ovisplussatuulia! Sä pääset varmaan jännäämään samoihin aikoihin mun kanssa, kun mulla sama meneillään.

Haikaranyytti, voi jösses mitä palvelua taas terkkarissa. :rolleyes:

Pepe ihania kuvia! :)

PikkuMinski vautsi, sulla on ainakin kunto kohdillaan!

lumihiutale, samoja fiiliksiä mullakin, ja rankka vuosi takana. :sad001 Kyllä me tästä vielä noustaan!

Mariska, toivon niin kovasti että lääkäri osais sanoa sulle jotain fiksua! :hug013

Mimmu, mehiläinen ja ampianen on kyllä eri eläin, mutta varovasti kannattaa sun miehen varmaan kokeilla jos meinaa. Eihän sitä tiedä jos on allerginen molemmille. Mutta tätä sä varmaan mietit jo. Testiasiassa en osaa neuvoa, oon tilannut vain netistä.

Lucky voimia :hug013

nuuhku, toivottavasti kerkesitte vielä harjoituksiin eilen.

Jennie, tervetuloa! Mulla vähän sama, muutamille oon kertonut yrityksestä mutta ne ei välttämättä ole olleet ne lähimmät ystävät. Hirveästi en kyllä livenä asiasta juttele, enemmän täällä. Mä oon tilannut kotitesti.fi:stä Sofin ovulaatiotestipuikkoja ja r-testejä. Edelliset toimii mulla hyvin, ja jälkimmäiseen en ole koskaan saanut turhaa viivanpaikkaa. En tiedä tosin miten hyvin/nopeasti näyttää plussan, kun sellaista en ole päässyt vielä todistamaan.
Mun tietääkseni netistä saa yleensä halvimmalla.

Larissa, pahoittelut negasta. :sad001 Kumpa olis vaan liian aikaista vielä.

Muurahainen jes, hieno hymynaama! :grin

Mami91, toivottavasti onnistuis pelkkä simppanäytteen anto.

nennaa, sullahan menee labrat just nappiin sitten. :)

Meritähti, mäkin oon sitä mieltä että dpo-2 on just paras päivä. :)
 
On. Meillä näillä näkymin inssi huomenaamuna. Se tulee myöhäisimpään mahdolliseen ajankohtaan ennen mökille (taas) lähtöä, eli hyvä niin. Siis koska en tänä aamuna saanut plussaa testiin, aikaisintaan huomenna on ovis. Toivon kyllä että ei olis ihan huomenna vielä, niin simpat ehtis varmasti paikalle. Tällä kertaa ei testien pitäis loppua, eli jatkan tikutusta plussaan asti inssin jälkeenkin. Ei sitten jää arvailun varaan. Sitten tosin riittää kerta päivässä, kun ei ennen ensi tiistaita voi mahdollista uutta inssiä tehdä kuitenkaan, ja mulla pysyy hormonit korkealla monta päivää.

Raskasta kyllä jos puolisolta ei saa tukea masentavaan oloon lapsettomuudesta. :sad001 Mä saan kyllä tukea, mutta vaikka ei miestä olekaan niin kyllä tää paha olo vaan iskee paljon voimakkaammin tähän raskautta yrittävään osapuoleen. Vaimo on surullinen, mutta minä vaan itken sen päivän verran negaa tai menkkoja, vaikka yleensä minä oon se huomattavasti harvemmin itkevä puoliso. Toinen yrittää lohduttaa parhaansa mukaan, mutta silti mua välillä harmittaa kun vaimo ei tunne yhtä voimakkaasti pahaa oloa. Tai siltä musta tuntuu, mikä voi kyllä olla ihan väärä luulo. Se on vaan erilaista... Silti esim. kun oli taukokierto meillä huhtikuussa, mä olin tosi helpottunut ja otin siitä kaiken irti, mutta vaimo sanoi että hän vaan odotti 4vk pidempään seuraavaa inssiä. Eli en tarkoita ettei hän välittäis.
 
Murkku onnea plussasta ;) tänään kellistät sen vaikka vähän väsyttäiskin!

