Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Oireista: mulla ei oo mitään. Pari päivää oli painetta alavatsalla, ja vähän nippailuja mutta nyt pariin päivään ei mitään. Ei myöskään ennen plussaa mitään, mikä erottaisi menkkojen alusta.

Liisu 4+5(toivottavasti)
 
Mimmu, en saanut ohjeistusta, että kuinka monta päivää noita pitäisi käyttää eli aattelin käyttää 10 pv niin kuin terojakin. Eli huomisen olisin vielä käyttänyt (dpo 12) ja pe (dpo 13) testannut ja sitten joko lopettanut luget tai jatkanut jos olisi plussa tullut. Mun mielestä dpo 12 on myös vähän liian aikaisin testaamiselle... Ehkä testaan huomenna ja uudestaan salassa perjantaina jos huomenna on nega :grin Mutta hitto jos on plussa niin miten pidän pokkani äidin ja iskän edessä?! :nailbiting: :hilarious: :grin

Muoks, jospa se Viipsukkakin plussaa vielä tähän aaltoon..? :wink
 
ImageUploadedByVau Foorumi1437579744.816926.jpg

1 kirja puuttuu mut nyt alkaa lukeminen :p Alotan kirjasta - ihmeet tapahtuvat muille

Soitin tänää ku kierto jäi kp24 ja se kysy multa ekana että " miksi sä edes syöt niitä" :o teki mieli sanoo ettet o tosissas!!!!
Sano va et no "noinkin voi käydä ei hää tiiä. Tosin se voi olla et ens kierros ne alkaa vasta 3-4 pv päästä mut voitha sä alottaa ne kp17... Varaa sit aika lokakuus ku oot syöny 3 kiertoo". <- eli en saanu mihikää vastausta että onko tää normalia? Entäs ku mun kierto nyt lyhenee näi paljo et onko se muka hyvä...noi ei tiiä koskaa mitää!! Oman onnen nojaa saa kokoajan jäädä!

Että kiitos vaa auttoi tosi paljon tämä :(



Haikaranyytti
 
Muokattu viimeksi:
Hmm... mää testaan vasta, ku menkat selvästi myöhässä eli odotan että alkaa ens viikolla ti-ke akselilla, joten testitikun kastelen pe-la akselilla jos on tarpeen. Sillon on sitte dpo 18/19. :)

Hypätkää te Viipsukka ja Larissa plussa-aaltoon ennen mua niin tuun sitte perästä :)
 
Junttura pidän sulle plussapeukkuja! :)

Minni no ainakin ukko näyttää yrittävän kaikkensa :D

Larissa meillä kans yritetty mennä rennolla otteella.. Ja sanoin miehelle jo ajoissa että voitais alkaa yrittää lasta jos ei heti tärppää ni iin tämä oli silloin sitä mieltä että kyllä hänen tavarallaan tärppää heti... No eipä näin
käynyt niin kai ottaa koville kun olikin väärässä..
Ja ehkä sun pitää odottaa että sun Vanhemmat lähtee niin ei tarvii yrittää piilotella innostusta jos tuleekin plussa :D

Haikaranyytti voi että ottaa päähän sun puolesta kun ei tuu kunnon ohjeita ja kukaan ei tiedä mitään :( kirjoita huom paperille kaikki kysymykset ja soitat sinne huomenna ja sanot että että haluat nyt selvät vastaukset kaikkiin kysymyksiin!

On mulle soitettiin tänään meidän terveyskeskuksesta että keskussairaalan naistenpolille on laitettu nyt lähete ja seuraava aika on sinne. On otettu nyt vasta progesteroni ja prolaktiini ja kilpparit verikokeista. Huom meen papaan ja miehelle on laitettu lähete simppatutkimuseen. Mitäs sitten seuraavaksi mahtaa tapahtua osaisko joku antaa jotain suuntaa antavaa vinkkiä :D?
 
Hihi senkin ihanat <3 en kyllä uskalla toivoa plussaa huomiseksi tai perjantaille, kun ei sitä oo ikinä ennenkään tullu. Jos ei olisi lugeja niin en testaisi ennen kuin menkat olisi useita päiviä myöhässä.. Ne negat on niin perseestä!!!

Lumihiutale, sehän tässä onkin kun on pakko testata etten turhaan käytä noita lugeja jos ei oo pieni kyydissä. Ne nimittäin estää menkkojen alkamisen. Eli pakko testata :/ Ilman lugeja testaisin vasta jos menkat ei tuu. Noista tutkimuksista niin onko sut jo ultrattu? Se varmaan ainakin ja sitten aukiolotutkimus.

Haikaranyytti, kylläpä siellä on taas ollut joku "ammattilainen" puhelimen toisessa päässä... Että pistää vihaksi sun puolesta!!!
 
Musta tuntuu että tää on hirveen pieni kun vertaa muitten marraskuisten masuja! Oon varmaan semmonen mahan silittelijä kaupassa käydessä, että varmaan muita ärsyttää. Mutta se tunne kun se pieni on vihdoin siellä niin on jotenkin uskomaton! Tänään käytiin hakemassa turvakaukalo. :)
 
Onnea paljon Kubelle ja Somalle!:smiley-bounce013 ja murkulle o-plussasta:smiley-bounce013 haikaranyytillä ollu aika harmillinen lekuri :grumpy: ite meen nyt kp30/28-30 dpo 10 luulisin että menkat alkaa joskus pe-la akselilla. pientä kihelmöintiä rinnoissa plus valkovuotoa että tulee vessassa käydessä vilkuiltua että joko menkat alko :rolleyes:
 
Lumihiutale ja Larissa: Siellä on se " en tiedä mitää" hoitaja aina puhelimen päässä ihan aina joten ei siltä auta mitää kysyä vaikka kuinka kirjottaa paperille :( Ainoastaa ku pääsee itse sinne tutkimuksiin ni saa vastaukset vasta sillo :( eli lokakuussa sitten...

Viipsukka & Larissa, nyt plussat teille <3


Haikaranyytti
 
Takaisin
Top