Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tervetuloa Jennie!
Itekin oon kerran tilannu netistä OneStepin raskaus- ja ovulaatiotestejä.
Tähän kiertoon ostin prismasta parit PregCheckin raskaus- ja ovulaatiotestit :)

Onnea plussanneille!!! Ihanaa! Meillä kaikilla on vielä toivoa ;) kunpa tästä lähtis plussa-aalto liikkeelle :"P

Larissa, voi roskishaamut! Huomenna uutta testiä ja sit toivotaan plussaa ;)

Mitähän vielä.. Vähän lyhyt muisti :o

Käytiin eilen asuntomessuilla ihastelemassa kauniita koteja ! Hitsi kun olis rahaa ni ihan ekana kyl rakennuttais ihanan omakotitalon omalle perheelle <3
Mutta ei näillä tuloilla ;)

Täällä TAAAAAAAS sateinen ilma! Eihän tää enää oo todellista :D kivat lomasäät...

Meritähti dpo2
 
Mimmu, mä oon ainaki ostanu vaan liuskoja mut kyl pääkaupunkiseudun Prismoissa oon jotai puikkotestejäkin nähnyt ;) pihinä en oo niitä raaskinu ostaa.
 
Jes jes jes, huomenna ovuloin!!! :)
ImageUploadedByVau Foorumi1437633729.516091.jpg

Tänään tuli pysyvä hymynaama!!! :) :)

Ei meillä heiluteltu, eikä paukuteltu :(
Mies tuli niin myöhään töistä ja oli liian väsynyt... :(

Mutta toivottavasti tänään saan kellistettyä sen, tosin tänäänkin sillä menee todella myöhään... :(

Muurahainen kp22/30-35, dpo -1, yk 19
 
Muokattu viimeksi:
Onnea Murkku nyt plussasta!!! :) toivottavasti pääsette hyödyntää ;)

Mä oikeesti uskon et meil ei tärppi oo käyny koska ei ikinä päästä ovista kunnolla hyödyntää. Iha perseestä olla aina eriaikaan töissä/menoissa ku on ovis.

Nyttenki pupuiltii dpo -2 ja dpo -3. Sen jälkee ei pystyny eli en todellakaan odota tärppiä tästäkään kierrosta. Ärsyttävää. Lomalla periaattees olis ollu mahollisuus mut hemmetin mies joka päivälle sopinu jotai menoa ni ei oo kotona tai sit tääl on sen kavereita :banghead: no, ens kierrossa sitten :D

Meritähti dpo2
 
Murkku jee !!! :) onnea !! <3
Toivottavasti saatte tänään hyödynnettyä !

Onnea vielä Kube ! :)

Larissa toivottavasti se roskishaamu kurkkii huomenna vahvampana :)

Meillä lähikaupassa vaan pc:n ja rfsun testejä, apteekissa hirveet kiskurihinnat, siks ajelen yleensä kaupunkiin, heti on huokeempaa :) oon nähny prismoissa ainakin pcn puikkoa :)

Muoks. Jos joku päivittää etusivua mut voi poistaa plussanneista ja pistää tilalle kolme spontaania km ja yhden kkm :/
 
Muokattu viimeksi:
Toivotaan Mimmu et dpo -2 todistais nyt olevansa paras pupuilupäivä :D
Hetken joutuu tässä jännäilee viel ;) onneks on lomakiireitä sen verran paljon ettei ehi koko aikaa ajatella asiaa :)
 
Ääh en taida ehtiä kunnolla paneutumaan teidän viesteihin :sorry: Mutta luckylle ja mariskalle erityisen isot pahoittelut!! niin väärin että teitä koetellaan noin :sad001

Pahoittelut myö muille keillä on mennyt kesken, tullut täti tai nega! Kyllä ois aika jo meidän kaikkien saada pysyvä plussa raskaustestiin!
Larissa, Jes! tuhruttomuudelle, toivottavasti pysyy jatkossakin pois ja plussa pärähtää tuotapikaa! :)

Murkku, Mahtava ovistestintulos!! Koittakaa saada hyödynnettyä tänään! :happy:

Pepellä, aivan ihana vauvamassu :love7



PLUSSATUULIA!!!!!!! +++++++++++++++++++ :wav


Mami91 kp 7/26-28 yk 14
 
Voiko sen simppanäytteen käydä pelkästään antaan vai pitääkö mennä sit oikeen siihen esikäyntiin ym? Meillä mies sano että tää kierto koitetaan oikein tosissaan ja sit jos ei tärppää niin se kävis antaan simppanäytteen, mutta haluttais ekana antaa vaan se näyte ilman mitään hoidon suunnittelua ym, niin onnistuuko sellanen? :confused004
 
Mimmu, Mää oon käyttäny noita apteq testejä ja hyvin on toiminu mulla, ei tuu mitään kirkuvia viivanpaikkoja ym. Hyvä testi vaikka ei plussaa ookkaan antanu :grin
 
Yksityisellä onnistuu varmaan ihan ilman lähetettäkin. Mä kävin Mehiläisessä otattamaan proge verikokeen, kun olin Suomessa eikä ne lähetettä kaivanneet.
 
Takaisin
Top