Beisla ihanaa, että on puoliso joka tukee ja suree myös. Ainakin tietää, että molemmat haluaa samaa päämäärää :) kai se on luonnollista, että se raskautuva ottaa asian kovemmin. Niin se taitaa monessa suhteessa olla. Toivotaan että inssi osuisi nyt oikeaan kohtaan! Mulla siis ovis kyllä aikasintaan ensiviikolla.
 
Muokattu viimeksi:
Beisla tsemppiä inssiin! Ja se voi kyllä olla että puolisot tuntevat lapsettomuuden tuskan erilailla.. On se sille joka yrittää raskautua varmaan raskaampaa kun tuntee vielä enemmän epäonnistuvansa ja yrittää tehdä kaiken oikein mutta ei silti onnistu..
 
Vähän mä repesin Beislan viestille :D amppari ja mehiläinen on tosiaan eri eläimet :D Mun mies on molempien murkylle erittäin allerginen ja sillä turpoaa hengitystiet umpeen pistosta. Mutta eniveis haluaa nyt kokeilla geleeitä siitä huolimatta. Täytyy edetä varovasti.
 
Mami me saatiin lähete kunnalliselta tutkimuksiin ja siellä eivät ota spermanäytettä vastaan ennenkuin mieheltä otettu verikokeet (hiv,hepatiitti,klamydia,kilpirauhasarvot). Mutta yksityisellä ne varmasti tutkii, niille kelpaa raha :)
 
Mimmu. Mä oon kans erittäin allerginen molemmille ja samoin mies, mutta kyllä me silti syötiin molemmat. Meillä se ei tehnyt muuta ku mulle tuhrua :(

Tänään tarttui mukaan luontaistuote kaupasta Maca tabletteja ja panox pillereitä... ja meijän piti jo antaa olla :)
Periksi ei vaan perkele anneta ennenkuin sydänkäyrä on suora ;)

Myyjä kehui tota panox:ia... sillä on kuulemma Aslakitkin saanu muutakin ku poroja XD XD XD ja siis muutama esimerkki oli heittää... yli vuoden-3 vuoden yrityksen jälkeen tärpänny ♡ voi toimisipa meilläkin ♡

Beislalle tsemppiä inssiin! Voi anna siellä nyt olla ainakin se yksi elämänhaluinen ❤

-PikkuMinski kp5/30 yk23-
 
PikkuMinski, voitko kertoa lisää tuosta panoxista? Alkoi kiinnostamaan, koska mies sanoo tekevänsä mitä vain ettei tarttisi yrittää spermanäytettä antaa (ei hänelle mikään helppo juttu, ja ymmärrän täysin) :)

Mimmu, meillä myös mies allerginen herhiläisten pistoille, mut gelee ei oo tehny mitään oireita hänelle :) toivotaan sinnekin parasta! :)

Beisla, toivottavasti ovis tulisi sopivasti inssiin nähden! :)

Uusille lämpimästi tervetuloa ja pikaisia plussia! :)

On; limojen perusteella ovuloin silloin ma-ti akselilla (testasin vasta maanantaina ekan kerran), koska enää ei oo limoja oikeastaan nimeksikään. Pupuiluja en muista tarkasti, mut ainki dpo -4-3 ja joku muu päivä, ehkä -1. Eli jos nyt ei tärppää niin vikaa on jossain oltava. Odottelen rauhallisin mielin, koska tiedän tädin pyrähtävän kylään ihan oikeaan aikaan, ja todennäkösesti jää lyhyeksi tämä kierto.
 
Nennaa meillä oli kans työn ja tuskan takana koko näyte :/

Ton valmistajan sivu vianaturale.fi
Sitä saa kai aika monesta paikkaa. Vajaa 30€/60tabl ja otetaan 2 päivässä. Saa käyttää jatkuvasti ;)
Lisää kyllä noita halujakin ja potenssia ;)

Myyjä sitä kehui ja todellakin sano, että on ainakin Lapin miehillä auttanut juurikin määrään ja laatuun ;) Meillä kun oli ainoa vika tuossa tavaran määrässä :)
 
;)
 

Liitteet

  • 1437667280836.jpg
    1437667280836.jpg
    26.8 KB · Katsottu: 109
Takaisin
Top